Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Klovneri eller engasjement. Jeg liker når både spillere og trenere viser glede når man scorer en viktig scoring. Alt annet synes jeg ser merkelig ut. Da tenker jeg ikke på en redusering til 1-4 eller 5-0 målet i en kamp mot Port Vale, men 1-0 over Everton er en fin anledning til å smile litt eller løfte litt på en neve.

 

Dette er noe tull Mourinho har plukket opp i Chelsea. Avram Grant var helt lik, om ikke verre. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg syns ikke City har sett like giftige ut igjennom juleprogrammet, selv med poengene de har fått, de har virket litt slitne i grunn. LFC rystet de hardt i dag med ekstremt intensitet, og det var litt godt å se - selv om jeg skulle helst sett at de bak oss på tabellen mistet flere poeng. Litt sånn skulle vi spilt noen ganger også, litt mer på attack, litt mer sultne!
Likevel, litt positivt er det da, nå gjelder det å ikke drite seg ut i mot Stoke! :)

Lenke til kommentar

Tør vi håpe på at City-tapet setter en støkk i dem og et par poengtap på rad? Faen ikke usannsynlig. Hadde vært artig om vi hadde kommet på skuddhold innen vi skal til Etihad.

 

Jævlig digg at de kan tape ihvertfall, håper andre lag for litt øya opp ser det er mulig så lenge man tør å angripe dem, mye feil de gjør bak der idag, men er nok dessverre for langt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...