Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske god spesielt bakover i det siste ja, men han må fortsatt forbedre seg for å ta plassen foran Young i mine øyne, for han har ikke sluttprodukt fremover i banen.

 

Han har fortsatt ikke truffet medspiller på et eneste innlegg denne sesongen (29 stk før Stoke-kampen, 0 har truffet medspiller), har kun tre assist på over 100 kamper og har enda ikke scoret et eneste mål. Noe som er for dårlig i United. Men har fortsatt trua på han.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det jeg derimot nå tror på er at Mourinho forlenger kontrakten med Manchester United. Det er Andy Mitten som skriver om dette, og jeg har en følelse av at en kontraktforlengelse med en manager ikke er noe som plutselig strander. Så får folk ha sine egne meninger om en videre forlenge av kontrakten hans, det viser iallfall at klubbledelsen mener at det er riktig. Tror de er bedre kvalifisert enn meg, så får stole på det. 

 

E: Når jeg skriver "det jeg derimot nå..." så mener jeg at jeg ikke har troen på Sanchez til United. Mourinho derimot..

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Vet ikke om du har en egen definisjon på tropp, men en kamptropp er de som er med på stadion i form av XI eller på benken. Å sove på hotellet eller hva-enn-du-nå-legger-i-tropp er ikke en del av troppen. Det er snakk om kamptropp, ikke hvem som er den del av A-laget.

 

Ferdig.

Legger meg paddeflat jeg. Trodde situasjonen var at banan skrev at Mkhitaryan var i den (reisende) troppen (fordi han tross alt postet dette før laguttaket var klart uansett) og at det var det vi snakket om. Men som sagt. Paddeflat & god helg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er et rykte i grunn, men poster det i hovetråden siden det er snakk om Mourinho. Viser seg at forlengelsen med Mourinho er rett rundt hjørnet

Mer her: https://www.united.no/nyhetsarkiv/mandagens-rykter-158-tirsdag3/

 

For min del må han gjerne bli, jeg er fast bestemt på at spillerne er mer viktig enn manageren, og at det er mer kvalitet i troppen som skal til for å ta et eventuelt ligagull til neste år. At Mou er god på å lokke til seg gode spillere er ikke et minus. Av de som er ledige så ser jeg ikke noen andre til å ta jobben hans akkurat nå. Ancelotti kanskje, men ikke så mange andre i mine øyne. Dette er en forenklet vurdering selvsagt, spillestil osv kan vi jo eventuelt diskutere, men dette er uansestt bare et rykte akkurat nå

Så i bunn og grunn, jeg er positiv til dette, om ryktet stemmer, da ser det i alle fall ut som han er sulten på å ta ligaen med United igjen :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...