Limbeck Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jula er flott. Lite fri, men masse god mat og fotball Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva faen Raste? Er ikke du bergenser a? Nei, haha. Er fra Oslo, bor i Ski da så det er Enga her ass Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva faen Raste? Er ikke du bergenser a? Nei, haha. Er fra Oslo, bor i Ski da så det er Enga her ass Pff, jeg har sett bilder av deg på facebook, oser Oslos beste vestkant og skiklubben Lyn der i gården ja Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bilder av meg eller Fakey? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bilder av meg eller Fakey? Haha, skulle aldri drevet å pratet med deg over msn på natta. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bilder av meg eller Fakey? Haha, skulle aldri drevet å pratet med deg over msn på natta. :!: Nei, skulle ikke ha pratet med deg heller. Du viste jo ikke hvor Ski( Langhus ) var engang xD Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ingen vet jo hvor Ski ligger da Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ingen vet jo hvor Ski ligger da Det er vel en del som vet hvor det er. Vis dem vet hvor Vinterbro er som Tusenfryd ligger i Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Sure Ser forresten ut som det begynner å gå opp for Pool-supporterne nå, fra KopForum: Stemningen på Anfield Hva er det som skjer med stemningen på Anfield for tiden. Virker som om publikum ikke er fornøyde før man leder med tre mål. Det toppet seg i dagens kamp. Var faktisk flau over lydnivået på Anfield, bortesupporterne sang fletta av oss. Skuffende ! Særlig han her virker klok: Til opplysning musa; bortefans eller ikke, kop-end var dørgende stille hele kampen og dette er langt fra første gangen denne sesongen. Best supporters in the world? dessverre, flesteparten holder klokelig kjeft med mindre det er en storkamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Allmenn sannhet at Anfield er oppskrytt. Er omtrent bare på storkamper og Champions League-kvelder at nivået er bra. Når skal jeg ikke si at Old Trafford er bedre enn Anfield heller altså, men det har blitt bedre på Old Trafford med åra, litt mindre turister kan man si Endret 24. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul gutta! Godt med seier idag, på en dag vi måtte slite litt. Ang diskusjonen rundt Thomasz synes jeg ikke vi skal dømme ham for hardt enda, tror han kan bli betraktelig bedre hvis han får et par 1.lagskamper i strekk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul gutta! Ang diskusjonen rundt Thomasz synes jeg ikke vi skal dømme ham for hardt enda, tror han kan bli betraktelig bedre hvis han får et par 1.lagskamper i strekk. Helt enig, Teggy Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul En liten quote som vil korte ned ventetiden litt, dette er fra første side i Liverpool-tråden: Så at scum fansen har startet en egen så vi kan ikke være dårligere når vi er verdens beste supportere. Nåja... Alt er relativt.... Ja, kanskje det, men LFC har likevel verdens beste supportere. Genialt! Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men makan til latterkrampe jeg fikk når jeg så dette kan jeg ikke huske sist jeg hadde. Passer perfekt inn i de siste dagers diskusjon om Liverpool-fansens forhold til "verdens beste <insert Pool-relatert ting her>". Det er bare å gå inn på KopForum som nå er åpent å koselese Er ikke høsten 2007 over forresten? Tenker på linken i signaturen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Manu-fans er flinke til generaliseringer. Vi har vel kanskje utviklet oss litt mer. Vi kan ikke forvente at evolusjonen har kommet like langt over alt. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul folkens! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Får kline til med en skjikkelig julelåt jeg da som var fantastisk å høre på OT i dag. God Jul! FEED the scousers! Let them know it's christmas time Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er ikke høsten 2007 over forresten? Tenker på linken i signaturen. Joda, den er vel det, men det handler litt om prioriteringer. Nettsiden min vil være oppe i løpet av juleferien Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Intervju av tomålscoreren i dag Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Herlig! Gotta love that boy! "...I think the father christmas is giving me presents early!" :!: Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Intervju av tomålscoreren i dag Iz a gut game. Team win. Important. And Im verri happi. Samme hvert intervju. Endret 24. desember 2007 av fakey™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå