Bandidos-Pelle Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 Ekstremt deilig seier. Tenk at vi klarte å vinne med verdens verste manager, Colin! 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2018 Del Skrevet 5. mars 2018 (endret) Verdens verste bytter av verdens verste manager de siste kampene også Slutten der: seriøst det deiligste jeg har sett på en fotballbane på lenge. Svartna helt for meg. Endret 5. mars 2018 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Burde bli det. Ban for det lille der? Cry me a river. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Burde bli det. Ban for det lille der? Cry me a river. Ja, det lille der. Hvorfor ikke? Synes du det er akseptabelt å sparke flasker mot publikum? Han har gjort det flere ganger (sparke flaske) så da må man ta konsekvensene når flasken han sparker treffer noen i publikum. Nytter ikke å komme med en teit surprise reaksjon fra Mous side når han innser hva han har gjort... burde bli ban så absolutt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 burde bli ban så absolutt. lol. Hadde du ikke vært så gira på om det var noen andre. Hadde du ment det samme om Klopp gjorde det? 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 burde bli ban så absolutt. lol. Hadde du ikke vært så gira på om det var noen andre. Hadde du ment det samme om Klopp gjorde det? Ja. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ja. Teit i så fall. Sparke en flaske = ban er jo på trynet. Hadde gitt mer mening om du faktisk bare mislikte det fordi du har et elsk-hat forhold til United og Mourinho. Hvis du mener det er en passende straff generelt så er det jo enda mer merkelig. 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Ja. Teit i så fall. Sparke en flaske = ban er jo på trynet. Hadde gitt mer mening om du faktisk bare mislikte det fordi du har et elsk-hat forhold til United og Mourinho. Hvis du mener det er en passende straff generelt så er det jo enda mer merkelig. Ingen publikummere skal gå på kamp å være redd for å få en flaske i tryne. Flasken kunne truffet en unge som kunne fått traumer av det, tenk litt. 5-days matchban er passende straff. Lenke til kommentar
Populært innlegg bshagen Skrevet 6. mars 2018 Populært innlegg Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Det verste er at FA også tenker sånn, blir ikke overrasket om han får en ban. EDIT: "Traumer" - hahahha, fy faen Colin, du smører tjukt på ass! Endret 6. mars 2018 av bshagen 12 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Om man i det hele tatt kan kalle det der å sparke en flaske. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. mars 2018 Del Skrevet 6. mars 2018 Han som fikk flaska lo jo så han grein så det ut til. Typisk for et traumatisert offer det Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Litt kort tid, men har 3 billetter til Swansea kampen 31. mars jeg ikke får brukt, noen her som kunne vært interessert i de? Selger de til kostpris, så omtrent 1550 NOK for 3 billetter. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Snakk om å overdramatisere, må jo få løv til å røre på seg før det vanker straff. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 (endret) Det verste er at FA også tenker sånn, blir ikke overrasket om han får en ban. EDIT: "Traumer" - hahahha, fy faen Colin, du smører tjukt på ass! Nei, han har helt rett! Var på butikken her om dagen hvor dem hadde stablet flere brett med imsdal oppå hverandre, så var det en annen der som greide å komme litt borti en av flaskene sånn at den datt ned på gulvet og trillet mot meg. Det var en utrolig traumatiserende opplevelse! Dette er nå 4 år siden, og jeg lider i dag av PTSD som følge av den episoden. Endret 8. mars 2018 av Mr. President™ 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Uff Forøvrig, bekreftet at han ikke for straff for denne syke og fæle hendelsen ser jeg. Verden går til helvete Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Tror ikke folk skjønner alvoret i dette her... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå