Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ja. 4 sesonger med 3 managere, så ingenting som tilsier at vi skal kjempe noe mer i toppen nå enn for 4 år siden, med totalt mangel på kontinuitet. Rundt år 2000 så var det også bare United og Arsenal som hvert år kjempet i toppen... Hadde en av de en litt dårlig sesong, så fikk de fremdeles CL-spill året etter. Nå er det 6 klubber som kjemper om de samme plassene, og en litt dårlig sesong vil nødvendigvis bety at man mister muligheten for CL. Ikke kan man bare kjøpe seg ut av det heller, da inntektene fra TV-rettighetene gir alle klubbene en god slump med penger. Er egentlig litt glad for det, det blir kanskje færre trofeer, men slik jeg ser det så har PL utviklet seg til å bli en mye mer spennende liga enn den var for 15-20 år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er bare så elendig. Ble rundspilt av Spurs. Rooney er alt for dårlig, det samme er flere andre. Sjetteplass i PL er langt unna målsettingen. Mourinho har ikke fått dette til. Roterer alt for mye på laget. I dag var de veldig svake. Og de taper finalen i EL. 

Hva er det som skjer med United? 

Lenke til kommentar

Godt å høre! Synes Romero har vært helt super de gangene han har fått stått denne sesongen. Fortjent seg plassen i finalen uten tvil synes jeg. 

 

Og så er det jo den overhengende faren ved at DDG forlater til sommeren (Jeg går utifra at han drar) og da er det jo veldig flott at Romero har fått stått i mål en del i det siste.  

 

Blir spennende! Synd det er så lenge til finalen (både EL og CL)

DDG skal ingen steder, han bli i United. Men vi må kjøpe fire, fem klassespillere. Vi er utrolig dårlig akkurat nå¨. Det var en flau oppvisning i dag. Ble utspilt. 

Lenke til kommentar

Mye tøv fra deg jae-ols vil jeg si. Mourinho har da ikke rotert mer enn nødvendig. Stort sett skader/utvisninger eller cup-spill som har ført til rotering. Og at "DDG skal ingen steder" er da langt ifra sikkert. Jeg håper han blir, men med mindre Real Madrid har mistet sansen på DDG så blir det en tett kamp. 

"De taper finalen i EL". Okei. Hva er lotto-tallene på onsdag mens du først er i gang?

Lenke til kommentar

Mye tøv fra deg jae-ols vil jeg si. Mourinho har da ikke rotert mer enn nødvendig. Stort sett skader/utvisninger eller cup-spill som har ført til rotering. Og at "DDG skal ingen steder" er da langt ifra sikkert. Jeg håper han blir, men med mindre Real Madrid har mistet sansen på DDG så blir det en tett kamp. 

 

"De taper finalen i EL". Okei. Hva er lotto-tallene på onsdag mens du først er i gang?

Mye tøv fra deg og. Er du spåmann? DDG har sagt at han bli i United. Jeg tror de taper finalen, er det vanskelig å forstå? Lotto-tallene vet vel du bedre en meg. Ikke bli så frustrert. 

Lenke til kommentar

Herregud jae-ols... Håper det bare er frustrasjonen som snakker. Forståelig det. Men prøv å se det store bildet. 

Jeg så nettopp på det store bildet. Det ga ingen entydige svar. Vi er bare alt for dårlig. Å bli nummer seks er flaut. Ja det er mye frustrasjon. At City er foran oss. 

Lenke til kommentar

Langt ifra frustrert jeg. Virker bare som det du sier er i frustrasjon etter tapet.

 

Hvor mange spillere har ikke sagt at de skal bli og så drar de? Jeg håper DDG blir men ingenting er sikkert.

 

Du sa ikke tror. Du er veldig bastant i ordspråket som om det ikke er noen tvil om at de taper. Ajax blir vanskelige å slå men dette er en kamp United bør vinne alt tatt i betraktning.

Lenke til kommentar

 

Mye tøv fra deg jae-ols vil jeg si. Mourinho har da ikke rotert mer enn nødvendig. Stort sett skader/utvisninger eller cup-spill som har ført til rotering. Og at "DDG skal ingen steder" er da langt ifra sikkert. Jeg håper han blir, men med mindre Real Madrid har mistet sansen på DDG så blir det en tett kamp. 

 

"De taper finalen i EL". Okei. Hva er lotto-tallene på onsdag mens du først er i gang?

Mye tøv fra deg og. Er du spåmann? DDG har sagt at han bli i United. Jeg tror de taper finalen, er det vanskelig å forstå? Lotto-tallene vet vel du bedre en meg. Ikke bli så frustrert.

 

Når sa De Gea det, og hva ellers skulle han isåfall sagt? "ja, jeg stikker. Gidder ikke være her lenger."? United vinner i Stockholm, ikke noe som tilsier noe annet. 

Lenke til kommentar

Absolutt ingenting å bry seg om. PL ble over for United for to kamper siden.

 

Bare å glede seg til finalen nå

 

Det gjør det jo bare enda tristere, at ligaen er over lenge før vi har nådd mai. 

 

Det er jo ikke som om at vi har vært med å kjempet i toppen men vært litt uheldig på slutten. Vi har fremstått pinlig mot stort sett alle de andre lagene som er over oss på tabellen, og slik har det vært hele sesongen igjennom. 

Lenke til kommentar

Tingen med den fotballen jeg ser nå for tiden er at vi har ingen intensjon overhodet om å vinne, det finnes ikke. Hver jævla storkamp så spiller vi defensivt som faen, og det er pisskjedelig å se på. Jeg gir blanke faen i om vi går ut aggressivt og det feiler, da prøver vi hvertfall å lage en underholdende fotballkamp (hint 0-3(?) under lvg borte mot arsenal, startet aggressivt og det gikk rett vest).

 

Det er flott at vi hviler spillere nå, og at ligaen er tapt uansett. Det som er så vanvittig irriterende er at vi skal spille hver kamp så kynisk og sikkert at det er null aggresjon i spillet vårt. Hver bidige storkamp i pl har vært helt lik, kynisk som faen og drittkjedelig å se på. Jeg vil heller tape 3-4 enn å se på dette 0-0 laget og være fornøyd med det.

 

Taper vi mot Ajax, noe jeg virkelig frykter vi kommer til å gjøre, så har dette vært en elendig sesong, stryk karakter.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

 

 

Mye tøv fra deg jae-ols vil jeg si. Mourinho har da ikke rotert mer enn nødvendig. Stort sett skader/utvisninger eller cup-spill som har ført til rotering. Og at "DDG skal ingen steder" er da langt ifra sikkert. Jeg håper han blir, men med mindre Real Madrid har mistet sansen på DDG så blir det en tett kamp. 

 

"De taper finalen i EL". Okei. Hva er lotto-tallene på onsdag mens du først er i gang?

Mye tøv fra deg og. Er du spåmann? DDG har sagt at han bli i United. Jeg tror de taper finalen, er det vanskelig å forstå? Lotto-tallene vet vel du bedre en meg. Ikke bli så frustrert.

 

Når sa De Gea det, og hva ellers skulle han isåfall sagt? "ja, jeg stikker. Gidder ikke være her lenger."? United vinner i Stockholm, ikke noe som tilsier noe annet. 

 

De går på et kjempetap. Spillerne er ikke gode nok, og alt for mye skader. Vi skal beholde DDG. Og vi skal erstatte Rooney og Carrich. 

Lenke til kommentar

Tingen med den fotballen jeg ser nå for tiden er at vi har ingen intensjon overhodet om å vinne, det finnes ikke. Hver jævla storkamp så spiller vi defensivt som faen, og det er pisskjedelig å se på. Jeg gir blanke faen i om vi går ut aggressivt og det feiler, da prøver vi hvertfall å lage en underholdende fotballkamp (hint 0-3(?) under lvg borte mot arsenal, startet aggressivt og det gikk rett vest).

Aggressivt ut? LVG var jo enda mer kynisk og den kampen du refererer til er den kampen mot et topplag jeg syns vi har vært aller svakest de siste årene. Arsenal, laget vi alltid har slått, regelrett slaktet oss på 18 minutter?

 

Jeg syns generelt sett at vi har løftet oss mange hakk, problemet er å omsette sjansene - ikke komme til sjanser (slik som under LVG). Mourinho kan ikke få Rashford (ungt talent), Zlatan (verdensklasse spiss), Mkhi (verdensklasse ving), Martial (ungt talent) eller Mata til å styre ballen i mål, det må de gjøre selv.

 

Vi dominerer stort sett alle kampene vi deltar i, selv om der har vært litt mindre den siste måneden, og er stort sett alltid best. Det er marginer og udyktighet foran mål som gjør at vi ikke er med i topp 4. Når målene sitter kjemper vi sammen med Chelsea om ligagullet, for resten er godt nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...