Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må stoppe Arteta, men må passe oss for Cahill og Yakubu. Disse spillerne er i god form. Yakubu er god, men når han sliter med å få til noe blir han ofte lat. Så hvis Ferdinand og Vidic gjør jobben sin med å pakke han inn så skal vi ikke frykte Yakubu.

Cahill er svingod på dødballer så han må passes på!

Lenke til kommentar

Jeg tror ganske sikkert at det blir 3 poeng i morgen og en underholdene kamp :) 4-1 som jeg har sagt før.

Håper dem bare stiller med det sterkeste laget dem har imorgen, og håper at Ron har bedre dag på jobben enn han hadde mot L'Pool. Noe som han har helt sikkert, tipper på han putter to imorgen :)

Lenke til kommentar

Håper vi starter med samme lag som mot Liverpool. Nani har ikke spilt så bra når han har fått sjansen i det siste, men han blir garantert en viktig spiller i de neste kampene. Vi får sikkert se han på banen i alle de neste kampene. Giggs trenger sikkert en del hvile hvis han skal spille hver eneste kamp fremover.

Lenke til kommentar
er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!?

Stemmer.

Stemmer med hva? Skriver du ManU (uff) eller at du mente at han kun gjorde det? :p

Stemmer med det siste, altså at kun han/hun gjer det. Hm..

Snart 3000 på meg også, yay... ;)

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...