ProphetSe7en Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ingen tilbakekjøpsklausul, det er ulovlig å ha i Frankrike. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 – Jeg vil rette en takk til Jose Mourinho som jeg snakket med og som sørget for at denne overgangen var mulig, sa Lyon-president Jean-Michel Aulas på pressekonferansen. Han la til at United og Lyon hadde en slags avtale (ikke tilbakekjøpsklausul, det er ikke lov), som sier at United senere – hvis de vil – kan kjøpe tilbake Memphis for 35 millioner euro. United-manageren lanserer faktisk ecuadorianeren som verdens beste høyreback. – Jeg mener rett og slett at Antonio Valencia er den beste høyrebacken man kan ha. Det finnes ingen bedre innen fotballen. Så handler det for oss om å beholde de beste, sier Mourinho – og tenker på at Valencia har kontrakt frem til sommeren 2018. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 http://www.tv2.no/sport/8875486/ Wow, TV 2 har sunket til en ny low as. Lager en artikkel som handler om en antatt draktlekkasje. Enda verre er det når sannheten faktisk er at drakten ble sendt inn av en fan til Adidas i en eller annen designkonkurranse. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Eller kanskje det er tilfelle? "Utkast" til bortedrakt ifølge footy headlines: Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 (endret) Kanskje, men ikke i januar. Hvor mange design tror du dem ser på før man endre opp med 3 drakter? Og designet på den fra footyheadlines er ikke helt likt den som The Sun presenterer som TV 2 baserer sin artikkel på. En ganske lite meningsfull artikkel fra TV 2 når halvparten går ut på å repetere avtalen mellom United og Adidas. Endret 20. januar 2017 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Jada, TV2 skriver jo lastebillass med piss for å få klikk og reklamepenger eller hva de nå tjener på. Grådige drittsekker. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Liker tanken bak at fansen skal lage og stemme fram tredjedrakten, men det er jo umulig å lage en fin drakt med det man har å velge mellom. Null rom for kreativitet. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Ingen tilbakekjøpsklausul, det er ulovlig å ha i Frankrike. Takk for info, det visste jeg faktisk ikke. Han la til at United og Lyon hadde en slags avtale (ikke tilbakekjøpsklausul, det er ikke lov), som sier at United senere – hvis de vil – kan kjøpe tilbake Memphis for 35 millioner euro. Vil det si en "gentleman's agreement"? Lenke til kommentar
blured Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Litt interessant: Mourinho erstattet visstnok alle ballguttene med akademispillere i kampen mot Liverpool. link Endret 22. januar 2017 av blured Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Reagerte på at jeg så Tahith Chong hente ballen, ja! Synes det er helt greit jeg. Verre var det da Barcelona, midtveis i en kamp mot Real Madrid på Camp Nou, fjernet alle ballguttene mens de ledet. Slik at Real Madrids spillere måtte løpe og hente ballen selv hele tiden. Da snakker vi om usportsligheter. Endret 22. januar 2017 av G27 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Synes det er helt greit jeg. Verre var det da Barcelona, midtveis i en kamp mot Real Madrid på Camp Nou, fjernet alle ballguttene mens de ledet. Slik at Real Madrids spillere måtte løpe og hente ballen selv hele tiden. Da snakker vi om usportsligheter. Ble de straffet for det? Slikt burde absolutt gi en saftig bot. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Har søkt litt etter det og finner ingenting. Ser ut til at jeg ble kanskje har blitt feilinformert her, så er bare å beklage. En Real Madrid supporter som fortalte meg det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Husker da Barcelona satte på sprinklersystemet på banen mens Mourinho løp rundt sammen med spillerne sine og feiret avansement i CL (2010 med Inter, tror jeg), så jeg har ingen problemer med å tro på at Barca såpass smålige at de fjerner ballguttene for å drøye tid. Barcelona er en drittklubb som prøver å skjule det faktum at de er en drittklubb med en påtatt skinnhellighet som mangler sidestykke i fotballverden. Mes que un gjeng med rasshøl. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Haha, det verste med Barcelona var da de ble draktsponset av Unicef også gikk RETT fra det til Qatar. Det virker så lite gjennomtenkt og så merkelig på alle plan. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Det var i i den spanske supercupen. Ser ikke ut til at ballguttene ble fjernet, men brukte lang tid på å gi fra seg ballen. Mourinho sa "ballguttene gjemte ballene fra starten av andreomgang". I en spansk artikkel står det også at han kritiserte "forsvinningen" av Camp Nous ballgutter etter pause. Artikkel fra VG. http://www.vg.no/sport/fotball/spansk-fotball/pique-mourinho-oedelegger-spansk-fotball/a/10089450/. Jeg er forresten helt enig i det Stonemeister sier. Har lite til overs for Barca. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Hater Barca med et fullkomment hat. Maken til drittklubb skal du lete lenge etter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå