LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Schalke 04 tapte to kamper jevne kamper i gruppespillet (uheldig 1-0-tap hjemme mot Valencia samt 2-0-tap på Stamford Bridge) i tillegg til at de hadde Chelsea i kne på Allianz Arena. Jeg ansèr de som en underdog videre i turneringen. Samtlige lag som er igjen i turneringen er gode lag, men jeg ser på Fenerbahce og Olympiakos som de to svakeste. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hyrlen, jeg ser poenget ditt. Jeg mener at Lyon er ikke mye bedre enn de andre. Kanskje grann litt bedre, så det spiller ikke noe rolle Jeg på min side mener at Lyon er mye bedre enn de andre lagene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst. Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst. Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic. Totalt enig, Schalke04 er slettes ikkje eit dårlig lag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er nu heller ikke Lyon et dårlig lag, skal litt til å vinne serien i så mange år på rad.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst. Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic. Totalt enig, Schalke04 er slettes ikkje eit dårlig lag Tror de blir slått av Porto, lett. Jeg rangerer både Olympiakos og Fenerbahce som bedre lag. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst. Jeg ville rangert Lyon først, uten tvil. Det laget var uten tvil det beste laget av de vi kunne møte. Men på en fin 2. plass hadde jeg valt Schalke 04, deretter Celtic. Totalt enig, Schalke04 er slettes ikkje eit dårlig lag Tror de blir slått av Porto, lett. Jeg rangerer både Olympiakos og Fenerbahce som bedre lag. Tja, skal ikke se bort ifra at Schalke taper mot Porto. Men jeg ville allikevel rangert Schalke høyere enn Olympiakos og Fenerbache. Men, det er bare meg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vanskelig å finne noe særlig om denne Manucho Goncalves, fann ingen videoer. Spelte vel heller ikkje under sist VM. Kan bli artig å følge denne gutten, 23 år og 1.88 m på sokkelesten. Boss reveals new signing Wikipedia Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alltid spennede med nytt blod, og ettersom Ferguson og hans speidere har funnet juveler før, så er det bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Lyon blir ikke lett. Se opp for Ben Afra og Fred. Juninhiho er topp3 på frispark i verden, men ser du bort fra frisparkene er han ikke noen stor trussel. Endret 21. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hyrlen, jeg ser poenget ditt. Jeg mener at Lyon er ikke mye bedre enn de andre. Kanskje grann litt bedre, så det spiller ikke noe rolle Jeg på min side mener at Lyon er mye bedre enn de andre lagene. Enig. Absolutt det beste laget United kunne trekke. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Endret 21. desember 2007 av fakey™ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 men ser du bort fra frisparkene er han ikke noen stor trussel. tøv, Juninho er en av de fremste playmakerne i verden, jobber som besatt gjennom hele kampen, samt er en særdeles dyktig kaptein. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Yay, ny spiss, dette blir morsomt å se hvordan det går med han de kommende månedene og sesongene, de forrige Januar kjøpene som gjorde suksess er jo Vidic og Evra. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Yay, ny spiss, dette blir morsomt å se hvordan det går med han de kommende månedene og sesongene, de forrige Januar kjøpene som gjorde suksess er jo Vidic og Evra. Men ikke i det påfølgende halvåret. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jepp. Både Vida og Evra sleit i begynnelsen. Men vi må vel vente til etter Afrikamesterskapet før vi får se vår nye mann? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I mean like, wtf? 24-årig spiss fra Angola? wtf...? Håper ikke han kostet mye. Sorry, men dette her syntes jeg var lattis. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I mean like, wtf? 24-årig spiss fra Angola? wtf...? Håper ikke han kostet mye. Sorry, men dette her syntes jeg var lattis. Ja dette var merkelig. Kan ikke tenke meg at han kostet mye mer enn en mill pund. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I mean like, wtf? 24-årig spiss fra Angola? wtf...? Håper ikke han kostet mye. Sorry, men dette her syntes jeg var lattis. du mener heller at han kunne kommet til norsk Tippeliga istedenfor ManU pågrunn av lanf og alder på spilleren, det er bare teit konklusjon. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 I mean like, wtf? 24-årig spiss fra Angola? wtf...? Håper ikke han kostet mye. Sorry, men dette her syntes jeg var lattis. du mener heller at han kunne kommet til norsk Tippeliga istedenfor ManU pågrunn av lanf og alder på spilleren, det er bare teit konklusjon. Ja, jeg mener han burde kommet til Tippeligaen, siden jeg skrev det. Håper du skjønner sarkasme. Har ikke trua på dette, men Fergie vet vel hva han gjør, syntes dette bare var merkelig. Signaturen din syntes jeg ikke noe om heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå