Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi får se. Ryktes om litt mind games fra Mourinho her også. Håper det.

Hvis ikke så er vi plutselig midt i en skikkelig skadekrise.

Har vi ingen spisser tilgjengelig så ville jeg faktisk brukt - og hold dere fast: Fellaini på topp.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

I går holdt jeg på å få blackout av sinne midt i kampen. Jeg klarte ikke legge fra meg tanken på det røde, latterlige kortet. Det er så sjeldent at en dommer dømmer en god kamp for tiden at det er virkelig skremmende. I andre omgang var det åpenlyst at Oliver ville "gjøre det godt igjen" for det røde kortet ved å ikke gi gult i flere situasjoner. "Two wrongs don't make a right". Gutta våre var aggressive, og flere av taklingene burde resultert i gult kort, men det skulle alltid vært 11 mann på begge lag. 

Det er også på tide FA begynner å straffe usportsligheter som filming, "overspilling", åpenlys provosering osv. i ettertid av kamper. Ødelegger sporten.

Vi kan ihvertfall være fornøyd med innsatsen i denne kampen. Gutta gav absolutt alt og gjorde akkurat som Mourinho hadde bedt om.

Pogba kunne forresten like gjerne fått hvile til torsdag da han definitivt ikke passer slike kamper. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Evt. blåskjell. Krabber er veldig glade i blåskjell. Classy Crab har en veldig kul avatar!

Angående kampen? Kunne ikke brydd meg mindre. Skrudde av da det røde kortet kom og klarte ikke å bli lei meg engang. Personlig driter jeg i alle de nasjonale Mikke Mus-cupene, vi får satse på EL og serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...