Isbilen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Hvis et normalt menneske påvirkes tilstrekkelig av flere språk i tidlig barndom, blir det flerspråklig. Trenger ikke være noe geni for det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Belgia har attpå til 3 offisielle språk Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Endret 24. august 2017 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Zlatans back! Konge 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Haha. Fantastisk! Zlatan er og blir Zlatan. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 OK. Ikke fantastisk happy, jeg vil at Lukaku skal spille ALT i ALLE turneringer. Hvis Zlatan kan være backup er det helt greit, men klarer ikke se for meg at han er inneforstått med det. Dersom Zlatan skal starte foran Lukaku i ligaen blir jeg irritert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det første jeg også tenkte, men på den annen side slipper vi å slite ut noen av dem. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ser for meg at Zlatan tar 10'er rollen. Valencia - Bailly - Jones - Blind/Shaw Pogba - Matic Mkhitaryan - Zlatan - Rashford/Matrial Lukaku Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Zlatan er ikke dum. Han tar det han fortjener men selv han tror jeg ser når han ikke er toppscorer og må vike. Men skulle han åpne scoringskontoen sin skikkelig så fortjener han å starte Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 OK. Ikke fantastisk happy, jeg vil at Lukaku skal spille ALT i ALLE turneringer. Hvis Zlatan kan være backup er det helt greit, men klarer ikke se for meg at han er inneforstått med det. Dersom Zlatan skal starte foran Lukaku i ligaen blir jeg irritert. Tror det er greit at Lukaku har noen som kan avlaste. Han er jo ikke vant til en full sesong slik somm det forhåpentligvis blir iår. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Selvfølgelig kommer ikke Zlatan til å starte på spissplassen foran Lukaku i ligaen. Han må spille seg inn i laget igjen når han kommer tilbake. Mourinho er ikke dum, og konkurranse på topp er bra! Lukaku har heller aldri spilt så mange kamper. Men... tenk å ha muligheten til å hive innpå Lukaku og Zlatan på topp samtidig. Da blir vi et helvete å møte! Endret 24. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kjedelig å forsvare dødballer når følgende er i boksen: Lukaku, Pogba, Matic, Zlatan, Bailly, Jones.. For et par år siden så jeg en statistikk som viste at United trengte rundt 40 cornere per scoring på corner. Chelsea, som da hadde Mourinho som manager, scoret på hver 15-18 corner. Innbiller meg at det var i sesongen vi hadde Moyes, og en av to cornere den sesongen var Van Persie sin scoring hjemme mot Arsenal. Ellers er vel Tony Pulis sine lag alltid topp 3 i forhold til effektivitet på cornere. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 OK. Ikke fantastisk happy, jeg vil at Lukaku skal spille ALT i ALLE turneringer. Hvis Zlatan kan være backup er det helt greit, men klarer ikke se for meg at han er inneforstått med det. Dersom Zlatan skal starte foran Lukaku i ligaen blir jeg irritert. tror ikke det er noe grunn til å dra dette til noe negativt, utelukkende positivt detta Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Generell CL-kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1784098 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Benfica fra pot 1! HERLIG!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Basel nok en gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå