Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tomasz har vel ikkje akkuratt imponert nok til å ta over som førstekeeper, mens Foster har eg sett lite til..

VDS har kontrakt ut 2009, nok av tid til å avklare situasjonen. Blir artig å sjå Foster tilbake til neste år.

Selv om dette ikke var det beste av han så hadde han en av de beste redningene jeg har sett tidligere i sesongen og sto veldig bra i noen kamper i strekk.

Lenke til kommentar
Hva får dere til å tro at Foster er bedre enn Tomasz?

Rett å slett sesongene i Watford...Han imponerte med fint keeper spill, og ble årets spiller begge sesongene der.

yay...side 600 dagen før jul

Jepp, men det var Watford. Kravene er mye høyere om man skal kjempe om å vinne konkuransene man spiller i.

Og Foster har sine tabber også. Han slapp inn et frispark fra Paul Robinson fra andre siden på banen.

<Men på feltarbeidet hans, samt ballbehandling er det ein del å gå på.

Joda, ihvertfall etter spillet i dag. men som sagt så var dette langt fra hans beste. Jeg vil tro mye kommer seg om han får spille fast ei stund.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg har også større tro på Foster enn hva jeg har på Kuszczak. Føler meg ikke helt trygg med Kuszczak i mål. Han sliter veldig med feltarbeidet og er heller ikke trygg med ballen i beina. Men han har hatt noen fine redninger i United-trøya, det skal han ha. Han er en grei backup-keeper, sånn egentlig. Men jeg håper og tror at Foster tar over og blir Uniteds nye keeper etter hvert. Morsomt om han blir førstekeeperen til England også. :)

Lenke til kommentar
Det ser ut som om Saar er ute i jula. Så vi får (dessverre) se mere til Tomasz. Det må forbedre seg fra dagens forestilling. To borte kamper og en hjemme mot antatt dårligere motstand. Tilsynelatende greie kamper men med store fallgruver.

Går sikkert greit med Kuszczak i mål i julen, han er jo ingen dårlig keeper. :) Men blir kanskje litt flaut når forsvarsspillerne våre velger å skyte ballen ut til innkast istedenfor og sentre tilbake til Kuszczak. :D

Lenke til kommentar

God jul :)

En liten quote som vil korte ned ventetiden litt, dette er fra første side i Liverpool-tråden:

Så at scum fansen har startet en egen så vi kan ikke være dårligere når vi er verdens beste supportere.

Nåja... Alt er relativt....

Ja, kanskje det, men LFC har likevel verdens beste supportere.

Genialt!

Sorry hvis dette har blitt nevnt før, men makan til latterkrampe jeg fikk når jeg så dette kan jeg ikke huske sist jeg hadde. Passer perfekt inn i de siste dagers diskusjon om Liverpool-fansens forhold til "verdens beste <insert Pool-relatert ting her>".

Endret av Kiman™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...