Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke manglende intelligens, men litt manglende spilleforståelse synes jeg Lukaku hadde før en del år siden. Det har kommet seg kraftig, og han tok store steg i Everton. Ellers mener jeg han var ganske dårlig mot oss da han spilte for Everton (i motsetning til Fellaini, som alltid var et beist mot oss).

Lenke til kommentar

Om Lukaku er smart (i fotball) eller ikke kan jo alltids diskuteres, selv om offsiden mot real Madrid kanskje er det dummeste jeg har sett på en fotballbane noen gang, men å dra inn "rasisme" er bare tåpelig. Hadde noen brukt ordet "rasisme" hvis en eller flere hvite fotballspillere ble kalt dumme? Nei.

 

Det er nettopp dette som er rasisme. Forskjellsbehandle på grunn av hudfarge. Mulig det er gjort i god hensikt, men nok en gang viser typiske venstrevridde (journalister) at de er like rasebevisste som den ytre høyresiden.

 

Kan virkelig ikke fatte at det skal være så vanskelig. Dersom hudfarge, eller kjønn for den saks skyld, ikke er relevant, så slutt å dra det inn i en hver diskusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem du sikter til her U.Scrooge, men uten å ta del i selve debatten om rasisme - så syns jeg også at kritikken Pardew ga var litt rar. Lukaku har jo vært på topplisten i engelsk fotball siden han gikk til Everton og jeg kan ikke fatte og begripe at en idiot av en spiller skulle klare det. 

Lenke til kommentar

Her var det EN mann som mente han så en svakhet på en spiller som tilfeldigvis er svart, og så klarer forfatteren å snu det til systematisk mangel på skryt på alle svarte spillere som spiller bra.

 

Hva om vi bare sier at han tar feil isteden for å lete etter rasisme overalt?

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...