Schneiderlin Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Er jo noe som heter å bli frisk også, personen kjenner vel det selv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Tviler på at en unggutt er helt ærlig på hvor frisk han er når startposisjonen er up for grabs de neste 3 kampene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Vi får se. Ryktes om litt mind games fra Mourinho her også. Håper det. Hvis ikke så er vi plutselig midt i en skikkelig skadekrise. Har vi ingen spisser tilgjengelig så ville jeg faktisk brukt - og hold dere fast: Fellaini på topp. Endret 13. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Nå ryktes det at han ikke er med alikevel, vi får bare vente til i kveld. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Har vi ingen spisser tilgjengelig så ville jeg faktisk brukt - og hold dere fast: Fellaini på topp. Han kan jo presse seg frem med de spisse albuene, eller hva? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Han kan albue ballen i mål Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Han er jo ikke helt ineffektiv når han først får sjansen. Bare han slipper å skifte retning. Endret 13. mars 2017 av Isbilen Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 Kamptråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1765468&do=findComment&comment=23787148 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Skulle gjerne sett kampen i går med fullt mannskap på begge lag, det er synd at det var over så tidlig. Fornøyd med innsats uansett. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 I går holdt jeg på å få blackout av sinne midt i kampen. Jeg klarte ikke legge fra meg tanken på det røde, latterlige kortet. Det er så sjeldent at en dommer dømmer en god kamp for tiden at det er virkelig skremmende. I andre omgang var det åpenlyst at Oliver ville "gjøre det godt igjen" for det røde kortet ved å ikke gi gult i flere situasjoner. "Two wrongs don't make a right". Gutta våre var aggressive, og flere av taklingene burde resultert i gult kort, men det skulle alltid vært 11 mann på begge lag. Det er også på tide FA begynner å straffe usportsligheter som filming, "overspilling", åpenlys provosering osv. i ettertid av kamper. Ødelegger sporten. Vi kan ihvertfall være fornøyd med innsatsen i denne kampen. Gutta gav absolutt alt og gjorde akkurat som Mourinho hadde bedt om. Pogba kunne forresten like gjerne fått hvile til torsdag da han definitivt ikke passer slike kamper. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Han nevnte ingenting om dommeren etter kampen, så du kan ta deg en bolle. Prøv heller å bidra med noe konstruktivt. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det er faktisk lenge siden han klaget på dommeren. De siste månedene har han bare sagt at han ikke vil snakke om dommerne, så du kan ta deg enda en bolle. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Boller er godt det da, ikke vær lei deg Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Drøye to uker siden fastelavn, og nå er det altså på'n igjen allerede. Og jeg som fremdeles sliter med juleflesket. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Da synes jeg du kan ta deg nok en bolle. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Evt. blåskjell. Krabber er veldig glade i blåskjell. Classy Crab har en veldig kul avatar! Angående kampen? Kunne ikke brydd meg mindre. Skrudde av da det røde kortet kom og klarte ikke å bli lei meg engang. Personlig driter jeg i alle de nasjonale Mikke Mus-cupene, vi får satse på EL og serien. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg syns vi satset på serien *litt* for seint da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Satse som i "prøve å fokusere på å bli topp 4". Disse Donald Duck-cupene har selvsagt ført til en hel del mer slitasje og unødvendig fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå