Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK. Ikke fantastisk happy, jeg vil at Lukaku skal spille ALT i ALLE turneringer. Hvis Zlatan kan være backup er det helt greit, men klarer ikke se for meg at han er inneforstått med det.

 

Dersom Zlatan skal starte foran Lukaku i ligaen blir jeg irritert.

Tror det er greit at Lukaku har noen som kan avlaste. Han er jo ikke vant til en full sesong slik somm det forhåpentligvis blir iår.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer ikke Zlatan til å starte på spissplassen foran Lukaku i ligaen. Han må spille seg inn i laget igjen når han kommer tilbake. Mourinho er ikke dum, og konkurranse på topp er bra! Lukaku har heller aldri spilt så mange kamper.

 

Men... tenk å ha muligheten til å hive innpå Lukaku og Zlatan på topp samtidig. Da blir vi et helvete å møte!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Kjedelig å forsvare dødballer når følgende er i boksen:

Lukaku, Pogba, Matic, Zlatan, Bailly, Jones..

 

For et par år siden så jeg en statistikk som viste at United trengte rundt 40 cornere per scoring på corner. Chelsea, som da hadde Mourinho som manager, scoret på hver 15-18 corner. Innbiller meg at det var i sesongen vi hadde Moyes, og en av to cornere den sesongen var Van Persie sin scoring hjemme mot Arsenal. 

Ellers er vel Tony Pulis sine lag alltid topp 3 i forhold til effektivitet på cornere. 

Lenke til kommentar

OK. Ikke fantastisk happy, jeg vil at Lukaku skal spille ALT i ALLE turneringer. Hvis Zlatan kan være backup er det helt greit, men klarer ikke se for meg at han er inneforstått med det.

 

Dersom Zlatan skal starte foran Lukaku i ligaen blir jeg irritert.

 

tror ikke det er noe grunn til å dra dette til noe negativt, utelukkende positivt detta :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...