Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg Pep fortjener skryt for all den kvaliteten han får ut av troppen sin. Synes nemlig ikke Citys har ekstremt gode spillere i backup. Danilo og Delph som backup på backene... Hvem hadde trodd at de to skulle prestere så godt? Det så ut som om Delph kastet bort karrieren sin i City før denne sesongen, og Danilo var fullstendig ræv i Real Madrid. Nå er de plutselig like gode som førstevalgene, Mendy og Walker? Sane og Sterling var ikke særlig mye bedre enn Martial og Rashford i fjor, men i år er det rett og slett mye bedre. Stones så ut som Lindelof i fjor. Nå er han klasse. 

 

Til sammenligning var Herrera sesongens spiller for oss i fjor. Nå er han HELT ute av det. Folk mener han ikke er god nok. Martial var årets spiller sesongen før Mourinho kom. Nå er han ikke lenger et like stort talent som Sane og Sterling? Pøh. 

 

(PS: Sier ikke at dere her sier alt dette. Har vært inne på RedCafe og sett en del drittmeninger der). 

 

Skryt til Guardiola for å hente så mye ut av spillerne sine.

Kritikk til Mourinho for å hente så lite ut av spillerne sine. Vi må komme inn i en god flyt vi også. Få selvtillit tilbake. Da skal man se at spillerne begynner å prestere igjen. Mourinho må definitivt jobbe hardt og finne en løsning. 

 

SAF fikk også ekstremt mye godt ut av spillere som tilsynelatende ikke var gode nok. Spillere som falt helt igjennom når Moyes og LvG tok over. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Første innlegget her inne den siste tiden som gir mening for meg. Enig i alt du sier G27. Det spillerne og manageren presterer nå er alt for dårlig, og vi vet samtidig at laget har mye mer å gå på ?

 

Jeg håper inderlig at vi slipper å bytte manager. Fotballen Man Utd spilte før kampen mot LFC var kjempebra og den beste på mange mange år. Etter LFC og Man City har jo spilt helt annerledes med et mye større fokus på det defensive. Hvis vi finner tilbake til litt mer angrepsfokusert fotball (slik som de 2 første månedene av sesongen) så tror jeg alle sammen er rimelig fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere som sliter med å omstille seg til at vi nå skal kjempe om topp 4? Gleder meg ikke til neste kamp og gidder ikke se andre lags kamper. I fjor var det liksom der vi var, så det var lettere å akseptere. I år skulle vi kjempe om tittelen, alt annet ville vært en fiasko. Nå skal vi altså kjempe om topp 4. Føles så betydningsløst. Livet er hardt ass :(

Lenke til kommentar

Mourinho sin taktikk har mye av skylden, men akkurat de to siste kampene (Leicester og Burnley) så mener jeg bestemt at dette hviler på spillerne, for det var mer enn nok der til å enkelt vinne kampene, og det går på enkle feil. Det bekymrer meg mer enn at Mourinho sitter på toppen der, for det er litt latskap å ikke vinne mot f.eks Burnley. Hjemme. Med, hva var det - 28 avslutninger eller noe og over 70% ballinnehav? 

Jeg mener vi trenger en spiller som faktisk gunner på litt. En Kantè-type, en en som gidder og som faktisk bryter igjennom og presser hardt. 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...