banansplitt™ Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Mourinho vet hva han gjør.. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Er helt åpenbart at Mourinho har en viss kontroll over situasjonen og at dette først har blitt tatt internt med Shaw. Føler meg sikker på at spilletid forrige kamp + denne er planlagt og gjennomtenkt. Endret 9. april 2017 av niko. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Fun fact: Ingen har bedre win ratio som kaptein enn Fellaini. 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Liker at du prøver å spre litt positivitet over belgieren! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Til tross for sine elendige dager så synes jeg han fortjener bedre av oss. Selv når han spiller gode kamper så får han ikke like mye skryt som andre ville ha fått bare pga sitt rykte. Han kommer i hvert fall ikke til å bli bedre hvis alle skal gå rundt og hate på ham. Han er kanskje den spilleren som er mest sulten på å vise seg frem. En annen ting jeg vil nevne er at folk snakker om JM som denne store slemme mobberen, men måten han har tatt til seg og forsvart Fellaini på er fantastisk. Han hentet ham heller ikke så han kunne like gjerne ha solgt ham, men han får det beste ut av Fellaini. Endret 9. april 2017 av Mr. President™ 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Mourinho sa i post-match at DDG kjente noe ubehag/smerte i hofta på trening. Uansett blir det Romero (som vanlig) i EL på torsdag, og DDG (med mindre noe annet skjer) tilbake mot Chelsea neste søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Småskadet vell? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Digg med 3 enkle poeng i dag! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 (endret) Utrolig deilig å ha en topp 3-keeper som 2. keeper. Romero er sjef, kan nesten gå inn i hvilken som helst XI i ligaen (med unntak av Chelsea og muligens Lloris). Endret 9. april 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Ålreit også at Romero virker til å trives greit også, selvom han veit at han kunne vært førstekeeper hos veldig mange andre og store klubber Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Enig. Frykter at DDG vil forsvinne til sommeren. Men tanken er (nesten) til å leve med på grunn av Romero, så god har han vært denne sesongen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Jeg ønsker at DDG blir, men OM han skulle dra så får vi greie penger for ham, og Romero tror jeg kan stå godt på permanent basis, ikke redd for keeperplassen i United, det er andre plasser vi bør tenke mer på enn det Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. april 2017 Del Skrevet 10. april 2017 Utrolig deilig å ha en topp 3-keeper som 2. keeper. Romero er sjef, kan nesten gå inn i hvilken som helst XI i ligaen (med unntak av Chelsea og muligens Lloris). Ikke noe muligens Lloris. Han er da vitterlig en topp 3 keeper, men ja, Romero er god Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Bildet ser ut som at det er tatt i 1836, men jeg husker når vi brukte den drakten der som om det var i går. Takk for at du får meg til å føle meg skinngammel, Rashford. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Det der er jo 13 år gamle Antonio Valencia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Er det rashford som har posta at valencia håpte på united? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå