Limbeck Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hva snakker du om Manx? Torres spiller ikke på Reading? Hva gjør han ikke det Var mer en spydig kommentar om at liverpool hevdet seg blandt de beste selv uten Torres. 21 poeng bak er fra i fjor og det kaller ikke jeg å hevde seg blandt de beste selv om plassen på tabellen sa noe annet... Øyet som ser vet du:) Hvem er nermest toppen? 5 plass 10 poeng bak eller 3 plass 30 poeng bak..... statistikk kan brukes til mye Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Man leser det som man vil, men det vet stort sett liverpool tilhengere mye mer om enn oss United tilhengere. Hvis man klarer å glede seg over en 3. plass og man er 30 poeng bak da er det noe galt. heller da en 5. plass og 10 poeng bak, da har man i hvertfall vært i nærheten av å lukte på 1. plassen... Men det skal sies at for meg så vinner man ikke sølv man har tapt gullet, 2. plassen er den første taperen osv... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg tar 3. plass 30 poeng bak foran 5. plass 10 poeng bak any day, da på grunn av CL-plassene selvfølgelig Men klart at alt annet enn førsteplassen er egentlig tap/skuffelse. Dessverre har vi Liverpool-supportere blitt så vant til at vi ikke henger helt med på flere plan. Men jeg tror vi har et lag på gang som innen noen år vil ta gullet. Men det krever at Benitez fortsetter, og at vi jevnlig forsterker laget med noen spillere til av samme kaliber som Carragher/Agger, Gerrard/Alonso/Masche og Torres, vi har for få skikkelige klassespillere til å avgjøre de kampene der alt ikke går vår vei, og de spillerne har konkurrentene flere av. Men mens vi venter tålmodig på suksess i ligaen, presterer vi i det minste i Europa, i motsetning til konkurrentene. Dere skal få en "God jul!" av meg også siden det er slik en koselig dag i dag, til tross for at vi er rivaler. God jul! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Men mens vi venter tålmodig på suksess i ligaen, presterer vi i det minste i Europa, i motsetning til konkurrentene. Semifinale er mao å ikke prestere? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Joda, jeg vil si det er å prestere, men som dere så godt også sier - alt unntatt seier (eller i det minste finale i cupsammenheng) er tap/skuffelse. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til alle Manchester United fans ! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) God Jul alle Manchester United fans! Endret 24. desember 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til alle fans! La oss håpe på en knusende seier 2.juledag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul til alle Manchester United fans, håper dere får en strålende dag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul. Smakte godt med ordentlig julemat idag Noen som har fått noe fint til jul? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Julemat var digg Fikk bl.a. United-håndkle, så det i seg selv gir jo en god jul. Fikk ellers en fin blanding av harde og myke pakker Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 2 United-trøyer gjorde godt i julegave ja! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) 2 United-trøyer gjorde godt i julegave ja! Oh, deilig. Hjemme og borte? Trykk bakpå? Her i gården fikk jeg Sony Ericsson K810i, Led Zeppelin - Mothership (Dvd-utgaven) og 2000 cash, + div annet småtteri Endret 24. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 2 United-trøyer gjorde godt i julegave ja! Oh, deilig. Hjemme og borte? Trykk bakpå? Her i gården fikk jeg Sony Ericsson K810i, Led Zeppelin - Mothership (Dvd-utgaven) og 2000 cash, + div annet småtteri Jeg fikk mp3, BD filmer, klær, cash, HP siste bok og 4 parfyme EDT og litt annet. Pluss at jeg fikk beskjed fra besteforeldrene mine at vi skal kanskje til OT neste sesong Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk bortetrøya med Hargreaves og hjemmetrøya med eget navn! Siden vi nå ramser opp kan jeg vel bare ta med litt mer da. Fikk ny mobil, T650i ca, siden den gamle min var ca ødelagt. Så fikk jeg Playstation 3 med 3 spill, diverse klær, 2 gavekort og 400,- , armbånd og diverse Blu-ray filmer. God jul Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Fikk bortetrøya med Hargreaves og hjemmetrøya med eget navn! Siden vi nå ramser opp kan jeg vel bare ta med litt mer da. Fikk ny mobil, T650i ca, siden den gamle min var ca ødelagt. Så fikk jeg Playstation 3 med 3 spill, diverse klær, 2 gavekort og 400,- , armbånd og diverse Blu-ray filmer. God jul Slekta di driter penger hører jeg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Haha, skal ikke klage på den delen i min familie nei, vi har så vi klarer oss. Overraska selv over hvor mye jeg fikk, men det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul folkens, hvem er det vi møter 2. juledag? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul folkens, hvem er det vi møter 2. juledag? Sunderland borte Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul folkens, hvem er det vi møter 2. juledag? Sunderland borte Lett som en plett, disse er nesten sikret før den har begynt, men Keano kenner laget godt da, og ihvertfall Fergie sin måte å tenke på etter sin kaptein rolle i ManUtd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå