Snikpellik Skrevet 21. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2017 Vel, nå starter juleprogrammet og United har kun seks dager til sammen vi ikke skal spille kamper mellom 23. desember og 1. januar, så jeg er ganske sikker på at Mkhitaryan vil få spilletid i det hardkjøret. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2017 Absolutt, Mhiki - om han presterer, kan vise seg viktig i jula allerede Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2017 Mkhitaryan har ikke vært annet enn en gedigen skuffelse for min del, og jeg har egentlig ikke noe tro på at han er spilleren som skal stå frem i denne dårlige perioden vår. Sviktet oss dessuten når vi virkelig trengte at han stod frem i Zlatans og Pogbas skadefravær på våren i fjorsesongen. Henrikh er ikke en spiller vi kan stole på. Håper han kan motbevise meg, Mourinho og hele verden. Har selvfølgelig lyst til å se han lykkes for oss. Tror bare ikke det skjer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2017 Valencia skadet hele jula. Blir vel Young på høyreback i morgen, med Rojo eller Shaw motsatt. Blind og Darmian var ikke med kamptroppen som reiste til Leicester. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Kamptråd Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Ok. Sånt skjer. Vi taper en kamp vi overhodet ikke burde tapt. You win some, you lose some. Klarer ikke bli irritert, dette er definisjonen på uflaks. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Dette var ikke uflaks, det var udyktighet og fullstendig hjernedødt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Helt klart, jeg mener mer at det er helt utrolig at vi ikke ender opp med å vinne. Under enhver vanlig omstendighet vinner vi dette komfortabelt. Når vi da ikke gjør det er det "uflaks" at ikke det var vanlige omstendigheter. Det var klovneri på høyt nivå foran mål. Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Dette irriterer meg MYE mer enn tap mot Bristol City. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Både uflaks og udyktighet, tenker jeg. Er helt enig med det Mourinho sier etter matchen. Vi opptrådte som et lag uten rutine da vi skulle holde på ballen mot slutten, og i boksen etter Smalling ble skadet. Pogba spiller bort ballen to-tre ganger der, til og med Matic misser en enkel pasning. Men hovedproblemet er egentlig bare de enorme missene. Denne sesongen har vi vært effektive, og stort sett satt de mulighetene. At vi skal bomme på tre så store sjanser er smått sykt, og noe jeg tror er mer unntaket enn regelen nå kontra i fjor. Endret 23. desember 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Ok. Sånt skjer. Vi taper en kamp vi overhodet ikke burde tapt.Gjorde jo ikke det da. Ble uavgjort Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Men vi trenger jo ikke å slippe inn. Det er hjernedødt i begge ender av banen! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 (endret) Jeg vil heller tape sånn som dette enn mot Bristol. Jeg vil heller tape sinnsykt ufortjent enn å marginalt tape ufortjent - fordi det betyr bare at vi har gjort mye rett. Dette er en kamp som tilhører unntakene, vi kommer sannsynligvis ikke til å ha mange sånne resten av sesongen, og da stoler jeg på at dette kommer til å bære frukter framover. Positivt at Mkhi er tilbake i troppen også. Endret 23. desember 2017 av Bandidos-Pelle 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2017 Så ikke kampen, bare høydepunkter, men det er juniorfeil på begge målene. Nå må spillerne gå i seg selv for det greiene der holder ikke. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2017 Jeg vil heller tape sånn som dette enn mot Bristol. Jeg vil heller tape sinnsykt ufortjent enn å marginalt tape ufortjent - fordi det betyr bare at vi har gjort mye rett. Dette er en kamp som tilhører unntakene, vi kommer sannsynligvis ikke til å ha mange sånne resten av sesongen, og da stoler jeg på at dette kommer til å bære frukter framover. Positivt at Mkhi er tilbake i troppen også. Men Man Utd har også vunnet flere kamper der motstander har vært bedre denne sesongen, men da er det ikke flaks, da er det dyktighet fra Man Utds side... Man Utd har utifra poeng all grunn til å være fornøyd med sesongen så langt. Laget er ganske middelmådig med en verdensklasse-keeper. 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2017 Boxing day! Kamptråd her Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2017 Er vel bare uflaks igjen i dag. Rart hvor mye uflaks Man Utd har. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2017 Er vel bare uflaks igjen i dag. Rart hvor mye uflaks Man Utd har. Ingen som mener at det her er uflaks såvidt jeg ser Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Neida, kanskje ikke i dag, men det har liksom vært en eller annen syk "grunn" for de siste månedene når laget har vært meget svake. Var mer slik at jeg forventer en syk bortforklaring! Man Utd har vært bortimot elendige siden vi møtte Liverpool og det er en ganske syk kontrast. Meget bra i kampene før og meget elendige i kampene etterpå. Endret 26. desember 2017 av Espp Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2017 Det finnes ingen unnskylding for dette poengtapet. Her må de virkelig bare se til helvete å gjøre noe innad i gruppa si, for det er direkte flaut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå