Mr. President™ Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Mhm, men vi har hatt de to letteste kampene også. Blir omtrent bare vanskeligere etter dette. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 ja, Liverpool har hatt ganske greie kamper også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Watford borte er ikke akkurat en lett kamp tør jeg påstå. Tapte der ifjor dere også. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Er ikke lett, men er absolutt en kamp som skal/bør vinnes om en ønsker å kjempe om ligagull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Det er jeg enig i. Bør helst slå alle for å vinne gullet. ^^ Endret 22. august 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Watford borte var en av våre dårligste kamper forrige sesong ja, og vi møtte dem i perioden hvor de vant alt.Nå skal det sies at Liverpool burde slått dem i serieåpningen, for målene de slapp inn var helt håpløse. Endret 22. august 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Det er jeg enig i. Bør helst slå alle for å vinne gullet. ^^ Nei det trenger man ikke ^^ 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Watford borte er ikke akkurat en lett kamp tør jeg påstå. Tapte der ifjor dere også. Alle bortekamper er tøffe, disse bør vinnes får å kjempe der oppe, men vanskelig program har dere ikke hatt. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Håper han får masse spilletid og erfaring. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 En av få akademispillere hos oss jeg virkelig har troen på for tiden! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Flere enn meg som reagerte på en del skriverier i engelsk media forrige uke om at Lukaku manglet intelligensen til andre spisser? God og innsiktsfull artikkel om underliggende rasisme her, anbefales: http://therepublikofmancunia.com/powerful-pogba-and-unintelligent-lukaku/ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ikke manglende intelligens, men litt manglende spilleforståelse synes jeg Lukaku hadde før en del år siden. Det har kommet seg kraftig, og han tok store steg i Everton. Ellers mener jeg han var ganske dårlig mot oss da han spilte for Everton (i motsetning til Fellaini, som alltid var et beist mot oss). Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Når Fellaini har dagen så er han faen krem å se på, helt spesiell type. 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Om Lukaku er smart (i fotball) eller ikke kan jo alltids diskuteres, selv om offsiden mot real Madrid kanskje er det dummeste jeg har sett på en fotballbane noen gang, men å dra inn "rasisme" er bare tåpelig. Hadde noen brukt ordet "rasisme" hvis en eller flere hvite fotballspillere ble kalt dumme? Nei. Det er nettopp dette som er rasisme. Forskjellsbehandle på grunn av hudfarge. Mulig det er gjort i god hensikt, men nok en gang viser typiske venstrevridde (journalister) at de er like rasebevisste som den ytre høyresiden. Kan virkelig ikke fatte at det skal være så vanskelig. Dersom hudfarge, eller kjønn for den saks skyld, ikke er relevant, så slutt å dra det inn i en hver diskusjon. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Vet ikke helt hvem du sikter til her U.Scrooge, men uten å ta del i selve debatten om rasisme - så syns jeg også at kritikken Pardew ga var litt rar. Lukaku har jo vært på topplisten i engelsk fotball siden han gikk til Everton og jeg kan ikke fatte og begripe at en idiot av en spiller skulle klare det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hvis du leser artikkelen Uncle Scrooge, så ser du at det handler om mer enn bare "å dra inn rasisme" som du kaller det. Det er ikke nok en fyr som drar opp rasismekortet. Jeg synes det er interessant, kanskje spesielt siden jeg la merke til den høyst merkelige omtalen Lukaku fikk i engelsk presse forrige uke. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Her var det EN mann som mente han så en svakhet på en spiller som tilfeldigvis er svart, og så klarer forfatteren å snu det til systematisk mangel på skryt på alle svarte spillere som spiller bra. Hva om vi bare sier at han tar feil isteden for å lete etter rasisme overalt? Endret 23. august 2017 av Tåkefyrste Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Har ikke Lukaku blitt geni-erklært i mange år nå? Det finnes blant annet artikler om han som bilinguær(?) osv. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Å være bilinguær er da neppe det samme som en genierklæring, særlig ikke om man er fra Belgia, der snakker jo de fleste (om ikke veldig mange) minimum to språk og gjerne tre og fire språk (med engelsk) Endret 24. august 2017 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå