Tåkefyrste Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Såpass må spillerne tåle. Savner den gode gamle generasjonen som ikke var så hårsåre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ikke var hårsåre? SAF gikk aldri ut i media mot spillerne, aldri, selv om de var mindre hårsåre. Derfor var det nok et mye mindre fokus på akkurat slike saker som vi har sett med Shaw, Martial og Rooney det siste året. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 SAF gikk ikke ut mot egne spillere. Han gikk ut mot dommere, ballgutter og alt mulig annet rart for å TA BORT oppmerksomheten fra egne spillere. Mer eller mindre motsatt av det Mou driver med her. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Mourinho gjør også nettopp det. Morsomt at du sier det bare noen dager etter han har snakket om ballgutter, og i en sesong han har uttalt seg litt for mye om dommerne. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ballgutter, dommere og egne spillere. Absolutt alle andre enn seg selv med andre ord. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Mourinho gjør også nettopp det. Morsomt at du sier det bare noen dager etter han har snakket om ballgutter, og i en sesong han har uttalt seg litt for mye om dommerne.I tillegg til egne spillere... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ja, da er vi enige vi tre over! Det er akkurat det jeg mener han burde slutte med. Det å syte i media om dommerne, ballguttene, banen, været eller busselskapet bryr meg nada Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Ålreit kamp i går. Viser først og fremst at troppen vår er veldig sterk. Ikke alle lag i Premier League som kan gjøre ni endringer på laget, og fortsatt ha så mye kvalitet i laget. Det har vi jo sett denne helga... Vi kan fortsatt ta tre trofeer denne sesongen. Er ikke helt fornøyd med kampoppsettet før finalen i ligacupen. Southampton får 15 dagers forberedelse før finalen, mens United skal spille tre kamper i den perioden og får fire dagers forberedelse. Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Hører Mourinho klage over det, men føler det like mye er for å senke forventningene på egne spillere. Vil nesten påstå at det er bedre med fire dager pause enn 15. 15 dager er så lenge at Southampton nærmest rekker å bli rustne i mellomtiden, eller i hvert fall bli usikre på kampformen. Endret 30. januar 2017 av blured Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Gutta i Tour de France sykler sånn ca 21 ritt på 23 dager på over 200km - jeg tror vi skal klare oss med FIRE dagers pause før én kamp på 90 minutter. Noen ganger blir jeg litt pinlig berørt på alle trenere som sutrer over lite tid. Én dag skjønner jeg at det klages på, to dager er lite, men FIRE DAGER???? Jiiiiz. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Finnes knapt en manager som ikke har klaget over dette før (SAF også), og med god grunn - for all del, men når alt kommer til alt så SKAL United vinne mot Southampton, og dette veit jo Mourinho også. Så legger ikke så mye i at han "raser mot FA", dette er bare en standard-greie imhoEDIT: Og som pelle sier, 4 dager skal være mer enn nok tid for en gjeng topptrente idrettsutøvere på og bli restituert Endret 30. januar 2017 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 https://twitter.com/UnitedStandMUFC/status/826028989240205314 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Er enig i at fire dager skal være mer enn nok, men her er forskjellen veldig stor. Og jeg tenker ikke på restitusjon, men på taktiske og generelle forberedelser til kamp. Det trenger ikke bety noe, men jeg mener likevel FA burde kunne gjøre mer for å få oppkjøringen mer lik for begge lagene i en finale. Southampton har i dette tilfellet mange flere treningsdager til formasjonstrening. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Blir litt mer rettferdig, da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Møter Blackburn borte i 5. runde av FA-cupen!! Endret 30. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 SAF gikk ikke ut mot egne spillere. Han gikk ut mot dommere, ballgutter og alt mulig annet rart for å TA BORT oppmerksomheten fra egne spillere. Mer eller mindre motsatt av det Mou driver med her. Dette er litt typisk Mourinho også, det. Han driver et spill i media, mer enn noen andre, og jeg regner med det meste er helt planlagt når han åpner kjeften. Ellers, jeg er fortsatt veldig skeptisk til United. Synes det ser veldig urytmisk og halvhjertet ut når United angriper. Mange vilkårlige bevegelser og lite plan over det som skjer. Rundt jul ble United i stor grad reddet av at Pogba og Zlatan var i storform, og selv om vi scoret en del mål og skapte mye sjanser var det lite struktur og system over det som skjedde fremover. Faktisk er Lingard, til tross for sine begrensninger, en av de spillerne jeg synes har levert varene etter jul, han er en intens og uredd type som i det minste skaper tempo i angrepsspillet vårt. Pogba ute av form er et eksempel på det motsatte, en noldus som går rundt og trør på ballen, prøver på latterlige ting og drar tempoet ned til et minimum. Hadde håpet på at han skulle tilpasse seg PL litt raskere enn han har gjort. Alt i alt veldig mye uforløst potensiale i laget, og spesielt franskmennene våre har veldig mye å gå på. Dersom begge to kan holde seg nærmere Zlatan i angrepsfasen så har United fort en god del poeng ekstra, bare med disse små justeringene. Pr nu, og spesielt mot Hull og Stoke, ble det veldig store distanser mellom spillerne, og da klarer stopperne også å ta ut United eneste skikkelige målscorer. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Om kveldens resultater holder seg ut andre omgang kan en satse alt en eier på poengtap på United i morgen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Om alt holder seg nå så ser det veldig lyst ut om United vinner da. Virkelig spennende runde! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Det hadde vært typisk med poengtap i morgen ja. Jævlig viktig å vinne de to neste nå, så kan vi faktisk gå forbi både Arsenal og Liverpool de to neste rundene hvis det holder seg og de to går på tap neste runde. Som ikke er usannsynlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 Tap for Arsenal og uavgjort på både Liverpool og Spurs fasiten i kveld. Må vinne i morgen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå