Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Belotti har bøttet inn i Serie A og er førstevalget på landslaget til Italia. Det vi ser nå er nok starten på noe stort.

 

Jøss! 

 

Du virker veldig på Belotti-hypen! 

 

 

Belotti er god, veldig god. Men for det første, det å være førstevalg som spiss på Italia nå til dags er ikke noe stor bragd. Du kjemper mot Graziano Pelle og Ciro Immobile, og Ventura har spilt de siste kampene med både Immobile og Belotti.

 

Belotti er avhengig av konstant å bli matet med gode innlegg og gjennombruddsballer. Sjeldent en spiller som skaper noe helt på egenhånd. Torino spiller med to veldig gode (i Serie A-standard) vinger, så det er naturlig at Belotti har en del mål. 

 

Jeg personlig mener at både Keita Balde  og Patrik Schick er mer spennende objekter i Italia, men nå ser det ut til at Juve har sikret seg begge de to (mer eller mindre). England får second cuts, etter at Juve har forsynt seg selvsagt. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Belotti har bøttet inn i Serie A og er førstevalget på landslaget til Italia. Det vi ser nå er nok starten på noe stort.

Jøss!

 

Du virker veldig på Belotti-hypen!

 

 

Belotti er god, veldig god. Men for det første, det å være førstevalg som spiss på Italia nå til dags er ikke noe stor bragd. Du kjemper mot Graziano Pelle og Ciro Immobile, og Ventura har spilt de siste kampene med både Immobile og Belotti.

 

Belotti er avhengig av konstant å bli matet med gode innlegg og gjennombruddsballer. Sjeldent en spiller som skaper noe helt på egenhånd. Torino spiller med to veldig gode (i Serie A-standard) vinger, så det er naturlig at Belotti har en del mål.

 

Jeg personlig mener at både Keita Balde og Patrik Schick er mer spennende objekter i Italia, men nå ser det ut til at Juve har sikret seg begge de to (mer eller mindre). England får second cuts, etter at Juve har forsynt seg selvsagt.

Dette kom fra en fyr som sa han ikke ville ha en omskolert ving, men en Aubameyang-type, så jeg tror vi kan slappe heeeeeeeeeelt av.

Lenke til kommentar

LOL

 

Har ikke sett så mye av Belotti (da jeg ikke ser så mye Serie A) men så han sist i Torino-derbyet forrige uke. Smarte bevegelser, sterk i kroppen og en typisk goalgetter. Ble selvfølgelig satt litt ut av spill mot så gode stoppere som Juventus har. Er usikker på om nettopp Belotti er mannen vi trenger, men han er definitivt av typen vi trenger på topp. En spiller som kan ligge og luske foran mål. Sist vi hadde en sånn type var vel Chicharito. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Apropos objekter fra Serie A. 

 

 

En annen kar er jo Mauro Icardi. Kapteinen på Inter som har klausul på 110m euro, mer eller mindre samme pris som man må ut med for Belotti (som koster 100m).

 

Icardi er selvsagt en kuk (ref Wanda osv.), men han er også en kuk på banen i positiv forstand. Hater å tape og har det sør-amerikanske mindsettet som f.eks Suarez har på akkurat det. 

 

Han er også veldig ung og kan utvikles mye. Jeg føler det er mindre risikabelt å kjøpe Icardi, fordi jeg føler han er nærmere en internasjonal toppspiller enn hva Belotti er. 

 

I tillegg har Icardi hatt italiensk og argentinsk presse i nesa si hver eneste uke i mange herrans år, så han er vant med veldig mye presse og styr rundt seg, noe Belotti i og for seg ikke er. 

 

 

(Bonus: Wanda i England hadde vært helt kung!) 

Lenke til kommentar

Synes også den er meget fin jeg også. Stripene må jo nesten være der når det er Adidas. Logoen trekker litt ned ja, siden den er monokrom. Eneste jeg vil pirke på er at mønsteret kunne vært litt mørkere, og at logoen helst skulle vært i farger, men monokrom ser ut til å ha blitt standarden på bortdraktene til både Adidas og Nike nå.

 

Tenker jeg kjøper den før EL-finalen og bruker den i Stockholm hvis vi kommer dit :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Synes den er pen, og et dessuten så vant med Chevrolet logoen at den passer greit inn i mine øyne den også. Verre på den røde hjemmedrakten.

 

Tredjedrakten ser også bra ut. Litt for moderne og "ny" vil nok mange mene, men slik er det i verden.

Lenke til kommentar

Syns fortsatt f.eks Vodafone-logoen var en av de penere, hvit - enkel og passet drakta. Chevrolet er en møkkabil i tillegg, syns United kunne gått for noe annet. Meeeeeen, Amerikanske eiere, so what can you do, det er vel egentlig ikke så nøye. Men stripene syns jeg er pene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...