bshagen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Ja, han jobbet utrettelig. På den tiden hadde vi jo også "three-lungs Park" også, som løp til beina falt av på´n. Syns Herrara har vært kjempebra i år, virkelig klassespiller i mine øyne. Carrick er den som skal erstattes, men usikker på hvem dette skulle vært Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Savner både fletcher og park. Fletcher var min favoritt før sykdommen, han var ikke den beste i laget, men en spiller som jeg fikk en real mancrush på. De to viser viktigheten av såkalte squad players. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Synd Fletcher ble syk. Han var blant verdens beste i sin posisjon før det. Utrolig sterkt av han å komme seg gjennom sykdommen og i det hele tatt komme tilbake på toppnivå, men han ble aldri like god igjen. En av tidenes mest undervurderte spillere. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 http://www.tv2.no/sport/8933286/ EN GLEDENS DAG Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Hva faen? Der mister vi den eneste gode dommeren i England, og det til Midtøsten. Jaja, pengene rår. Rett og slett grusomt for ligaen. Liker han personlig veldig godt. Endret 16. februar 2017 av Espp 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Clattenburg er mye bedre enn Dean for eks Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hva faen? Der mister vi den eneste gode dommeren i England, og det til Midtøsten. Jaja, pengene rår. Rett og slett grusomt for ligaen. Liker han personlig veldig godt. drittdommer Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Mister kampen i kveld pga jobb. Eneste kampen jeg har gått glipp av for samme grunn var mot Hull, å det ble tap. Hmmm Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1761960 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Rar kamp, men jobben ble gjort. Dette er vel et ganske klart avansement - eller? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Var ingen 3-0 kamp, men tar det tror neppe vi taper såpass i Frankrike. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Woody burde signere Pogbror 1 og 2 for the lulz. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Da tar jeg heller Corry og Johnny tilbake, gitt. In other news så er det godt å se at Keane fortsatt har mista det totalt: http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/roy-keane-blasts-paul-florentin-9836218 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Ineffektiviteten fortsetter, og vi scorer allikevel 3 mål. Saint Etienne hadde ryggrad og stresset gutta våre en hel del, men skapte ikke forferdelig store sjanser. Sånn sett ble det en bra kamp. Underholdende. Allikevel en fortjent seier, da gutta våre skapte noen gedigne muligheter, men sløser og sløser akkurat som tidligere i sesongen. At vi vinner med 3 mål synes jeg er fortjent. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Keane er bare så sykt nuts Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Keane har ingen troverdighet lenger. 100% sirkusklovn. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Vi sløste ikke igår, alle lag bommer på sjanser, 3 mål på de sjansene vi hadde i går er godt innafor. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Enig der. Ikke sløsing, men et par gigantiske sjanser som burde/kunne gått inn også. Pogbas heading i tverrliggeren og Zlatans sjanse han blåse over. En ok+ kamp, laget hevet seg i andreomgangen og St Etienne ble utspilt etterhvert som de ble slitne. Våre beste var Martial, Zlatan og Pogba, mens Bailly og Blind hadde en dårlig kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå