fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror nok at om denne mannen hadde vært god nok, så hadde vi i det minste hørt om navnet hans. Er vel en grunn til at han fortsatt spiller i Angola som 24-åring. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Lite problem iogmed at han ikkje kvalifiserer seg for arbeidsopphold. Blir sikker lånt ut. Eller kanskje han får nok caps etter Afrikamesterskapet? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask.. Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask.. Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall Solskjær var jo toppscårer i den mektige norske ligaen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask.. Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall Solskjær var jo toppscårer i den mektige norske ligaen. Nå er den nok litt forskjell på Tippeligaen og den angolske ligaen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Såg intervju med Anderson og Nani på MUTV. Anderson på sitt språk, mens Nani på engelsk faktisk, dog veldig kort. VDS har signa ny 1-års kontrakt, og går sterke rykter om at han vil ta over rollen som keepertrener for førstelaget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask.. Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall Solskjær var jo toppscårer i den mektige norske ligaen. Nå er den nok litt forskjell på Tippeligaen og den angolske ligaen. Nja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 VDS har signa ny 1-års kontrakt, og går sterke rykter om at han vil ta over rollen som keepertrener for førstelaget. Det er jo bra at VDS har signa en ny 1-års kontrakt, det blir vel hans siste sesong i karrieren vel?! Fint om han hadde blit keepertrener å kunne ha trent opp Ben Foster og Kuszkak Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Lyon, kanskje? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Lyon, kanskje? Haha, nå ble jeg flau! Okei, Lyon kanskje? ;P Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Tenker du på Olympique Lyonnais (Lyon)? Eller tenker du faktisk på Olympiakos? Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Lyon, kanskje? Haha, nå ble jeg flau! Okei, Lyon kanskje? ;P Finner vel alltids en syndebukk! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Tenker du på Olympique Lyonnais (Lyon)? Eller tenker du faktisk på Olympiakos? Jeg tenkte nok på Olympiakos Det var nok Chelsea Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? Tenker du på Olympique Lyonnais (Lyon)? Eller tenker du faktisk på Olympiakos? Jeg tenkte nok på Olympiakos Det var nok Chelsea Nei, det var vel Fenerbache? EDIT: eller ikke Endret 21. desember 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops hver eneste posisjon og at vi ikke var fokuserte nok pga det. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 roan litt no banan, hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Banansplitt nå fakey er kjent for å aldri roe ned Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops hver eneste posisjon og at vi ikke var fokuserte nok pga det. Akkurat den setningen tok jeg ikke. Er nok over min forsåelse. "At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops hver eneste posisjon og at vi ikke var fokuserte nok pga det. Akkurat den setningen tok jeg ikke. Er nok over min forsåelse. "At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops" Så kjedelig for deg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå