Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Året hadde vært sykt komplett hvis vi hadde tatt EL og en av de andre turneringene vi er med i. Ligacupen burde vi vinne, men har Southampton dagen kan jo alt skje.

 

Topp 4 har hele tiden vært mitt eneste "krav", eller iallfall det som skal til for at jeg er fornøyd. Akkurat nå ligger vi 2 poeng bak andreplassen, er i finalen i Ligacupen, gjort det bra i FA-cupen og skal inn i utslagsrundene i EL. Kan ikke annet enn å være fornøyd akkurat nå. Om vi kommet til CL via topp 4 eller ved å vinne EL betyr ikke så mye for meg egentlig, målsetningen er oppnåd uansett føler jeg.

 

Selvfølgelig deilig å ende over LFC, så det må være klubbens tredje målsetning for i år.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hadde vært gøy å vinne EL, da det er den eneste (?) tittelen vi aldri har vunnet. 

 

Synes forresten Herrera var helt enorm mot Watford, og så ut som en spansk Kanté en periode. Han var overalt. Her er noen tall som viser hvor aggressiv og god han har vært til å bryte denne sesongen:

 

bryte.jpg

 

Brytninger på motstanders halvdel:

opphalf.jpg

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fletcher sin pasningsfot var ikke så gale - langt bedre enn f.eks. Fellaini, men så spilte Fletcher også gjerne med Scholes og dermed ble behovet for kreative pasninger langt mindre fra Fletcher. Husker best at Fletcher ofte spilte ballen ut på kant, for så å trekke inn i boksen (som Rooney gjerne gjør når han har vært bak spissen). Fletcher har vel en del mål hvor han har lagt ballen ut på kant i trekket før, for så å stange inn innlegget.

 

Sjekket så statsen - langt mindre mål enn jeg trodde. Jeg husker nå 2 av målene, men det var kanskje ikke så typisk Fletcher likevel.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...