Espp Skrevet 5. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2017 Jeg ser den og er sånn sett enig. Syns derimot at å bruke en halv milliard på Perisic (gitt at ryktene stemmer) er helt vanvittig. Hvorfor ikke hente en skikkelig klassespiller for 650 millioner heller? Nå et det ikke sikkert at ryktet stemmer i det hele tatt, men skal vi flest hente rutinerte spillere burde vi sikte til aller øverste hylle. Penger er ingen problem, det har vi sett. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Skjønner ikke vitsen med å kjøpe Perisic, er han så jævla god liksom 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Ser sånn passelig fornøyd ut med å bli tatt bilde av der Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Er mer hvor da, på McDonalds haha fatman gonna fat. Kjenner meg igjen si! Norwood har bekreftet at Lukaku er Man Utd spiller, han er det nærmeste noen klubb kommer en bekreftelse før han står i drakta. Fyren har vært 100% i flere år nå, aldri noe tull. Det er en overgang jeg er sjukt fornøyd med i såfall. Stor, sterk, men mobil tankspiss som kan score på alle mulige vis og som vi skape masse rom for våre andre spillere. Når denne er klar skal jeg puste letta ut, da er vinduet i det minste någenlunde redda selv om jeg håper vi ikke er ferdige der. Legg til at Rooney forsvinner også. Hadde gitt meg mye hvis denne ble offentliggjort fort. Trenger Lukaku! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Dårlig/slapp holdning og vinkel ja tror jeg. Håper at han blir god i år Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Ikke noe som ikke kan fjernes på en mnd med trening det der. Er mellom sesongene. Forhåpentligvis bruker de den ekstra maten/oppsparte energien til å få litt muskler også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Skal si det var en annen ordlyd nå enn da bildet av Rooney ble lagt ut her. 5 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Sa ikke et eneste ord når bildet av Rooney ble lagt ut, men jeg syns det er litt forskjell på situasjonene Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 I følge bildene ser de vel begge utrent ut? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Pålitelige kilder melder at foodbabyen allerede har signert for akademiet. Endret 6. juli 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 I følge bildene ser de vel begge utrent ut? Yes. Det er jeg enig i, men jeg syns selve situasjonen er annerledes. Det kan være mangel på informasjon om Mkhi sin tidligere treningshistorikk, eller det kan være at bildet lyver. Rooney har derimot flere ganger vært i litt skrall forfatning etter sommeren. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Skal si det var en annen ordlyd nå enn da bildet av Rooney ble lagt ut her. Fordi vi så han i baris. Her kan man jo ikke si noe sikkert. Kan være dårlig holdning / lys / vinkel. Kan være mage som ikke skal være der. Alle kan få en svær mage ved å blåse den opp. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Og at Mhiki ser ut som en dass er heller ikke så fantastisk bra det heller, sånn at det er sagt. Så skjønner ikke heeelt den sammenligningen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Ble ikke Mkhitaryan droppet i begynnelsen av fjorårssesongen fordi han ikke var nok trent? Ikke 100% på dette her, men mener å huske noe sånt. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Jepp, for dårlig fysisk form. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Som fotograf kan jeg si så mye som at det ikke bare er vinkelen på det bildet av Miki. Burde bedt han om å dra inn magen, eller bare croppa bildet. En opplett på høyresida hadde også hjulpet. Rart bildet kom ut. God mat i Armenia ser det ut som da! Det er forøvrig sånne bilder av spillere hver eneste sommer. Vi husker jo Nasri i fjor! Er ikke så veldig bekymra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2017 Firmino hadde mage i omgjøringsfasen ifjor han også. Bli da sju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå