Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Isbilen skrev (På 19.9.2017 den 14.26):

Vi bør ikke misbruke rasismebegrepet, da mister det sin kraft, men det betyr ikke at vi ikke skal kalle en spade for en spade.

100% enig med innlegget ditt, spesielt denne setningen.

Dette er rasisme, faktisk selve definisjonen på det. Vet dere hva det aller verste er? De som blir krenka fordi de tror andre blir krenka. Eller som ikke tåler at ordet rasisme dukker opp.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  The Hoff skrev (På 19.9.2017 den 17.23):

Kanskje litt teit sang, men helt unødvendig å gjøre et nummer ut av. Og rasisme? Nei. 

Dette er et perfekt eksempel på tiden vi lever i, "folk" er så ekstremt opptatt av å finne ting å bli krenket av at alt som er litt på kanten blir hauset opp så i de grader. 

Det perfekte eksempelet på at ting går fremover og at menneskeheten blir klokere. Det er ikke noe hysteri her, ingen "gjør et nummer", det er bare du som prøver å overdrive atferden til de som har reagert negativt, men nøkternt. Jeg er en like stor motstander av krenkelseshoreri som noen, men dette er ikke noe slikt. I hvert fall ikke på min side av diskusjonen, men det kan jo virke som noen andre er litt krenket av at noen våger å påpeke det åpenbare.

Endret av Isbilen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  Isbilen skrev (På 19.9.2017 den 14.26):

For å forklare litt nærmere: Det kan godt hende at svarte mennesker i gjennomsnitt har litt større peniser enn hvite, men det skyldes heller at deler av befolkningen trekker opp gjennomsnittet, enn at det går et naturlig pikk-skille mellom svart og hvit og at det dermed blir noe i nærheten av riktig å si at "svarte er mer velutstyrt". Mørk hud dominerer løpeverdenen, det er faktisk sant, men å gå derfra til å si at "svarte mennesker er mer atletiske" blir en feilslutning - det dreier seg om mye mindre deler av befolkningen. Å trekke streken mellom svart og hvit er kunstig.

Takk, forstår veldig godt hva du mener nå og kan ikke si meg uenig i det. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rasister er søplefolk, bare å drite i. Sangen om Lukaku er tragisk, og burde endres - noe jeg også tror (edit: håper) den vil gjøre, da dette var svært uheldig. Folk kan snakke opp og ned om hva som defineres som rasisme, men om det sårer bare én eneste en, så skulle det holde plenty, for vi er i 2017 trossalt. Påtide å slutte med sånt jævla rør

Endret av bshagen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om det er verdt det å betale for medlemskap i United-supporteren med tanke på billettkjøp. Var medlem i en god del år, men kuttet ut abbonementet da jeg følger med på nok av gratis United-sider. Betalte veldig mye for billettene sist gang jeg var på kamp, siden vi kjøpte via en sesongkortholder som solgte bort billettene sine. Medlemskap i United-supporteren koster vel rundt 300 kroner i året, så dersom jeg drar på kamp annenhvert år lønner det seg kanskje, med tanke på at billettene er en del billigere? Vet ikke hvor mye det koster for en billett.

Edit: Lurer forøvrig på om de selger billetter på bestemte tribuner og så videre. Har veldig lyst til å sitte i nærheten av Stretford End, eller langt nede.

Endret av Momspaghetti
Lenke til kommentar

Koster 200kr for abonnement med digitalt medlemsblad og 300kr for medlemsbladet i på papir. Ellers får du 10% rabatt i butikken deres, og en del andre rabatter i Manchester tror jeg.

Uansett så synes jeg at 200kr for 12 måneder er et så lite beløp (under 17kr måneden) at jeg velger å støtte Supporterklubben uavhengig om jeg har tenkt å bruke noen av fordelene de tilbyr oss medlemmer.

Kunne dog absolutt hatt bedre plasser på sesongkortene sine, men det har de vel ikke så mye kontroll over. Prisene finner du inne på nettsiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da har vi dessverre kommet i gang med skadene, og det går hardt utover sentral midtbane.

På midten er Pogba, Fellaini og Carrick skadet og i tillegg er Matic usikker til i morgen. 

Jones er også skadet, men kan uansett ikke spille i CL enda.

Valencia er heller ikke med til Moskva, men det vites ikke om det er en skade som er grunnen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...