Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask..

Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall :)

Lenke til kommentar
Han har jo prøvespilt for klubben i tre uker. Og siden klubben nå har bestemt seg for å gi han en kontrakt må han ha gjort noe bra. Jeg er også litt skeptisk, men.. vi får se om det bor noe i denne spilleren. Leste at han var rask..

Nettopp, men det hele er litt absurd. 24-åring, toppscorer i den mektige angolske ligaen, men han jo vært på prøvespill som du sier, og han har vel imponert mye da, siden han får kontrakt og greier. Han virker som en koslig fyr på bildet hvertfall :)

Solskjær var jo toppscårer i den mektige norske ligaen.

Lenke til kommentar

Nå er den nok litt forskjell på Tippeligaen og den angolske ligaen. :roll:

Lenke til kommentar

Nå er den nok litt forskjell på Tippeligaen og den angolske ligaen. :roll:

Nja.

Lenke til kommentar
VDS har signa ny 1-års kontrakt, og går sterke rykter om at han vil ta over rollen som keepertrener for førstelaget.

Det er jo bra at VDS har signa en ny 1-års kontrakt, det blir vel hans siste sesong i karrieren vel?!

Fint om han hadde blit keepertrener å kunne ha trent opp Ben Foster og Kuszkak :)

Lenke til kommentar
Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? :)

At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops hver eneste posisjon og at vi ikke var fokuserte nok pga det. :dontgetit:

Akkurat den setningen tok jeg ikke. Er nok over min forsåelse.

"At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops"

Lenke til kommentar
Hva skal dere skylde på om dere ryker mot Olympiakos? :)

At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops hver eneste posisjon og at vi ikke var fokuserte nok pga det. :dontgetit:

Akkurat den setningen tok jeg ikke. Er nok over min forsåelse.

"At Liverpool er verdens beste med verdens beste i ver.. oops"

Så kjedelig for deg da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...