Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Sykt håpløse tall ikke rart vi sliter med å komme oss i topp 4!

Ja, jeg vil påstå at det er hovedproblemet til United denne sesongen.

post-180111-0-10964000-1491422854_thumb.png

Men, så vil jeg minne på angående Martial og Rashford at det er Mourinho sitt ansvar (direkte og indirekte) å utvikle disse og gi dem selvtilliten de trenger for å score mål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Agreed, jeg mener dette bør legges til spillerne ikke manageren, Mouhrinho har ikke bedt Pogba feks å sette ballen i stolpen ørteogbørti ganger denne sesongen. Det går litt på ferdigheter også, jeg tror laget generelt trenger å bli litt giftigere foran målet. Slik som det er nå så veit jo alle hvordan de skal sikre ett poeng på old trafford

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig vanskelige kamper resten av sesongen for oss nå, men vi må vinne.

Chelsea hjemme, Burnley borte, City borte, Arsenal borte og Tottenham borte er blant dem. Også møter vi både Swansea og Sunderland som kjemper for overlevelse.

Eneste fordelen er at vi kan gjøre mye av jobben selv med seire mot City og Arsenal. Skal mye til for at det går, men ingenting er umulig. Har også to kamper til gode på Liverpool, som fort kan tape noen poeng. 

Blir overrasket om vi klarer det.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Sunderland (B), Chelsea (H), Burnley (B), City (B), Swansea (H), Arsenal (B), Tottenham (B), Crystal Palace (H).

Yeah, blir en svært vanskelig avslutning det der. Må vel kanskje vinne noe sånt som seks av de åtte siste for å klare topp 4. Og da gjerne mot City og Arsenal...

Lenke til kommentar

Sunderland - Seier

Chelsea - Tap

Burnley - Seier

City - Uavgjort

Swansea - seier

Arsenal - seier

Tottenham - tap

Crystal Palace -Seier

16 poeng og totalt 70, tror det er litt knapt

Dette er jo helt vill tipping, men slenger det ut der likevel

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Tåle det å få litt kritikk fra manageren ja, men hvorfor inkludere hele verden? Jævlig kjedelig for deg om sjefen din gang på gang hadde skrevet negativ ting om deg på nettsiden til bedriften eller på Facebook slik at alle dine venner, familie, bekjente og ukjente kunne sett det.

Mourinho gjør helt riktig i å kritisere dårlig oppførsel, motivasjon eller prestasjon, men man trenger ikke henge ut spillerne sine i media til alle. Selvtillit får man av trygghet og gode prestasjoner, og da hjelper det ikke at manageren rakker ned på deg om og om igjen til omverden.

Mourinhos er en av enormt få gode managere som gjør dette, og stort sett den eneste som får sparken om og om igjen pga spillergruppen. Kanskje han burde lære seg en annen metode?

Lenke til kommentar

Agreed, jeg mener dette bør legges til spillerne ikke manageren, Mouhrinho har ikke bedt Pogba feks å sette ballen i stolpen ørteogbørti ganger denne sesongen. Det går litt på ferdigheter også, jeg tror laget generelt trenger å bli litt giftigere foran målet. Slik som det er nå så veit jo alle hvordan de skal sikre ett poeng på old trafford

Riktig type trening og fokus er jo Mourinho som manager sin jobb. Han skal ikke trene alle selv, men han har vel bestemmelsesansvar og resultatansvar.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...