Ed Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Heia Phil Neville! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg sier at vi må passe oss for Johnson og Cahill, disse hadde antagelig fått spilt en del vis de hadde vært i ManU, beundrer især Cahill sine ferdigheter. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må ikkje gløyme Arteta og Yakubu. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Stopper vi Arteta har vi kommet langt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vi må stoppe Arteta, men må passe oss for Cahill og Yakubu. Disse spillerne er i god form. Yakubu er god, men når han sliter med å få til noe blir han ofte lat. Så hvis Ferdinand og Vidic gjør jobben sin med å pakke han inn så skal vi ikke frykte Yakubu. Cahill er svingod på dødballer så han må passes på! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg tror ganske sikkert at det blir 3 poeng i morgen og en underholdene kamp 4-1 som jeg har sagt før. Håper dem bare stiller med det sterkeste laget dem har imorgen, og håper at Ron har bedre dag på jobben enn han hadde mot L'Pool. Noe som han har helt sikkert, tipper på han putter to imorgen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper at Nani starter, fyren trenger kamper. Men han kjem garantert til å få sjanse utover juleprogrammet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg vil tro at han ikke starter, men han kommer kanskje innpå. Så tror jeg også vi får se han starte i en av julekampene i romjula. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Håper vi starter med samme lag som mot Liverpool. Nani har ikke spilt så bra når han har fått sjansen i det siste, men han blir garantert en viktig spiller i de neste kampene. Vi får sikkert se han på banen i alle de neste kampene. Giggs trenger sikkert en del hvile hvis han skal spille hver eneste kamp fremover. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Skriv United du, så slipper vi å diskutere det mer Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!? Stemmer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!? Stemmer. Stemmer med hva? Skriver du ManU (uff) eller at du mente at han kun gjorde det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Serriøst ingen som kaller klubben for ManU her Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Serriøst ingen som kaller klubben for ManU her Nei, er det så rart da? Når det er gjødsel på Norsk, så tror jeg ikke United fans sier det. Mitt 3000. Innlegg, og 552. Innlegg her i tråden Endret 22. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!? Stemmer. Stemmer med hva? Skriver du ManU (uff) eller at du mente at han kun gjorde det? Stemmer med det siste, altså at kun han/hun gjer det. Hm.. Snart 3000 på meg også, yay... Endret 22. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Snart oppi 1000 innlegg i denne tråden jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du er jo en tråd-nerd da banan Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 er det noen her inne som skriver ManU når de skal skrive ting om Manchester United, eller er det bare jeg som gjør det!? Det er nok bare deg. Du bør slutte med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå