Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Schalke 04 tapte to kamper jevne kamper i gruppespillet (uheldig 1-0-tap hjemme mot Valencia samt 2-0-tap på Stamford Bridge) i tillegg til at de hadde Chelsea i kne på Allianz Arena. Jeg ansèr de som en underdog videre i turneringen.

Samtlige lag som er igjen i turneringen er gode lag, men jeg ser på Fenerbahce og Olympiakos som de to svakeste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst.

Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic.

Totalt enig, Schalke04 er slettes ikkje eit dårlig lag

Lenke til kommentar

Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic.

Tror de blir slått av Porto, lett. Jeg rangerer både Olympiakos og Fenerbahce som bedre lag.

Lenke til kommentar

Tror de blir slått av Porto, lett. Jeg rangerer både Olympiakos og Fenerbahce som bedre lag.

Tja, skal ikke se bort ifra at Schalke taper mot Porto. Men jeg ville allikevel rangert Schalke høyere enn Olympiakos og Fenerbache. Men, det er bare meg. :)

Lenke til kommentar
133272.jpeg

I mean like, wtf? 24-årig spiss fra Angola? wtf...? Håper ikke han kostet mye. Sorry, men dette her syntes jeg var lattis.

du mener heller at han kunne kommet til norsk Tippeliga istedenfor ManU pågrunn av lanf og alder på spilleren, det er bare teit konklusjon.

Ja, jeg mener han burde kommet til Tippeligaen, siden jeg skrev det. Håper du skjønner sarkasme.

Har ikke trua på dette, men Fergie vet vel hva han gjør, syntes dette bare var merkelig.

Signaturen din syntes jeg ikke noe om heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...