Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Vinneren av Europa league-finalen kommer direkte til gruppespillet i Championship league ja. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 faen den Fa cupen er så irriterende ass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) Hvorfor? Gjør som Liverpool da vell, tap mot Wolves! Problemet over. Endret 12. februar 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 mister jo pl i helgen, blir nesten som en landslag pause. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hvorfor? Gjør som Liverpool da vell, tap mot Wolves! Problemet over. Nei, vi har ambisjoner i denne klubben. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Derfor jeg synes det var så rart å irritere seg over cupen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 (endret) .. Endret 12. februar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hvorfor? Gjør som Liverpool da vell, tap mot Wolves! Problemet over. da blir det jo enda kjedeligere helg, hjelper jo at vi er med, men forsatt en antiklimaks av en helg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Vi skal spille kamp og da er jo alt i orden. Vi burde prøve å vinne alle cupene vi er med i Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Hvorfor? Gjør som Liverpool da vell, tap mot Wolves! Problemet over. Skjønte ikke helt denne... De slutter vel ikke av hele FA cupen hvis United ryker ut? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Året hadde vært sykt komplett hvis vi hadde tatt EL og en av de andre turneringene vi er med i. Ligacupen burde vi vinne, men har Southampton dagen kan jo alt skje. Topp 4 har hele tiden vært mitt eneste "krav", eller iallfall det som skal til for at jeg er fornøyd. Akkurat nå ligger vi 2 poeng bak andreplassen, er i finalen i Ligacupen, gjort det bra i FA-cupen og skal inn i utslagsrundene i EL. Kan ikke annet enn å være fornøyd akkurat nå. Om vi kommet til CL via topp 4 eller ved å vinne EL betyr ikke så mye for meg egentlig, målsetningen er oppnåd uansett føler jeg. Selvfølgelig deilig å ende over LFC, så det må være klubbens tredje målsetning for i år. Endret 13. februar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Å ende over LFC er sjeldent mye å skryte av (med mindre vi snyter dem for PLtroféet ofc). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 (endret) Hadde vært gøy å vinne EL, da det er den eneste (?) tittelen vi aldri har vunnet. Synes forresten Herrera var helt enorm mot Watford, og så ut som en spansk Kanté en periode. Han var overalt. Her er noen tall som viser hvor aggressiv og god han har vært til å bryte denne sesongen: Brytninger på motstanders halvdel: Endret 13. februar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. februar 2017 Del Skrevet 13. februar 2017 Minner meg litt om Fletcher i glansdagene, bare med bedre teknikk og pasningsfot. Underrated. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Å ende over LFC er sjeldent mye å skryte av (med mindre vi snyter dem for PLtroféet ofc).For å vinne PL må dere nødvendigvis ende over Liverpool, blant andre Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Minner meg litt om Fletcher i glansdagene, bare med bedre teknikk og pasningsfot. Underrated. Her ser vi vel også at Fletcher i glansdagane var underrated... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Fletcher sin pasningsfot var ikke så gale - langt bedre enn f.eks. Fellaini, men så spilte Fletcher også gjerne med Scholes og dermed ble behovet for kreative pasninger langt mindre fra Fletcher. Husker best at Fletcher ofte spilte ballen ut på kant, for så å trekke inn i boksen (som Rooney gjerne gjør når han har vært bak spissen). Fletcher har vel en del mål hvor han har lagt ballen ut på kant i trekket før, for så å stange inn innlegget. Sjekket så statsen - langt mindre mål enn jeg trodde. Jeg husker nå 2 av målene, men det var kanskje ikke så typisk Fletcher likevel.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Fletcher var verdens beste ryddegutt de to sesongene før han ble syk. Ingen målskårer, ingen skaper - men en real ryddegutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå