Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utdrag fra Mourinhos pressekonferanse nå nettopp:

 

 

Hva sa du til Sanchez for å overbevise ham om å komme til United?

– Ingenting. Jeg snakket ikke med ham før han skrev under.
 

Hvor kan han spille for deg?

– Hvor som helst i angrepsrekken. Jeg kjenner han godt både fra Italia, Spania og England. Våre karrierer har fulgt hverandre fra land til land og jeg har sett ham spille på venstresiden, høyresiden og som spiss. Jeg har sett ham spille under ulike managere, ulike systemer og ulike i filosofier. Han er ikke bare en spiller, men en spiller som kan spille i fire ulike posisjoner.


Er det en god mulighet for Mkhitaryan å gå til Arsenal?

– Det er en god avtale for alle. Veldig god avtale. Mr. Wenger mistet en fantastisk spiller og fikk en annen. Det samme gjorde jeg. Jeg tror Micki vil bli enda bedre i Arsenal. Etter halvannet år i England kjenner han landet bedre, og Arsenal passer ham. Kunne jeg ha gjort mer for han? Kanskje. Burde han spilt bedre? Kanskje. Men jeg har en god følelse for hele handelen.

– Sanchez vil være i troppen som skal møte Yeovil.

– Livet i store klubber er slik. Du må prestere hele veien. Du må vinne troféer. Du kan ikke gjøre det med elleve spillere. Alle vil spille, men jeg må skifte på laget. Alle mine spillere er viktige for meg. Vi ønsker å bli bedre og bedre og vinne store ting. Vi gir oss ikke før vi har oppnådd det.

– Vi har fått frem spillere som Rashford, Martial, Lingard og McTominay, men det er også viktig å ha andre spillere som kan balansere laget. Jeg har en fantastisk angrepsrekke nå og er meget tilfreds med den.

 

 

 


https://www.united.no/nyhetsarkiv/hva-kan-mourinho-melde/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...