Mr. President™ Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Valencia? Har dere slått hodet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 De er så brune begge to..... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Ligner på Valencia ja. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Tror det er et gammelt bilde av Rooney fra Everton-tiden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Trodde det var Michael Owen jeg Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Litt mimring i anledningen at Juventus slo Barcelona 3-0 i går, her er fra når vi slo Juventus 3-0 i Torino i 2003. Giggs var på forhånd benket etter å ha bommet på åpent mål mot Arsenal i cupkampen før, hvilket videre førte til situasjonen der Ferguson kastet sko i hodet på Beckham... Men pga skade på Veron så byttes han inn etter 7 min, og ender opp med å score 2 mål den første omgangen. Tross dette, bytter Ferguson han ut igjen etter 49 minutter (for å sette på RvN - som scorer bare få minutter senere). Merker at jeg ofte glemmer hvilken autoritet Ferguson hadde, og hvordan han hele tiden gjorde akkurat det som var best på laget - gjerne ved å spille på psykologien til spillerne. (All sytinga da Mata ble byttet inn, så ut igjen, av Mourinho i høst f.eks...). https://www.youtube.com/watch?v=-853zr3B9Gs Endret 12. april 2017 av blured Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Vi vinner visstnok bare halvparten av kampene våre etter EL. Blir morsomt å møte et Chelsea-lag som har hatt spillefri i 7 hele dager Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Jeg er enig med han. Men igjen, vet ikke helt hva jeg synes om at han går ut i media med det. Det er slike uttalelser i media som kan føre til at du får spillergruppen i mot deg. Og når han først klarer å nevne alle angriperne våres (minus Mkhi, som jo socret), så klarer han å unngå å nevne Fellaini... som jo på mange måter var byttet hans som førte til 1-1. https://www.youtube.com/watch?v=i96tCkCM2LA Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. april 2017 Del Skrevet 14. april 2017 Shaw <3 Er venstrebackproblemet løst? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Kamptråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1770423 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Nei og nei Mourinho. Har du ingen ekstremt god unnskyldning for det lag uttaket her så har du tapt all goodwill fra meg. Dette er ikke akseptabelt for en Man Utd manager, langt der ifra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Unnskyldningen er vel all in på Europa League. Problemet for min del er at det skulle aldri vært nødvendig å stille med tøyselag i PL om Mourinho hadde utnyttet troppen fra starten av sesongen. Det er hans egen feil at spillerne er slitne. Det kunne vært unngått. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Nei og nei Mourinho. Har du ingen ekstremt god unnskyldning for det lag uttaket her så har du tapt all goodwill fra meg. Dette er ikke akseptabelt for en Man Utd manager, langt der ifra.Unnskyldningen er vel at det funker optimalt. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Det her må være den første kampen etter Sir Alex-eraen at vi virkelig minner om det laget som en gang vant ligaen. Først og fremst var det fantastisk taktisk utført av Mourinho, men det arbeidet som gutta satte ned gjennom hele kampen tror jeg ikke jeg har sett siden dagene med hårføneren. Absolutt fantastisk! Tror Arsenal-spillerne kan ta lærdom til i morgen Endret 16. april 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 For en klassemanager vi har. Fytti dæven mannen og gjengen har jobba de siste dagene for å få taktikken til å sitte. Gleder meg til å se hele kampen imorgen. Uttaket, jobbingen og selve taktikken minner om de beste dagene under SAF. Sesongens deiligste tre poeng. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Helt enig med dere to! Dette lover også godt for framtiden når det er unggutta som presterer og vi ikke må vente på at Zlatan skal putte et. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Første gang vi har vunnet over Chelsea siden 2012! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Skal ikke se bort i fra at vi ikke må vente like lenge til neste gang. Det her var egentlig ganske likt kampen mot i FA-cupen, mye press, men hele kampen ble ødelagt pga. røde kortet, de var ikke særlig farlige før det. Forskjellen er stort sett at taktikken her var mer perfeksjonert og vi gjorde færre feil. Hazard klarte vi å ta ut før han i det hele tatt kunne få ballen, unngikk vanskelige situasjoner og unødvendige frispark. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Deilig å se at vi Mourinho fortsatt er i stand til å utmanøvrere gode lag fullstendig taktisk. Og at laget vårt responderer så bra på det. I dag var det en vill glød i alle spillerne som det er lenge siden vi har sett. Morsomt å se at mye kritiserte spillere som Fellaini, Young og Darmian kan levere så gode prestasjoner. Plutselig er Rashford i form, og Lingard begynner virkelig å levere synes jeg. Vi har heller ikke tapt på 22 kamper i ligaen nå, som fortjener litt skryt på tross av alle uavgjortkampene. Vi er vanskelige å slå. Må klare å komme oss til semien i EL nå. Både Mkhitaryan, Carrick og Zlatan fikk hvile seg i dag, som gir mulighet til å rotere litt på torsdag. Endret 16. april 2017 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå