banansplitt™ Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 I all verden hadde det med saken å gjøre? (Og Aguero, Eriksen, Matic, Kante, Coutinho, Mane? (som jeg kommer på i farta) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Stryk de to siste da de spiller på Liverpool takk. Får da være grenser. (salah?) Endret 19. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Salah er god, men verdensklasse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) *Sendt landslaget til vm *prestert i to av de beste europeiske ligaer *short-listet for årets afrikanske spiller Begynner å nærmer oss litt da. Ikke helt der enda, men skal ikke mye mer til. Kommer selvfølgelig hvor høyt man legger lista og hva kriteriene er Endret 19. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) I all verden hadde det med saken å gjøre? (Og Aguero, Eriksen, Matic, Kante, Coutinho, Mane? (som jeg kommer på i farta) Jeg personlig mener ingen av dem er verdensklasse. De er ekstremt gode, men ikke noe mer. Poenget mitt er at det er ikke så rart at man spiller dårligere når man mangler en av ligaens beste spillere. EDIT: Fikset. Endret 19. november 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Jeg beklager på det sterkeste, det var IKKE min intensjon å starte en diskusjon rundt definisjonen av "verdensklasse". Jeg trekker det tilbake! Anyways.. Hvem er det du sikter til egentlig? Jeg trodde du siktet til Pogba og de Gea.. Er det Zlatan du sikter til? Isåfall wtf Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Stryk de to siste da de spiller på Liverpool takk. Får da være grenser. (salah?) Slapp helt av, jeg bruker de bare nå som jeg trenger dem. Når temaet er noe annet er de tilbake igjen på hylla under 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Når alle definerer verdensklasse ulikt så blir det vanskelig! Uansett er jeg enig med dere begge. Litt skummelt at vi blir såpass svekket uten Pogba, men igjen er det jo naturlig da han både er en av verdens beste i sin posisjon og har en sterk personlighet som nok også er viktig for laget. Deilig seier i går, en av sesongens beste. At vi kom under i starten gjorde det enda bedre. Må nevne startoppstillingen også. Veldig sexy med Rashford, Lukaku og Martial på topp. Endret 19. november 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Anyways.. Hvem er det du sikter til egentlig? Jeg trodde du siktet til Pogba og de Gea.. Er det Zlatan du sikter til? Isåfall wtf Ah, trodde det var åpenbart. Verdens beste keeper og en av verdens beste midtbanespillere. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Salah er god, men verdensklasse? Nei. Liverpool har bare én verdensklassespiller. Mané. Endret 19. november 2017 av Colin. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Tja. Jeg setter Coutinho høyere enn Mane i alle fall Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Anyways.. Hvem er det du sikter til egentlig? Jeg trodde du siktet til Pogba og de Gea.. Er det Zlatan du sikter til? Isåfall wtfAh, trodde det var åpenbart. Verdens beste keeper og en av verdens beste midtbanespillere. Men de Gea har jo ikke vært skadet? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Men de Gea har jo ikke vært skadet? Han trenger ikke være skadet for å forstå at vi er avhengige av han, god reservekeeper eller ei. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Men argumentet var at det ikke var rart at United spilte dårlig når de manglet to av seks verdensklassespillere i pl,degea og pogba.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Nei, da må du lese på nytt igjen, Jotun. Det har jeg aldri skrevet. Jeg har skrevet at det ikke er så rart at vi er dårligere når vi mangler en verdensklassespiller. Så nevnte jeg at vi har 2 av 6 av nettopp dem (verdensklassespillere i PL). Implisitt; når man mangler én av sine to beste spillere (og i ligaen generelt), som skal bidra offensivt, er det ikke så rart at vi ikke klarer å erstatte ham. Endret 19. november 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Poenget mitt er at det er ikke så rart at man spiller dårligere når man mangler to av ligaens seks beste spillere.Til min unnskyldning er ikke det lett å tolke det du skriver på den måten du mener..... Edit:til mitt forsvar skulle det stå...... Endret 19. november 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 For å vri tråden på bedre spor: Gayle sitt mål var det første ligamålet vi slapp inn hjemme denne sesongen. Old Trafford er et fort igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Like mange mål som Liverpool har sluppet inn på Anfield jo. #1goalbuddies Endret 19. november 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Like mange mål som Liverpool har sluppet inn på Anfield jo. #1goalbuddies Ja, la oss snakke litt mer om Liverpool 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. november 2017 Rapporter Del Skrevet 19. november 2017 Nei, da må du lese på nytt igjen, Jotun. Det har jeg aldri skrevet. Gjorde du vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå