Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Ser også ut som Morata-overgangen er mer eller mindre i boks. Er i utgangspunktet skeptisk, men gir alle en sjanse. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Jeg skjønner ikke skepsisen? Virker som det bare er en trend. Fyren har 15 mål og 5 assists på 26 apps for RM i La Liga denne sesongen. Ser man bak de tallene scorer han hvert 88,7 minutt i La Liga. Han er kun 24 år. 8 på 14 for Landslag i 2016 og 2017. Han har i tillegg erfaringer (dog varierte) fra 3 (!!) CL-finaler. Endret 9. juni 2017 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Skepsisen er vel fra tidligere sesonger der han ikke har puttet like jevnlig. Jeg tror uansett det blir et spennende kjøp om vi får han. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Skepsisen er basert på hva jeg har sett. Hvordan han spiller. Jeg driter i tall og stats, de er i mange sammenhenger irrelevante, selv jeg hadde klart å score noen mål for RM med 10 verdensstjerner rundt meg. Jeg mener han bare er ganske sterk. Ikke noe mer. Mangler spisskompetanse. Derfor er jeg skeptisk. Har ment dette helt siden jeg så ham i Juve. Lenke til kommentar
Netflis Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Noen som tenker at Mourinho henter Costa? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Håper ikke det. Ufyselig spiller, vil ikke ha han i klubben. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2017 Chelsea vil nok ikke selge, og Costa ønsker nok først og fremst en retur til Atletico Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Chelsea vil nok ikke selge, og Costa ønsker nok først og fremst en retur til Atletico Ser da rimelig sikkert ut at Costa ryker enten nå i sommer eller januar. Men som du sier til Atletico først. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Jeg mente at Chelsea nok ikke vil selge til oss. Beklager elendig formulering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Mata ble jo solgt til United. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Håper til alle at det er uaktuelt uansett. Vil ikke ha den ufyselige typen i laget jeg følger. Send han langt vekk fra England så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Tror faktisk ikke jeg ville lært meg å like Costa om han kom til oss. God spiller, det skal han ha. Havner vel i AC Milan eller Atletico. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Så er han egentlig noe god? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Synes ikke han var spesielt god i kampen for Sverige her om dagen. Da var makker i midtforsvaret langt bedre. Nå er dette eneste gang jeg har sett ham spille så kan selvsagt ikke bedømme ham basert på den ene kampen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Så er han egentlig noe god? Som en "David Luiz uten drama" ifølge Aftonbladet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Generelt skeptisk til skandinaver.. Men jeg stoler på Mourinho nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Så er han egentlig noe god? Som en "David Luiz uten drama" ifølge Aftonbladet. Svenske medier er jo sikkert den beste kilden ang. nivået til Lindelof... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Ville tatt det med en klype salt uansett hvem som hadde sagt "David Luiz uten drama". Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. juni 2017 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2017 Føler i grunn at dette er et noe unødvendig kjøp. Midtstoppere har vi nok av selv om Rojo er ute i lang tid, og det finnes ingen garantier for at Lindelöf vil være bedre i PL enn noen av de vi allerede har. Han bruker gjerne en sesong på å tilpasse seg også. Noen ganger er det bedre å satse på de man har enn å hente nytt blod. Når det er sagt er det viktig at Mourinho får bygget laget akkurat slik han vil. Han trenger spillere som forstår hans tankegang og kan spille den fotballen Mourinho ønsker at Manchester United skal spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå