Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Lurer på hvor mange kamper i år BB har gått til motstanders keeper.Lurer på hvor mange poeng United hadde hatt om linjedommeren hadde gjort jobben sin. Flere måter å se det på. 438 trekk etter det skulle vært offside ble det scoring. LFC-fans: OFFSIDE ENESTE GRUNNEN TIL AT DET BLE MÅL. Mitt svar: Hva med det feilaktige innkastet tidligere i kampen som til slutt førte til at dere fikk corner som til slutt førte til at det ble straffe? Dere hadde sånn ca. hundre muligheter til å rette opp dommerfeilen, og det ble mål i lang tid etterpå, etter at den hadde vært innom to av treverkene, Liverpool-spillere, innlegg fra motsatt kant osv. Bare dere sjæl å skylde på. Og dermed ekstra deilig at det ble mål. Skal ha det bildet av Valencia i offside som bakgrunnsbilde på mobilen. GET TRIGGERED! 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Synes det var helt greit med 1-1 jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Lurer på hvor mange poeng United hadde hatt om linjedommeren hadde gjort jobben sin. Flere måter å se det på. Enig. Liverpool hadde ikke scoret i dag om linjedommeren gjorde jobben sin. En offsideplassert Lallana som deltar i spillet er grunnen til at Rojo spiller ballen til corneren som ledet til scoring. 8 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Spillerbørs: TV2 De Gea 6 Valencia 6 - Jones 7 - Rojo 6 - Darmian 6 Herrera 5 - Carrick 5 - Pogba 4 Mkhitaryan 6 - Zlatan 6 - Martial 6 Innb. Rooney 7 Daily Mail De Gea 6.5 Valencia 6 - Jones 6.5 - Rojo 7 - Darmian 6 Herrera 6 - Carrick 5.5 - Pogba 4.5 Mkhitaryan 6.5 - Zlatan 7 - Martial 6.5 Innb. Rooney 6, Mata 6, Fellaini 7 Telegraph De Gea 7 Valencia 6 - Jones 6 - Rojo 7 - Darmian 6 Herrera 7 - Carrick 5 - Pogba 4 Mkhitaryan 7 - Zlatan 7 - Martial 5 Innb. Rooney 6, Mata 6, Fellaini 7 Manchester Evening News De Gea 7 Valencia 7 - Jones 7 - Rojo 7 - Darmian 6 Herrera 8 - Carrick 6 - Pogba 5 Mkhitaryan 6 - Zlatan 7 - Martial 6 Innb. Rooney 6, Mata 6, Fellaini 8 Squawka De Gea 7 Valencia 7 - Jones 6 - Rojo 6 - Darmian 6 Herrera 6 - Carrick 5 - Pogba 4 Mkhitaryan 6 - Zlatan 7 - Martial 6 Innb. Rooney 6, Mata 5, Fellaini 7 Endret 15. januar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Bandidos-PelleDe Gea 6Valencia 6 - Jones 6.5 - Rojo 7 - Darmian 6.5Herrera 7 - Carrick 5 - Pogba 3Mkhitaryan 6 - Zlatan 6 - Martial 6Innb. Rooney 5, Mata 5, Fellaini 7 Jeg gir aldri ekstra pity-points. Et mål/assist fører ikke til at de går fra 4 -> 7 eller 5 -> 8 som enkelte aviser. Blir lite nyansert. Det blir en liten bonus, men svært lite for meg (kanskje 0.5). Endret 15. januar 2017 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 (endret) Liverpool-fans De Gea 0Valencia 0 - Jones 0 - Rojo 0 - Darmian 0Herrera 0 - Carrick 0 - Pogba 10bbMkhitaryan 0 - Zlatan 0 - Martial 0Innb. Rooney 0, Mata 0, Fellaini 0 Endret 15. januar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Uenig, forsvaret deres får noen poeng slik de spilte. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Mye drit. Ble kvalm av alle personlige feilene som ble gjort i dag. Pogba med en av de dårligste kampene gjort i en United-trøye. Vi redder inn en katastrofe og må bare glemme denne kampen. Topp 4 fortsat godt innenfor rekkevidde! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Får helt gåsehud å se på måten Fellaini feirer når Zlatan scorer. Den mannen er bare så ufattelig glad, selv rett etter at hans egen heading gikk i stolpen (og på den måten kunne blitt "helt"). Når man har vanskelige perioder som Fellaini har hatt, så er det utrolig lett å se hvor mye det betyr for ham å bidra til dette laget. Og det han gjorde etter at han kom inn var tilnærmet feilfritt. Instrumentell de siste 15-20 minuttene. Man kan si mye om Fellaini, men at han er en type spiller som INGEN andre har, det levner det vel liten tvil om. Spisskompetansen hans er uvurdelig. Håper han forblir impact player fra benken for oss (dersom han er fornøyd med det), for det er virkelig en joker vi har. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Det er helt tydelig av Mourinho ser noe i ham, og jeg syns innhoppet han gjorde i dag var veldig bra Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Synd pogba valgte å ha årets dårligste kamp i kanskje årets viktigste. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Pogba virket regelrett preget av oppgjøret. Handsen var svært klønete og noe som kunne skjedd i hvilken som helst kamp. Men rugbytaklingen (som forøvrig ikke engang er lovlig i rugby) var hans eget valg, og i verste fall kunne det endt med rødt kort. Jeg er fan av temperatur i slike oppgjør, men i dagens fotball kan man ikke være særlig hardhendt før det blir blåst og kortene hagler. Det virket nesten som om Pogba trodde han spilte fotball på 90-tallet. Det var deilig å se Zlatan etter scoringen. Selv om scoringen i seg selv fikk supporterne til å juble ellevilt, så ble det ekstremt god stemning når Zlatan fikk hele Old Trafford opp på bena. Elsker å se slikt. Og det var ikke snakk om å feire ved hjørneflagget, her var det rett tilbake for å jakte 2-1. Slik det skal være i en viktig kamp. Uavgjort er et OK resultat. Godkjent med tanke på at vi kom under. Vanskelig å snu mot Liverpool. Vi er fortsatt med i kampen om topp 4. Synd de fleste lagene dro i fra med 2 poeng, men deilig at City ble ydmykt 4-0 mot "Schneiderlins Everton", samtidig som at avstanden opp til Liverpool ikke økte. Vi får se det positive i det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Synes ikke Pogba var så verst helt i starten, frem til han bomma på den store sjansen. Etter det var det katastrofalt. En liten ting til hans forsvar er at Can faktisk gjorde en bra jobb med å stoppe han. Håper Pogba er tilbake i storform fort, men det kan jo hende han får noen kampers utestengelse. Heldigvis møtes lagene over oss på tabellen hverandre mye fremover nå. Fortsetter vi å ikke tape fotballkamper så kommer vi til å ta innpå noen lag over oss uansett. Vi er et veldig vanskelig lag å møte nå. Vi hadde ikke vår beste kamp i går, men likevel skaper vi nok til å kunne slå Liverpool med flere mål. Etter en svak førsteomgang hever vi oss periodevis og evner å sette et ordentlig trøkk på dem. Synes det er oppløftende i seg selv. Vårt store problem er fortsatt at vi ikke setter store sjanser, her er vi dårligst i ligaen. Avslutningene må bli bedre rett og slett. Sjansene til Miki, Pogba og Martial er så store at minst en av de bare må inn hvis vi skal vinne kamper. Endret 16. januar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 http://www.bt.no/100Sport/fotball/Trenerlegende-legger-opp-etter-dodsfall-i-familien-228944b.html Etter 26 år som trener for noen av de beste lagene i verden sier nå Louis van Gaal stopp.' Årsaken til at Van Gaal nå melder at han gir seg er en tragedie i nærmeste familie. En av trenerens svigersønner døde i desember. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Jeg vet at jeg er gjerne utenfor flokken når det gjelder hans opphold i united, men jeg likte personligheten hans, jeg syntes han gjorde en god jobb og jeg syntes han fikk for lite tid. Trist at han gir seg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 En stor, evneveik klovn har gitt seg. Takk Gud for det. Kjedeligste fotballen jeg har sett på toppnivå i PL noen gang. Artig personlighet, horribel manager. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hadde personlig lenge troen på prosjektet til LvG. Prosjektet ville ta tre år, og prosjektet gikk ut på gjennoppbygging av hele laget/troppen. Han fikk ikke det tredje året, så vi vil aldri få vite om vi ville prestert bedre resultatmessig med han i år, enn med Mourinho. Jeg er allikevel glad for at vi gikk for Mourinho, særlig fordi fotballen vi spiller er 100 ganger mer underholdende, noe som er svært viktig. LvG kronet Unitedoppholdet hans med FA-cup triumf. Er bare å takke han for det. Det var deilig å vinne et trofé etter flere vanskelige og tunge år. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 (endret) Likte personlig LVG godt, men du store alpakka for en kjedelig fotball han sto for. Det store problemet med LVG var at spillerne ikke virket motiverte. Se forskjellen for ett år siden og nå, Wow. E: ikke misforstå. Jeg er veldig glad for at han ikke fikk det tredje året. Min interesse for å "måtte" se Man Utd var dalende under LVG. Endret 17. januar 2017 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå