Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 mye lengre enn det siden Zlatan ble skadet, høres lite troverdig ut. Det er jo ikke slik at man finner ut dagen Zlatan blir skadet at man ikke skal gå etter Griezmann. Mange vurderinger som skal på plass. Skal man gå etter Griezmann i tillegg til en Zlatan-erstatter eller droppe Griezmann. Jeg stiller ikke noe tiltro til de tweetene. De sier egentlig ganske lite og er like sannsynlig som at man skal gå for han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Ganske håpløst om vi ikke tar Griezmann. Ingen tvil om at han er interessert. Får ikke like gode spillere så "billig" lenger. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Det som vi har sett og hørt i dag har ikke sett bra ut Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 Griezmann kommer nok ikke og har neppe vært mulig å hente uansett. Regner med at han fikser seg en knakende god kontrakt, og spesielt nå som AM ikke kan kjøpe spillere. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Ganske håpløst om vi ikke tar Griezmann. Ingen tvil om at han er interessert. Får ikke like gode spillere så "billig" lenger. Var det ikke snakk om nærmere en milliard for å kjøpe han fri? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Utkjøpsklausulen er på 100 millioner pund ryktes det, ja. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 100 mill euro. Ca. 87 mill pund. Altså ikke verdens dyreste. Uavhengig av det ser jo overgangen lite sannsynlig ut nå. Spent på hvem Woodien klarer å få kloa i. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Er dette real Madrid-tråden? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Er dette real Madrid-tråden? ? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Champions of Europa er jo real Madrid Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Champions of Europa er jo real Madrid Nei, de er Champions of Europe. Vi er Champions of Europa. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Er dette real Madrid-tråden? Raskt ute der ja. Lol. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Heter jo Europa League da Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Champions of Europa er det dummeste jeg noensinne har sett. Og jeg ser meg selv i speilet hver dag. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 3. juni 2017 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2017 Syns helt ærlig at tittelen er å strekke det litt langt, men med tanke på at det tydeligvis plager folk såpass mye må vi bare beholde den videre. 11 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Trodde den var ment som litt selvsatire, jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 http://www.espnfc.com/story/3138620/antoine-griezmann-confirms-atletico-madrid-stay-after-transfer-ban-upheld "I have said all season I have said that I felt good and I wanted to stay. Now the transfer embargo has been imposed," he said. "With the directors of the club, we have decided to stay. There is still a beautiful season to be done and we hope to get some new signings in January [who can only fully join the club in January 2018]. "It is a difficult moment for the club, for the players, and it would not be right to leave now. I have spoken with the directors." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå