Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 Yeap, dette redda sesongen. Utrolig hvordan en kamp kan skille mellom krise og godkjent. Målet vårt første sesongen under Mourinho var CL-plass, og det klarte vi (såvidt). Nå er det på tide å sette seg mål om å vinne PL. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 Rett og slett nydelig. Fjernet en lass med kilo av skuldrene med denne seieren. Gleder meg til neste sesong! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 Deilig med seier og billett til CL. Vi har prestert litt for svakt i ligaen, men dette retter opp hele sesongen. Hadde man fått valget før sesongen om 3-4 plass og ingen trofeer eller 2(3) og sjetteplass hadde jeg valgt siste uten tvil. Til neste sesong håper jeg at vi kan kjempe på flere fronter samtidig. Deilig avslutning på årets sesong! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 Rørende å se! Elsker denne mannen! Gleder meg til fortsettelsen 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) Wowza, Ander Herrera er en drittspiller ass. Får 18-åringene til Ajax til å virke svært modne. Endret 24. mai 2017 av Mchansern Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2017 årets spiller i united. så ja, "drittspiller" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 årets spiller i united. så ja, "drittspiller" Ja, en drittspiller. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Rett og slett flaut. Herrera er en typisk spanjol, og jeg skjønner godt at mange misliker han. Han blør for drakta og elsker United, så bryr meg ikke så veldig mye om det. Skulle gjerne sett at han kuttet ut det tullet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Like ille som Fellaini og Aguero. Helt lik situasjon. Hvorfor ble det ikke rødt kort til Ajax-spilleren her da? 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Flau oppførsel, men han blir vel ikke en dårlig fotballspiller av den grunn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Get in! I dag så vi hvor viktig det var å hvile spillere som Rashford. Løp etter løp etter løp. Riktig håndtert sesongslutt av Mou. Back in CL Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Enig i at Herrera kan være idiot i blant, men for en gangs skyld gjorde han vel ingenting galt? Blir dyttet, av han som kommer fra siden, og faller. Helt fair det. Hadde det være Fellaini som tilfeldigvis også sto med panna mot en annen når han ble dyttet hadde det vel blitt rødt kort. Uansett, deilig avslutning på sesongen. Sålenge det ble Champions League driter jeg egentlig i om vi kommer på andre eller sjette plass. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Haha, han faller jo med et vanvittig tempo. Ser helt latterlig ut, akkurat som filmingen i sluttminuttene. Herrera er en spanjol på godt og vondt. Når det kommer til Griezmann så er forhåpningene på ca 2/10. Ser for meg at ser er en fin måte å presse opp lønna på. Endret 25. mai 2017 av Espp Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 + CS, EL og CC - tre trofeer og likevel er vi på offensiven for neste sesong. + Fjorårets spillerkjøp vil bli enda bedre neste sesong. Tror Pogba blir enorm i 17/18 + Mourinho har vært her et år og kjenner spillerne, samt at det er ikke landslagsmesterskap i sommer, så vi kommer til å få se et drilla lag fra August. Forhåpentligvis kan vi få kjøpt et par av spillerne vi er ute etter tidlig i vinduet. + CL betyr at vi ikke har torsdagskamper.. Takk for det! + En samlet klubb igjen. Mye igjen å jobbe med, sesongen var totalt sett ikke god nok (spillemessig og ligaeinnsats) men fansen står bak manager og lag igjen, jamfør LVG og Moyes tiden hvor optimismen var på bånn + Vi har vunnet 3/3 finaler i år = vinnerkultur og senkede skuldre. Samt fornøyde spillere. Mht utgangspunktet vi hadde når han kom inn har det vært fremgang fra dag 1 med Mourinho. Dersom vi treffer i sommer igjen og med manageren nå integrert i klubben har jeg stål-troa på voldsom fremgang i ligaen neste sesong. Deilig å glede seg til ny sesong 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 Pogba på Instagram med en liten Griezmann-feiring og teksten "Next season " Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2017 "United would have been in Pot 3, ranked below Napoli, Tottenham Hotspur and FC Basel, had they qualified by finishing in the top four and not competed in Europe this season. But their Europa League success, and the UEFA coefficient ranking points it earned, has proved useful on two fronts. " Sånn sett kan man si EL triumf var bedre enn topp 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå