Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mkhitaryan har ikke vært annet enn en gedigen skuffelse for min del, og jeg har egentlig ikke noe tro på at han er spilleren som skal stå frem i denne dårlige perioden vår. Sviktet oss dessuten når vi virkelig trengte at han stod frem i Zlatans og Pogbas skadefravær på våren i fjorsesongen. Henrikh er ikke en spiller vi kan stole på. 

 

Håper han kan motbevise meg, Mourinho og hele verden. Har selvfølgelig lyst til å se han lykkes for oss. Tror bare ikke det skjer. 

Lenke til kommentar

Både uflaks og udyktighet, tenker jeg. Er helt enig med det Mourinho sier etter matchen. Vi opptrådte som et lag uten rutine da vi skulle holde på ballen mot slutten, og i boksen etter Smalling ble skadet. Pogba spiller bort ballen to-tre ganger der, til og med Matic misser en enkel pasning.

 

Men hovedproblemet er egentlig bare de enorme missene. Denne sesongen har vi vært effektive, og stort sett satt de mulighetene. At vi skal bomme på tre så store sjanser er smått sykt, og noe jeg tror er mer unntaket enn regelen nå kontra i fjor.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg vil heller tape sånn som dette enn mot Bristol. Jeg vil heller tape sinnsykt ufortjent enn å marginalt tape ufortjent - fordi det betyr bare at vi har gjort mye rett. Dette er en kamp som tilhører unntakene, vi kommer sannsynligvis ikke til å ha mange sånne resten av sesongen, og da stoler jeg på at dette kommer til å bære frukter framover.

 

Positivt at Mkhi er tilbake i troppen også.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil heller tape sånn som dette enn mot Bristol. Jeg vil heller tape sinnsykt ufortjent enn å marginalt tape ufortjent - fordi det betyr bare at vi har gjort mye rett. Dette er en kamp som tilhører unntakene, vi kommer sannsynligvis ikke til å ha mange sånne resten av sesongen, og da stoler jeg på at dette kommer til å bære frukter framover.

 

Positivt at Mkhi er tilbake i troppen også.

 Men Man Utd har også vunnet flere kamper der motstander har vært bedre denne sesongen, men da er det ikke flaks, da er det dyktighet fra Man Utds side...

 

Man Utd har utifra poeng all grunn til å være fornøyd med sesongen så langt. Laget er ganske middelmådig med en verdensklasse-keeper.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Neida, kanskje ikke i dag, men det har liksom vært en eller annen syk "grunn" for de siste månedene når laget har vært meget svake. Var mer slik at jeg forventer en syk bortforklaring!

 

Man Utd har vært bortimot elendige siden vi møtte Liverpool og det er en ganske syk kontrast. Meget bra i kampene før og meget elendige i kampene etterpå.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...