Golf'ern Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vi bør prøve oss på Chicharito han er på hugget nå! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Savner erta noen ganger jeg, herlig moral i alle fall Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hadde ikke gjort noe å ha hatt i stalllen nei Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Må innrømme at jeg aldri har savnet Chicha. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 35 var da ikke så ekstremt mye. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Ganske mye for en 31-åring, men jeg har ikke lyst til at han drar. Endret 21. februar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 liker ikke det her, selv om jeg tviler på at det stemmer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vil han dra, så la han gå. Bare lønna hans som vi sparer fram til sommeren er nok til å dekke en god spiller. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, kan kanskje få en helt grei spiller for den lønna. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 ^Hva mener du? Pogba har allerede blitt signert. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Tror det ikke før jeg ser det, men håper ryktet er sant. Snx Rånni Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 ^Hva mener du? Pogba har allerede blitt signert. han til høyre kanskje? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Der tror jeg du gikk rett på gitt 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 lol så morsom vits. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Kamp i dag faktisk, trodde den skulle spilles i morgen. Går vel på Max eller Eurosport? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 lol så morsom vits.Indeed Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Bør bli en transport etappe idag! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Det hyggeligste med disse trepoengerne er jo deg da, Game :-) Fått tilbake litt av fotballinteressen selv eller, siden du er herpå å slasker? Hyggelig gjensyn Jeg titter innom i ny og ned, må nesten holde på det! Kjenner at jeg er iferd med å få feste på kroken igjen etter noen svært magre år. Bryr meg ikke om vi er på sjetteplass engang, så lenge fotballen er artig. I fjor under LVG var første året i mitt liv hvor fotball ikke engang var inne på topp 3-4 interesser. Brukte enhver unnskyldning for å ikke se kamper og så absolutt ingen andre lag øvrig utover Utd, med visse unntak. Mener du skrev her inne at du var "lei" av å diskutere fotball før du ble borte en stund? Vel, vi når vel alle det punktet hvor en av de gjentakende diskusjonene blir en for mange og man innser at det å diskutere subjektive betraktninger om idrett egentlig er bortkastet tid. Men deilig å se at du fortsatt er her å kryper.. Nostalgi! I de åra jeg var som mest aktiv her på d.no (og MSN, husker det var bra nivå der, Alastor fikk unngjelde!) var United en helt sjukt viktig del av livet. Brukte gudhjelpe mange timer her inne på å "vinne" diskusjoner mot LFC fans, selv om jeg ikke så slik på det dengang. Slikt engasjement kan ikke gjenskapes, ellers hadde jeg prøvd. United match om en time. Nydelig på en onsdag! Hørs! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå