Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aspas skulle også klart hatt sitt andre gule i den situasjonen, og da hadde det nok ikke blitt like mye trøkk på tampen.

 

Må si Pogba og Fellaini begge var strålende i dag. Mkhitaryan var også bedre enn på lenge. Rutinen til Rooney og Carrick gjorde at vi holdt bra på ballen og drøyde tid på slutten. Fellaini også, meget verdifull spiller å ha til tider. Andre tider ikke like verdifull...

 

Bailly viser at han har mer å gå på når det gjelder rutine og erfaring, som er naturlig for en ung spiller. Synd at han mister hodet, selv om det er forståelig også.

 

Heldigvis er vi i finalen! En siste kamp igjen nå som hele sesongen, overgangsvinduet i sommer, motivasjonen mot neste sesong, fansens entusiasme og klubbens ære står og faller på. La oss vinne den!

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fellaini. Den mannen må være den rareste spilleren i hele PL. Likevel ønsker jeg å ham i stallen for alltid. Jeg sier ikke at han alltid passer å starte for United, men han gjør ekstremt mye bra (ofte ulogiske) ting. En av veldig få joker-spillere jeg kommer på, noen andre i PL eller andre ligaer?

 

Skrudde av på 1-1 så fikk ikke med meg alt tøyset på slutten, men godt vi halte det i land. Onwards and upwards, tror vi tar finalen ganske lett. Når vi ville i dag var vi enkelt best, det er når vi skal ri inn en 1-0-ledelse at det ofte skjærer seg.

Lenke til kommentar

Guidetti slenger med leppa. Både Bailly og Valencia reagerer voldsomt. Blir interessant å høre hva den tidligere City spilleren sa som gjorde at de to tente på alle plugger. Ser ut som Pogba reagerer veldig han også.

 

Tør gjette rasisme. Endret av KANE2009
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den SKAL det ja, i teorien. Problemet er mentaliteten her. Ajax med ungt, uredd mannskap som ikke har noen ting å tape. United som har alt å tape. Med det utgangspunktet kan alt skje. Ville ikke overasket meg om vi overkjører dem totalt, misser femten 100%-sjanser og får en baklengs på overtid liksom..

 

 

 

Jeg så forresten at Mourinho var ute og søt igjen i går. Nå var det Ajax som hadde en fordel fordi Eredivisie eller hva faen det heter avsluttes søndag og det gir Ajax 10 dager hvile. Vel vi har muligheten på enda bedre hvile om Mourinho for en gangs skyld f.eks. hviler litt spillere i de 3 gjenstående, ubetydelige kampene i Premier League.

Lenke til kommentar

Er vel bare mindgames for å putte litt press på Ajax, som du sier så har de alt å vinne, vi har alt å tape. Men er litt irriterende å alltid høre slike holdninger for oss fans. Vi slo Æresdivisjon lederen Feyenoord 4-0 på Old Trafford, da skal vi faen meg klare å slå Ajax i en finale!

Lenke til kommentar

Pros:

- Meget bra tropp. Noen få tweaks vil gjøre oss konkurransedyktige i flere turneringer.

- Til tider meget bra fotball. Kontroll bakover og god offensiv fotball.

- Klar taktisk filosofi skinner gjennom og fungerer som punktet over sier: veldig bra.

- Spillerne ofrer seg for drakten og virker å være veldig motiverte.

- Unge spillere får sjansen og har en spennende framtid i vente.

 

Cons:

- Til tider litt lite rotasjon, noe som igjen har vært en faktor for et skademareritt for klubben.

- Noen kronisk skadede spillere sliter enda.

- Vi skårer ikke mål. Det er 3-10 100% sjanser hver kamp, men skårer likevel bare ett eller maks to. Spissene fortjener kritikk!

- Det at vi stadig skal gi fra oss initiativet og cruise inn en seier på 1-0 er direkte jævlig å se. Vi faller sammen hver eneste gang, selv om vi ikke alltid slipper inn mål.

 

 

Problemet vårt er ikke fotballen, ikke Mourinho, ikke forsvarsspillerne eller Pogba / Herrera. Problemet er de som gang på gang blåser sjansene over, midt på keeper eller til side for mål. Hadde 50% av 100%-sjansene våre vært omsatt, hadde vi vært på topp 3 og samtidig cruiset oss fram til finalen i EL. Igår ble jeg oppriktig forbannet når det kokte over for spillerne og Bailly, en av våre beste spillere denne sesongen, ødelegger for seg selv og klubben. Han er ung og slike ting skjer, men han kunne valgt et bedre tidspunkt eller kamp.

 

Framtiden er like lys som i januar, men vi har én kamp vi er nødt til å vinne igjen. Det må klubben klare, selv om at det blir vanskelig motstand.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sesongen har resultatmessig vært elendig. Enten spiller vi ræva eller så spiller vi jævelig bra men setter ikke sjansene. Blir deilig å starte med "blanke ark" i juli og forhåpentligvis en CL-bilett i hånda. Mourinho vet nok nøyaktig hva som må gjøres etter å ha "testet" klubben en sesong. Hvem som må ut og hvem som må inn har han nok klart for seg allerede. Blir spennende å se hva som skjer på keeperplass (forsvinner Gea, og isåfall blir Romero vår nye numero uno? Fortjent isåfall). Venstreback. Hva skjer på midtbanen (vi må begynne å tenke på en erstatter for Carrick snart). Også spissplassen, blir Rash førstevalget? Utypisk Mourinho og i mine øyne et usikkert kort selv om han har imponert de siste månedene. Talentet er der hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...