Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hva snakker du om Manx? Torres spiller ikke på Reading?

Hva gjør han ikke det :D

Var mer en spydig kommentar om at liverpool hevdet seg blandt de beste selv uten Torres. 21 poeng bak er fra i fjor og det kaller ikke jeg å hevde seg blandt de beste selv om plassen på tabellen sa noe annet...

Øyet som ser vet du:) Hvem er nermest toppen? 5 plass 10 poeng bak eller 3 plass 30 poeng bak.....

statistikk kan brukes til mye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man leser det som man vil, men det vet stort sett liverpool tilhengere mye mer om enn oss United tilhengere. Hvis man klarer å glede seg over en 3. plass og man er 30 poeng bak da er det noe galt. heller da en 5. plass og 10 poeng bak, da har man i hvertfall vært i nærheten av å lukte på 1. plassen...

Men det skal sies at for meg så vinner man ikke sølv man har tapt gullet, 2. plassen er den første taperen osv...

Lenke til kommentar

Jeg tar 3. plass 30 poeng bak foran 5. plass 10 poeng bak any day, da på grunn av CL-plassene selvfølgelig ;)

Men klart at alt annet enn førsteplassen er egentlig tap/skuffelse. Dessverre har vi Liverpool-supportere blitt så vant til at vi ikke henger helt med på flere plan. Men jeg tror vi har et lag på gang som innen noen år vil ta gullet. Men det krever at Benitez fortsetter, og at vi jevnlig forsterker laget med noen spillere til av samme kaliber som Carragher/Agger, Gerrard/Alonso/Masche og Torres, vi har for få skikkelige klassespillere til å avgjøre de kampene der alt ikke går vår vei, og de spillerne har konkurrentene flere av.

Men mens vi venter tålmodig på suksess i ligaen, presterer vi i det minste i Europa, i motsetning til konkurrentene. ;)

Dere skal få en "God jul!" av meg også siden det er slik en koselig dag i dag, til tross for at vi er rivaler. :xmas:

God jul!

Lenke til kommentar
2 United-trøyer gjorde godt i julegave ja! :D

Oh, deilig. Hjemme og borte? Trykk bakpå?

Her i gården fikk jeg Sony Ericsson K810i, Led Zeppelin - Mothership (Dvd-utgaven) og 2000 cash, + div annet småtteri :)

Jeg fikk mp3, BD filmer, klær, cash, HP siste bok og 4 parfyme EDT og litt annet. Pluss at jeg fikk beskjed fra besteforeldrene mine at vi skal kanskje til OT neste sesong :D

Lenke til kommentar

Fikk bortetrøya med Hargreaves og hjemmetrøya med eget navn! :D

Siden vi nå ramser opp kan jeg vel bare ta med litt mer da. Fikk ny mobil, T650i ca, siden den gamle min var ca ødelagt. Så fikk jeg Playstation 3 med 3 spill, diverse klær, 2 gavekort og 400,- , armbånd og diverse Blu-ray filmer.

God jul

Lenke til kommentar
Fikk bortetrøya med Hargreaves og hjemmetrøya med eget navn! :D

Siden vi nå ramser opp kan jeg vel bare ta med litt mer da. Fikk ny mobil, T650i ca, siden den gamle min var ca ødelagt. Så fikk jeg Playstation 3 med 3 spill, diverse klær, 2 gavekort og 400,- , armbånd og diverse Blu-ray filmer.

God jul

Slekta di driter penger hører jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...