Irrasjonell Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Hvis en ser på sykehistorikken til Jones er det nesten bare forskjellige skader han har hatt de siste årene https://www.physioroom.com/news/english_premier_league/players/3540/phil_jones_injury.html Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Tror Man Utd må investere i et high tech laboratorium, og forsøke å klone class of 92 + rio og vidic. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kamptråd til i kveld Pokker at jeg ikke har denne kanalen. Spørs om jeg ikke må reise på Goggen eller streame slik som i går. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Her er vi fire kompiser som deler på kostnaden, så ser vi stort sett kampene sammen. Da blir det lite på hver Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Må bare få med meg denne kampen, så må ty til dritdyre viaplay, hadde det i høst og, må det bare liksom. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hvordan syns du Viaplay har vært da? Hadde SUMO lenge, men det hakka jo som bare faen hele tiden og sa det opp (har 250/20-linje) Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Var vel et par problemer i høst men ikke rare greiene, ellers fungert bra, Sumo er det mer hakking på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hva slags leverandør er det dere har? Get? Alle Viasport-kanalene er i hvert fall inkludert hos Canal Digital, tror det er det samme med RiksTV også. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg har Get ja. Betaler for, grunnpakka, nettlinje, TV2 Premium. Sitter langt inne å betale mer for Viasat. Men må vel kanskje bare bite i det sure eplet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Viaplay sliter jeg med iblant, men de har forbedret seg denne sesongen. Har ikke hatt noe trøbbel etter jul. Sumo hakket og var upålitelig før, men de to siste sesongene har det funka strålende for meg, med unntak av i nettleseren. Har ca. 50 ned på linja. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kasta inn hånkle nå og bestilte det på TV. Jaja, det var de penga Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Pogba vraket. Tja, hva skal man si. På én side er det ganske håpløst hvis Mourinhos stahet gjør at klubben nok en gang mister spilleren med høyest potensial til noen andre. Dårlig forvaltning av edelt talent. På den andre siden. Pogba har vært alt for langt unna det nivået han har inne. Han har ikke vært krise, men sett i forhold til talentet og potensialet har han vært for dårlig. I tillegg holder han med alt for mye utenomsportslig drit. Egne twitter-ikoner, ny frisyre hver uke, og alt mulig jalladrit. Er han seriøs nok? Neppe. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Har ikle Pogba vært syk da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Har ikle Pogba vært syk da? Offisielt, ja. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Som de sier i studio, selv om Veland er den eneste jeg respekterer, United er langt, langt bak de beste lagene i CL. Cup er cup, så hvem vet hva som vil skje, men skulle vi på mirakuløst vis vinne CL er vi fortsatt ikke verdens beste fotballag. Fy faen så kjedelig vi spilte i dag. Æsj. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Byr ikke på noe, dårlig. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 0-0 er et fint resultat borte mot Sevilla. Fikk det vi kom for. På Old Trafford har vi ingen unnskyldninger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 0-0 er det verste resultatet vi kunne fått med Mourinho bak spakene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Greit resultat i kveld mot et lag som bare ikke er i stand til å tape hjemme. Vi spilte ikke spesielt bra, men jeg har sett Sevilla en del denne sesongen og når de er i form har de vært helt fantastiske. De har også gått på en del sjuke smeller, som feks mot Las Palmas. Synes vi har et ålreit utgangspunkt til neste kamp hvor vi får utfordret det skjøre forsvaret deres mer. Endret 21. februar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå