nikkotai Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Noen som vet når Afrika-mesterskapet starter, og eventuelt hvilke kanaler det sendes på ? Endret 22. desember 2007 av nikkoboss Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det starter 20. jaunar, men om/hvor det sendes har jeg ingen anelse om... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det starter 20. jaunar, men om/hvor det sendes har jeg ingen anelse om... Pleier alltid å sendes på Eurosport Jeg gleder meg hvertfall. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det starter 20. jaunar, men om/hvor det sendes har jeg ingen anelse om... Pleier alltid å sendes på Eurosport Jeg gleder meg hvertfall. Okei, takk. Blir spent å følge Angola nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Berbatooooov, ut av intet. Hold inn nå Spurs! Rett etter at Keane brant tidenes sjanse og, deilig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 JÆVLA APE KEANE. Først brenner du tidenes sjanse, så brenner du straffe, du ser jo tilogmed hvor Almunia går forbanna cunt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 typisk et godt lag det der. man må sette sjangsene Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 typisk et godt lag det der. man må sette sjangsene Who cares? Dagen min er ødelagt, takk Keane, legg opp forbanna amatør... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er premissene lagt foran morgendagens match mot Everton. Er kun seier og 3 poeng som teller! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er premissene lagt foran morgendagens match mot Everton. Er kun seier og 3 poeng som teller! Everton skal slåes uansett. Vi er Manchester United. Tipper 4-0 Nok en gang: Takk Keane, made my day, virkelig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tipper 1-1. Everton har ikke tapt på 13 kamper på rad nå, og som vanlig scorer de mot oss. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg tipper Man.U vinner imorra, regner med at Everton blir knust. Har følelse at det kommer til å skje. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Tipper 1-1. Everton har ikke tapt på 13 kamper på rad nå, og som vanlig scorer de mot oss. Slapp av, vi vinner. Vi spiller hjemme, 0 problem. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Viss bare manu gjør jobben fremover så trenge dem ikke bry seg om hvordan det går med Arsenal, forstår ikke helt oppstyret NightKeeper, det er jo drøssevis av kamper igjen. Statestikken og forskjellig sier vel strengt tatt at manu kommer til å overkjøre Everton. Endret 22. desember 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Vi vinner i morgen, Everton er et lag som skal slåes. Tipper på 4-1 til United. Ron 2, Tevez, Giggs. Så jævla dritt at Arsenal vant igjen, dem taper en av julekampene i romjula. Så tar vi full pott 12 poeng Da er vi på 1 plass, der vi hører hjemme. Endret 22. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er premissene lagt foran morgendagens match mot Everton. Er kun seier og 3 poeng som teller! Everton skal slåes uansett. Vi er Manchester United. Tipper 4-0 Nok en gang: Takk Keane, made my day, virkelig. Everton er et veldig vanskelig lag. Kan fort tape eller spille uavgjort. Er nesten fornøyd med uavgjort Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Da er premissene lagt foran morgendagens match mot Everton. Er kun seier og 3 poeng som teller! Everton skal slåes uansett. Vi er Manchester United. Tipper 4-0 Nok en gang: Takk Keane, made my day, virkelig. Everton er et veldig vanskelig lag. Kan fort tape eller spille uavgjort. Er nesten fornøyd med uavgjort Slutt og prat piss, United er aldri fornøyd med uavgjort hjemme mot et mye svakere lag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vet ikke hvordan jeg kan si dette pent, men jeg mener mange her inne har latterlige forventninger. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mange har det ja, særlig de som hver uke tipper storseire. Men som unitedsupporter så kan man vel aldri være fornøyd med uavgjort hjemme? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Vi har ingen gudommelig rett til å slå Everton. Samme hvor det er. Husk at jeg sa nesten da Sånne ting kommer veldig mye an på kampen. Endret 22. desember 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå