Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, utrolig deilig å få den seieren i går, folkens. Ikke bare seieren, men mye av spillet i andreomgang var en fryd for øyet. Minnet veldig om måten vi spilte på i starten av sesongen. Det var på ingen måte en friskmelding, for i første omgang så det ut som om vi manglet en klar kampplan. Det var høy intensitet og høyt press når vi var uten ball, men med ball ble det lite bevegelse og lite kreativitet å finne offensivt. 

 

Det er allikevel et steg i riktig retning, og det er nettopp det det handler om for øyeblikket. Finne igjen vinnerformen til CL. Drømmen er jo at Mkhitaryan skal kunne komme tilbake også, og at vi klarer å unngå skader fremover slik at vi kommer inn i en god flyt. 

 

Nyttårsønske; ny sentral midtbanespiller inn. Det er en posisjon som må forsterkes slik at Pogba kan få litt frihet offensivt. 

Lenke til kommentar

Sir Alex i 2012:

 

– Lingard kommer til å bli litt av en spiller, sa Ferguson til Manchester Evening News like før Lingard ble sendt på sitt første utlån, da til Leicester.

 

– Han er 19 år, kom gjennom ungdomssystemet vårt og har litt samme kroppsbygning som franske Jean Tigana.

 

– Men han kom aldri i rampelyset før han var omtrent 24 år, og det samme tror jeg kommer til å skje med Lingard, sa Ferguson.

 

 

 

Lingard fylte nettopp 25.

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/sesongens-mest-fremgangsrike-pl-spiller/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sir Alex i 2012:

 

– Lingard kommer til å bli litt av en spiller, sa Ferguson til Manchester Evening News like før Lingard ble sendt på sitt første utlån, da til Leicester.

 

– Han er 19 år, kom gjennom ungdomssystemet vårt og har litt samme kroppsbygning som franske Jean Tigana.

 

– Men han kom aldri i rampelyset før han var omtrent 24 år, og det samme tror jeg kommer til å skje med Lingard, sa Ferguson.

 

 

 

Lingard fylte nettopp 25.

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/sesongens-mest-fremgangsrike-pl-spiller/

 

Har peiling han der :w00t:

Lenke til kommentar

Quotes fra pressekonferansen med Jose, via united.no:

 

– Romelu er tilbake, sa han. – Det var ikke snakk om noen hjernerystelse, men vi ville være på den sikre siden. Dermed beroliget han alle som har latt seg bekymre av de dramatiske bildene av en urørlig Lukaku.

 

– Fellaini er tilbake, og Michael Carrick er tilbake i trening. Han er ikke klar for spill, men han trener sammen med de andre spillerne.

 

– Antonio Valencia kommer ikke til å spille i morgen, men han vil være tilbake i neste uke, så det begynner å se litt bedre ut for oss.

 

– Det verste noen kan gjøre mot meg er å så den minste tvil om min profesjonalitet, ved min oppofrelse, min jobb, mine spillere, ved den minste detalj som har med jobben min å gjøre. Jeg er fullstendig engasjert i jobben min og ønsker å bli.

 

– Jeg har alle intensjoner om å bli værende her, svarte han på direkte spørsmål om det er noe i disse ryktene, og la til at det hele bare er sprøyt og oppspinn.

 

På videre spørsmål om han har planer om å bli utover de tre årene han er kontraktsbundet til:

– Ja, det kan jeg se for meg. Det kommer bare an på om klubben, eierne, styret, Mr. Woodward, er fornøyd med mine bidrag her og ønsker at jeg skal bli utover min nåværende kontrakt. Men, ja, jeg har lyst til å bli værende.

 

– Så fordi jeg ikke oppfører meg som en klovn på sidelinjen, så har jeg mistet all hunger og motivasjon? Jeg foretrekker å gjøre ting slik jeg gjør. Jeg har ingen tro på at man må oppføre seg som en galning for å være begjærlig nok. Det handler om hvordan et menneske forholder seg til jobben sin, ikke hvordan man oppfører seg foran kameraene.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Helt klart, han virker mer og mer kynisk om dagen, som om han surmuler for noe. Det er litt synd, syns jeg i alle fall. Men for all del, han må jo få lov til å være den han vil være selv, uten at dette skal hauses opp så mye. En ting er sikkert, han er den rake motsetningen til Conte på sidelinjen i alle fall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...