Mchansern Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 God mat i Armenia ser det ut som da! Off topic, men verdens aller beste. Dra til Kaukasus for å spise. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Agent Pogba begynt å gjennomføre medicals også? Gutta krutt i LA: Endret 7. juli 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) Mulig dette er en brannfakkel, men er det flere som småirriterer seg over at United.no lager minst 5-6 artikler hver dag (iallefall publiserer dette på facebook) om at vi nå kanskje har fått spiller X? Jeg synes dette blir litt vel mange artikler/publiseringer på facebook-siden dems, om ting som KANSKJE kommer til å skje. Jeg har forsåvidt lagt merke til at kvantiteten på artikler på facebook har økt dramatisk rett før sommeren, sammenlignet med tidligere periode. Bra de er aktive, men noen ganger skulle jeg ønske at det var mindre ryktespredning og heller flere artikler basert på bestemt grunnlag. Endret 7. juli 2017 av M4ds Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 I mellom sesongene så er fotball-brønnen ganske tom og man må da skrape litt i bunnen for å få noe ut av den. Jeg bruker ikke FB så merker ikke noe til det, men det merkes på andre sosiale medier også at det er mye agurknytt og spekulasjoner. I klikk-jagingen som har kommet de siste 10 årene så er det naturlig at de skriver mer og mer for å dra inn lesere.Jeg skulle gjerne hatt mer interessante artikler. Nå er det jo perfekt tid for analyser, off-season bilder og videoer og mer lettbeinte greier. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 I mellom sesongene så er fotball-brønnen ganske tom og man må da skrape litt i bunnen for å få noe ut av den. Jeg bruker ikke FB så merker ikke noe til det, men det merkes på andre sosiale medier også at det er mye agurknytt og spekulasjoner. I klikk-jagingen som har kommet de siste 10 årene så er det naturlig at de skriver mer og mer for å dra inn lesere. Jeg skulle gjerne hatt mer interessante artikler. Nå er det jo perfekt tid for analyser, off-season bilder og videoer og mer lettbeinte greier. 100% helt enig med deg. Flere kvalitetsartikler fremfor klikk-artikler, men jeg skjønner jo også at de må tjene penger på annonser. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Generelt er United.no også veldig flinke til å unngå clickbait. Vil nok bli mer fyldige artikler fra søndag når laget reiser. Mulig de skal ha med en mann i USA også Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Liverpool byr 500 mill for Messi. Man Utd gjør alt for å skaffe Suarez. Sjekk dagens rykter! Fatter ikke folk gidder trykke innpå engang. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Dumt Bailey ble så viktig i forsvar, han kunne løst problemet på dm på en glimrende måte tror jeg. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 7. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2017 Generelt er United.no også veldig flinke til å unngå clickbait. Vil nok bli mer fyldige artikler fra søndag når laget reiser. Mulig de skal ha med en mann i USA også Absolutt! De prøvde seg vel med en clickbait-artikkel en gang, men ble slått hardt ned på med en gang. Så sånn sett leser jeg gjerne United.no-artikler. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Nå som Lukaku er bekreftet har jeg blitt litt roligere. Heldigvis rett før turneen også, så kanskje han får debuten sin allerede mot Galaxy neste søndag. Kjenner treneren og ligaen, har fart og fysikk, bare 24 år. Dette har jeg faktisk troa på! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Rooney v2. Erstatte Rooney med Lukaku er ikke dumt. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Lukaku vs Lacazette. Hvem er best? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Lag en tråd om det så får vi se om et år. Kast gjerne inn Morata i sammenligningen om han går til Chelsea. Firmino om du føler deg gavmild Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) https://twitter.com/UtdHQ/status/883598245955596288 Endret 8. juli 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Fytti grisen for en deilig signering. Jaja, da ble det drømmesigneringen da Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 (endret) Bailly Pogba Lukaku Endret 8. juli 2017 av G27 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Sentrallinja er helt sinnssyk. Gleder meg til sesongen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Spennende!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Liker når det er slik kjemi mellom spillerne Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2017 Skrev at jeg var skeptisk til Morata da han var linket, med Lukaku vet vi hva vi får. Tror han passer veldig bra inn i en toppklubb som kan fore ham med sjanser. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå