Lawliet Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Førstemålet er bare hans. tjaa, Mistenkelig likt Silva's fra i går To like mål. Men poenget mitt er at han skaper det selv. åja, misstolket det siden du refererte til Kaka og Messi først. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som har en link til en video av førstemålet? Fikk ikke med meg første omgang grunnet diverse julepynteri. Pga Julepynting? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja. Må man så må man. Litt skuffet selv, men det er jul bare en gang i året. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Må se at jeg ikke var overbevist over kampen idag, selv om dem greide å vinne. For lite tempo og kreativitet. Men tror United hever seg til neste kamp. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ser ingen som har nevnt den, men den sjansen der Ronaldo holder på putte mål sidelengs i førsteomgang var bare helt fantastisk!! Ifølge statistikken etter kampen vant vi 12-2 i målsjanser Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vis du mener det nesten det saksesparket han gjorde, så var det en fantastisk angrep. Klasseangrep, synd at han måtte vende seg og da ble det bom på mål for han. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul alle sammen! Satser på flere gode oppgjør neste år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Må se at jeg ikke var overbevist over kampen idag, selv om dem greide å vinne. For lite tempo og kreativitet. Men tror United hever seg til neste kamp. Slapp av, vi vant selv uten VDS, Neville, Rio, Hargreaves, Scholes. 5 av 11 faste Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men seriøst, polakken må for pokker meg lære seg å bruke beina. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ja. Må man så må man. Litt skuffet selv, men det er jul bare en gang i året. Nei det må man ikke. Min mor fikk pent beskjed om at middag og juletrepynting skjedde etter kampen var ferdig Da fikk vi heldigvis en god start på jule kampene, får håpe at det forsetter sånn... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Men seriøst, polakken må for pokker meg lære seg å bruke beina. Jeg ble nervevrak hver gang han var i nærheten av ballen, gleder meg virkelig til Ben "Englands Number One" Foster, kommer tilbake. Og fotball går seff fremfor julepynting, djiiz, er dere ikke menn eller? Endret 23. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg ble nervevrak hver gang han var i nærheten av ballen, gleder meg virkelig til Ben "Englands Number One" Foster, kommer tilbake. Er jo fremdeles et lite stykke igjen til han er i nærheten av Vakum Frode Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men seriøst, polakken må for pokker meg lære seg å bruke beina. Tomasz var nervøs i dag, han tok heldigvis konsekvensen av det og sendte ballen på tribunen i stedet for å prøve på noe å drite seg ut. Også bra at han kjefter på forsvarere, liker det hos keepere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Selg Kuszak, og hent opp Heaton eller Amos, og så kjører vi Foster som 2. keeper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kuszak gjorde det ikke dårlig idag, slapp inn kun et mål som ikke var hans feil. Liker han som keeper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har større tro på Foster som keeper....Kuszak er grei, men blir aldri i verdens klasse som jeg tror at Foster vil bli. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hva får dere til å tro at Foster er bedre enn Tomasz? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tomasz har vel ikkje akkuratt imponert nok til å ta over som førstekeeper, mens Foster har eg sett lite til.. VDS har kontrakt ut 2009, nok av tid til å avklare situasjonen. Blir artig å sjå Foster tilbake til neste år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noen som vil tippe hvem Arsenal taper mot neste gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå