Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vel, det er bare å søke etter "verdens" i denne tråden. Da vil du finne mange, noen har tilmed kommet med påstand at Evra er verdens beste VB(komisk). Hvorfor er det komisk? Ifølge OPTA rankingen var han den beste VB'en i PL ifjor. Å han spiller fast på et lag som er innenfor topp3 i Europa. Vel vel, Lyon. Kunne vel ikke fått en verre motstander av de. Uansett så skal United slå Lyon på vanlige dager. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hyrlen, mange spiller rundspilt ham lett..I mine øyne er han dessverre bare en middelmådig spiller. Heldig med Lyon Arsenal har vel fått den verste motstand, nemlig AC Milan Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hyrlen, mange spiller rundspilt ham lett..I mine øyne er han dessverre bare en middelmådig spiller. Heldig med Lyon Arsenal har vel fått den verste motstand, nemlig AC Milan Dine øyne er skjeve og misfargede. Offensivt er Evra topp5. Defensivt, ja der er han bare middelmådig. Heldig med Lyon? Hvordan kan du si det? Av de lagene vi kunne trekke var vel Lyon det verste. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han bidrar jo med at ManU slipper ofte mål, dermed er han ikke en god VB siden det er VBs oppgave å unngå sånt. Lyon bør dere vel knuse uansett eller hva? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han bidrar jo med at ManU slipper ofte mål, dermed er han ikke en god VB siden det er VBs oppgave å unngå sånt. Lyon bør dere vel knuse uansett eller hva? Jeg kan huske et mål, som det muligens kunne vært avverget av Evra. Å det var mot Arsenal, ellers kan jeg ikke huske noen. Forøvrig slipper ikke United ofte inn mål, å målene som har kommet i år er stort sett midtforsvaret og midtbanen sin feil. Lyon er fortsatt den verste vi kunne trekke, altså ikke heldige. At vi burde slå Lyon er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 At Lyon er de verste er drøyt. Lyon var gode før nå er dem litt dårligere. Lyon har ikke den bredden dem hadde før og de har forandret seg litt. Så en kvartfinale plass for dem igjen er VELDIG liten. Men Lyon er ikke den enkleste oppgaven nei, bare ManU ikke undervuderer dem så skal dem nok fikse dette. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Han bidrar jo med at ManU slipper ofte mål, dermed er han ikke en god VB siden det er VBs oppgave å unngå sånt. Eksempler på det, takk! De aller fleste hardcore fotball intresserte jeg kjenner, er helt enig med meg i at Evra er blandt, om ikke, verdens beste VB. Så du ikke kampen mot Pool sist helg kanskje?? Evra middelmådig? Pøh, latterlig - rett og slett!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fantastisk at KopForum er åpent for andre lesere nå, mye morsom lesing. På bare denne ene dagen forumet har vært oppe er jo nesten databasen sprengt med ordet "verdens beste". Dette er ikke noe jeg har søkt etter eller lett meg fram til, men det var dette jeg kom over når jeg var på rundtur. Posten ble slettet i Pool-tråden, så da dukkern opp her istede. :!: Ja, hva forventet du å finne i "Lucas tråden" og "Torres tråden" da? Halo, det er ett liverpool forum. Vill ikke si dere er så mye bedre da: http://forum.united.no/phpbb/viewforum.php...71dc04a36584dd2 . Trenger ikke lete lenge der før ordet "verdens" kommer opp. Nei, hva forventet du egentlig? United-forumet har vært oppe i langt over 2 år, KopForum hadde ikke vært oppe i 24 timer engang før jeg kommer over den overdrevne bruken av "verdens beste". Det er jo absolutt ingen tvil om at mange "Verdens-beste-lag"-supportere bruker "verdens beste" veldig ofte. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hadde helt glemt at trekningen var idag, fikk en mld av en kompis da jeg var nede å bowlet idag, med United og Liverpools motstand... Lyon var vel ett av de verste lagene vi kunne trekke, men vi må huske på at de er langt nær så gode som de var for et-par år siden. Vi skal vinne, enkelt og greit. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt uheldig med trekningen, men Lyon er fullt overkommelig. Jeg så på Lyon som det vanskeligste laget. Heldigvis begynner vi med bortekamp. Kanskje Saha er kommet tilbake i toppform til denne kampen? Scholes også, kanskje? Vi kunne fått det lettere, men gjorde ikke det.. Lyon skal gruses! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sålenge Man Utd ikke gir Lyon frispark som er nærmere enn 50 meter fra målet så bør det gå greit. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sålenge Man Utd ikke gir Lyon frispark som er nærmere enn 50 meter fra målet så bør det gå greit. Sant det. Hargreaves og Vidic må ikke finne på å lage unødvendige frispark på egen banehalvdel, jeg tror ikke Juninho kommer til å trenge så mange forsøk på å smelle ballen i mål. :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sålenge Man Utd ikke gir Lyon frispark som er nærmere enn 50 meter fra målet så bør det gå greit. Juninho er fantastisk når det gjelder frispark? Hans rekord ang frisparkavstand er? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker, men jeg har sett han skåre på frispark fra midtsirkelen. Keeperen hadde ikke en sjanse. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 United, meanwhile, have signed Angola international striker Manucho Goncalves, 24, from Petro Luanda after a three-week trial Dailymail Står helt nederst i artikkelen.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 noen videoer av han? Hvem er han? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 At Lyon er de verste er drøyt. Nå prater du ut av ræva igjen. Av de United kunne trekke var de verst. Liverpool, Arsenal, Lyon, Roma, Celtic, Schalke 04, Olympiakos og Fenerbahce. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Enig med Hyrlen, jeg ville rangert lagene slik: Lyon Celtic Schalke 04 . . Olympiakos Fenerbahce Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hyrlen, jeg ser poenget ditt. Jeg mener at Lyon er ikke mye bedre enn de andre. Kanskje grann litt bedre, så det spiller ikke noe rolle Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Enig med Hyrlen, jeg ville rangert lagene slik: Lyon Celtic Schalke 04 . . Olympiakos Fenerbahce Fenerbahce er ikke så dårlige at det gjør noe. Ville rangert S04 nederst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå