bshagen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Ikke Rashford? Han er jo BB Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Å kunne velge mellom Rashford og Martial er et flott luksusproblem. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Passe digg start på sesongen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Meget imponerende. Tar av meg hatten! 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) Ikke så verst, bois. Dette kan jeg tåle framover. Dette er faktisk omtrent som i fjor, faktisk "verre" enn flere hjemmekamper i fjor, men forskjellen er at vi scorer flere og holder nullen. Endret 13. august 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Deilig kamp! Veldig bra at flere spillere åpner scoringskontoen, største problemet ifjor var at vi var for avhengig av at Zlatan hadde dagen, da ingen andre evna å få kula i mål.Apropos xG, så hadde BBC en fin artikkel om expected goal beregningene forrige uke:http://www.bbc.com/sport/football/40699431 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Faen så god Matic er. Trodde han bare var en ny Carrick, men han spilte jo bedre i dag enn jeg noen gang har sett Carrick spille. At chelsea lot han gå til en rival må jo være tidenes varp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 "Bare" en ny Carrick? Fy flate vi har vært heldige som har fått hatt Carrick på lager. Maken til klassespiller skal man lete lenge etter. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Misforstå meg gjerne, men det var ikke noe stikk mot carrick, men heller at matic var MYE bedre enn jeg hadde trodd på forhånd. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Alright, det kan jeg være enig i Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Dette her var en maktdemonstrasjon fra United. Veldig solid i alle ledd. Nysigneringene står frem, det samme med fjorårets signeringer. Hvis vi sammenligner med tilsvarende kamp forrige sesong så hadde vi faktisk flere skudd på mål, men det endte 1-1. Forskjellen nå er effektiviten, og ikke minst at målene kommer fra mange spillere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Underet er ikke West Ham som blir gruset 4-0. Mirakelet er at Phil Jones spiller 90 minutter. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Skal sies at vi ble rundjult av de fleste i topp 6 ifjor. Tapte 8-1 sammenlagt mot Arsenal og 7-1 (12-1 om man tar med FA Cup!) mot Man City. Men det var veldig mange imponerende spillere utpå der idag. Mkhitaryan kommer til å være et monster i år. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 (endret) Matic drar av spillere som om han er Pogba. Bakayoko må være vanvittig god om ikke salget av Matic skal fremstå som sommerens dårligste handel for Chelsea. Endret 14. august 2017 av Hr.Senior Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 https://youtube.com/watch?v=XVx9pMZQM-Q Virker som Mourinho har funnet roen nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Hvis Mou kan lære seg å takle motgang blir han lett på høyde med SAF. Men er redd historien kommer til å fortelle om en fantastisk manager som ikke evner å være lenge på et sted...... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Har jo en drøm om at han kan slå rot hos oss, men det kommer egentlig helt an på Mourinho selv. Det er hans personlighet og bahandling av spillere som har forårsaket problemer i alle de tidligere klubbene han har vært i. Nå er han sjef! Han har fått rollen han alltid har ønsker seg i klubbene han har vært. Ingen kjøper eller selger spillere uten hans ønske hos oss, han får gjøre stort sett alt han ønsker og ber om. Hvis han klarer å holde motivasjonen oppe hos spillerne, selv i perioder hvor ting butter litt i mot, så ser jeg ingen problem med at han kan sitte 20 år hos oss. Ledelsen vil alltid la han kjøpe spillerne han mener at han trenger, så lenge de er tilgjengelig, og han kan sånn sett forme det beste laget i verden hvert eneste år han er manager for Manchester United. Jeg håper inderlig at han blir vår neste SAF. Savner kontinuiteten vi hadde, og det var først etter at ting gikk nedover at jeg innså hvor vanvittig bortskjemt vi har vært med Ferguson. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 8-0 i målforskjell etter 2 kamper, kunne ikke drømt om det til tross for motstanden! Var 6-1 etter 3 kamper i fjor. Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Noen som synes at Rashford var enormt ego i dag? Eneste han prøvde på var enten skudd eller rykke forbi forsvaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå