zeebra Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Sykt håpløse tall ikke rart vi sliter med å komme oss i topp 4! Ja, jeg vil påstå at det er hovedproblemet til United denne sesongen. Men, så vil jeg minne på angående Martial og Rashford at det er Mourinho sitt ansvar (direkte og indirekte) å utvikle disse og gi dem selvtilliten de trenger for å score mål. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Til syvende og sist er det ikke Mourinho som skal styre ballen slik at den havner i kassa når man kommer alene med keeper. Feiler man om og om igjen så synker selvsagt selvtilliten. Ikke alltid manageren sin feil at kamper ikke vinnes, spillerne har sin del av ansvaret. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Agreed, jeg mener dette bør legges til spillerne ikke manageren, Mouhrinho har ikke bedt Pogba feks å sette ballen i stolpen ørteogbørti ganger denne sesongen. Det går litt på ferdigheter også, jeg tror laget generelt trenger å bli litt giftigere foran målet. Slik som det er nå så veit jo alle hvordan de skal sikre ett poeng på old trafford 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Det positive er at vi bare har 3 hjemmekamper igjen i ligaen, men CL-inngangen vår er ved å vinne EL så jeg bryr meg ikke så mye om hvor vi havner. Har heller lyst til at vi vinner EL og havner under 4. plass enn topp 4 slik at vi får se 5 engelske lag i CL neste år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Etter masse slit har vi endelig greid å ta tilbake 6. plassen! Deilig! Men bare på målforskjell, viktig å ikke ta for mange poeng de neste kampene. Endret 5. april 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) Veldig vanskelige kamper resten av sesongen for oss nå, men vi må vinne.Chelsea hjemme, Burnley borte, City borte, Arsenal borte og Tottenham borte er blant dem. Også møter vi både Swansea og Sunderland som kjemper for overlevelse. Eneste fordelen er at vi kan gjøre mye av jobben selv med seire mot City og Arsenal. Skal mye til for at det går, men ingenting er umulig. Har også to kamper til gode på Liverpool, som fort kan tape noen poeng. Blir overrasket om vi klarer det. Endret 5. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Sunderland (B), Chelsea (H), Burnley (B), City (B), Swansea (H), Arsenal (B), Tottenham (B), Crystal Palace (H). Yeah, blir en svært vanskelig avslutning det der. Må vel kanskje vinne noe sånt som seks av de åtte siste for å klare topp 4. Og da gjerne mot City og Arsenal... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Sunderland - Seier Chelsea - Tap Burnley - Seier City - Uavgjort Swansea - seier Arsenal - seier Tottenham - tap Crystal Palace -Seier 16 poeng og totalt 70, tror det er litt knapt Dette er jo helt vill tipping, men slenger det ut der likevel Endret 6. april 2017 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Jævela komedie av en fotballklubb Endret 6. april 2017 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 At han får fornyet kontrakten er jo bra, men litt høy lønn ja. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Han blir vi i hvert fall ikke kvitt. Endret 6. april 2017 av SpencerReid Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2017 Forfatter Del Skrevet 6. april 2017 Jævela komedie av en fotballklubb Fyfaen meg DET dummeste jeg har lest. Championship spiller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Ser ut som Shaw-uttalelsene til Mourinho ikke var så jævela dumme gitt.. http://www.united.no/nyhetsarkiv/kjempe-siste-sekund/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg er ikke enig! Syns ikke unge spillere, eller spillere generelt, skal henges ut i media. Det skader mer enn det fikser. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Han er 21 år, ikke 16-17. Han får takle det. Det er jo tydelig at det Jose gjør fungerer da de andre han har hengt ut har prestert i ettertid. Og absolutt alle kjente fotballspillere går igjennom mye mer drittslenging fra fansen uansett. Da takler de et stikk fra manager. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Spillere har godt av slik kritikk mourinho kom med, men det skal gjøres på 2-mannshånd, og skal ikke ut i offentligheten. Ferguson var jo kjent for å ikke være nådig med spillere som ikke presterte, men han holdt det alltid privat. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Tåle det å få litt kritikk fra manageren ja, men hvorfor inkludere hele verden? Jævlig kjedelig for deg om sjefen din gang på gang hadde skrevet negativ ting om deg på nettsiden til bedriften eller på Facebook slik at alle dine venner, familie, bekjente og ukjente kunne sett det. Mourinho gjør helt riktig i å kritisere dårlig oppførsel, motivasjon eller prestasjon, men man trenger ikke henge ut spillerne sine i media til alle. Selvtillit får man av trygghet og gode prestasjoner, og da hjelper det ikke at manageren rakker ned på deg om og om igjen til omverden. Mourinhos er en av enormt få gode managere som gjør dette, og stort sett den eneste som får sparken om og om igjen pga spillergruppen. Kanskje han burde lære seg en annen metode? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Jævela komedie av en fotballklubb Fyfaen meg DET dummeste jeg har lest. Championship spiller. Nevn en spiller med samme kaliber og faktisk en spiller United trenger. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Agreed, jeg mener dette bør legges til spillerne ikke manageren, Mouhrinho har ikke bedt Pogba feks å sette ballen i stolpen ørteogbørti ganger denne sesongen. Det går litt på ferdigheter også, jeg tror laget generelt trenger å bli litt giftigere foran målet. Slik som det er nå så veit jo alle hvordan de skal sikre ett poeng på old trafford Riktig type trening og fokus er jo Mourinho som manager sin jobb. Han skal ikke trene alle selv, men han har vel bestemmelsesansvar og resultatansvar. Endret 6. april 2017 av zeebra Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Mourinho får jo ikke putta ballen i mål for de heller, det er ikke magi de holder på med på sidelinjen. Jeg skjønner hvor du vil hen, men likevel - om en spiller setter ballen i tverrliggeren så er ikke det Mourinho sin feil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå