Golf'ern Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Utrolig svak kamp i går. En god keeper og dårlige avsluttere er det eneste som står mellom 1-1 eller 1-2. Resultatet lyver en god del, men det betyr egentlig ikke så mye siden vi fikk 3 poeng. I år skårer laget målene de ikke klarte i fjor. Er spent på hvordan laget framstår når vi møter ordentlig motstand. Uenig at det var en utrolig svak kamp, ingen stor kamp, vi gjør jobben det er det, og vinne 4-0 da er imponerende. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 DDG gjør jobben. Hadde det stått 1-2 hadde vi ikke klart å snu det. Sier at 3 poeng og 4 mål er bra det, men kampen var ikke bra. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Er enig i dette, nivået må opp for å slå de andre gode lagene. Derimot så sliter de også veldig - Chelsea f.eks hadde en skikkelig møkkakamp i helgen, det samme kan sies om de andre storlagene. City derimot ser ekstremt giftige ut. Om jeg MÅTTE satt penger på et lag som vinner i mai så tror jeg at jeg hadde satt de på City, enda det er litt vondt å si Likevel er det vel fremdeles for tidlig å si, men man kan jo lese litt ut av det man har sett hittil i alle fall Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Fra 35 til 65 min var vi svake, men ellers hadde vi enten full kontroll eller var gode. Ikke en direkte bra kamp sett under ett, men jeg synes det er skikkelig digg å se at vi alltid klarer å score en del mål. Veldig, veldig Ferguson-esque egentlig. Ikke minst har vi en matchvinner i buret som kanskje er verdens beste keeper for øyeblikket. 16-2 i målforskjell i ligaen! Vanskelig å si hvordan vi står i forhold til de andre topplagene, men det er ingen av de som har overbevist meg helt. City ser klart best ut og er ekstremt imponerende fremover. Bakover på banen har de vist en del svakheter, og de slår meg som et mindre sikkert lag enn oss for øyeblikket. Endret 18. september 2017 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Det som var veldig tydelig igår var at Fellaini ikke passet inn som SM sammen med Matic. Her må Herrera innpå. Fellaini har vært god iår men da ligger han mye høyere i banen. Forventer å se Herrera fra start neste kamp. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Vi vinner 4-0 fordi motstanderen til slutt må fram og få mål. Hva som skjer når de Gea ikke kan redde oss så vi mot Stoke. Når det er sagt; 13/15 poeng, 16-2 i målforskjell, top of the table og MASSE forbedringspotensiale? Kan jo ikke bli bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 http://www.vg.no/sport/fotball/manchester-united/united-fansens-penis-sang-faar-rasismerefs/a/24144551/ Wow. Verden er syk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Sykt at noen kan ta det seriøst. 24 inch liksom. Er jo egentlig 30 inch. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg er enig i kritikken. Synes det er pinlig at det der skal være Lukaku-sangen. Få det bort, finn på noe nytt (og bedre). 8 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg er enig i kritikken. Synes det er pinlig at det der skal være Lukaku-sangen. Få det bort, finn på noe nytt (og bedre). Enig! Var litt småmorsomt første gang jeg hørte den, men ganske upassende og burde bli erstattet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Enig i at det er upassende høre under en familiesport, men de som mener at det er rasistisk drar det nokså langt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Det er et lærebokeksempel på rasisme, selv om det ikke er vondt ment. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Enig i at det er upassende høre under en familiesport, men de som mener at det er rasistisk drar det nokså langt. Selvfølgelig går dette på rasistiske stereotyper. Selv om det ikke er ment rasistisk, så er det en grunn til at de lager en slik sang om Lukaku og ikke Phil Jones. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Tåpelig sang, men rasisme? Give me a break. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Fordommen om at svarte menn har større peniser enn andre er rasistisk. Endret 19. september 2017 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Rasistiske stereotyper? Mørkhudede har jo større peiser enn alle andre på jorden (gjennomsnitt altså). Dette er fakta. Er det rasistisk at de synger om den (mulige) svære peisen hans siden han er mørk? Spør oppriktig. Er rasismen at de tar i og henter fram noe om han som er stereotypisk for mørkhudede? ? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Nei, det er en myte som oppsto under slavetiden, ut av et behov for å definere svarte menn som undermennesker med overdreven seksualitet sammenlignet med oss dydige hvitinger. Alle utsagn som deler verden inn i grupper basert på genetikk på den måten er rasistiske. At svarte menn har store peniser er kanskje ikke den verste tingen å tro (de liker jo å tro det selv), men det inngår likefullt i et større nettverk av skadelige holdninger. For å forklare litt nærmere: Det kan godt hende at svarte mennesker i gjennomsnitt har litt større peniser enn hvite, men det skyldes heller at deler av befolkningen trekker opp gjennomsnittet, enn at det går et naturlig pikk-skille mellom svart og hvit og at det dermed blir noe i nærheten av riktig å si at "svarte er mer velutstyrt". Mørk hud dominerer løpeverdenen, det er faktisk sant, men å gå derfra til å si at "svarte mennesker er mer atletiske" blir en feilslutning - det dreier seg om mye mindre deler av befolkningen. Å trekke streken mellom svart og hvit er kunstig. Vi bør ikke misbruke rasismebegrepet, da mister det sin kraft, men det betyr ikke at vi ikke skal kalle en spade for en spade. Endret 19. september 2017 av Isbilen 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Park Park, wherever you may be, you eat dogs in your home country. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 svarte mennesker har mørk hud <- Rasisme 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Kanskje litt teit sang, men helt unødvendig å gjøre et nummer ut av. Og rasisme? Nei. Dette er et perfekt eksempel på tiden vi lever i, "folk" er så ekstremt opptatt av å finne ting å bli krenket av at alt som er litt på kanten blir hauset opp så i de grader. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå