Ol'H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei! Sugde sist, suger nå. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nei! Sugde sist, suger nå. Endelig en som er enig med meg. Hva syntes egentlig folket var så spesielt med han? 3 mål på 13 kamper eller no sånt er vel ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vis dem låner Henke nå har dem ikke mye vett. Han sugde sist, og vi trenger da ikke han nå. Han fikk jo ganske høy stjerne hos en del folk siden han greide å score i debuten. Men han sugde jo ellers. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tribalfootball er for det meste bullshit og rykter. Har ingenting imot Henke, herlig fyr, men burde hatt fleire mål ja under hans korte opphold. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan jo tenkes at han hentes av bl.a utenomsportslige grunner også. Siden jeg har spillt fotball i mange herrens år, vet jeg godt hvordan slike "vinner/cup" personligheter smitter og påvirker troppene i positiv orden. Hver gang jeg ser Henke, så slår det meg at han er en sånn type. Lenge siden han har fått matchet seg sikkelig og han begynner å dra på årene. men sålenge det ikke er snakk om en permanent overgang som koster oss mye penger, så syntes jeg det ikke gjør noe skade å hente han inn. En grei backup, med "solkskjær ferdigheter" - god til å avgjøre gjevne kamper feks. Men det er nå min mening Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Han blir vel hentet tilbake så snart den Svenske serien starter, ser ingen vits i å ha en spiller i to måneder når samtlige av våre offensive spillere er skadefri. Kun Scholes er for øyeblikket skadet. Da kan vi heller hente en skikkelig spiss som faktisk bidrar, noe Henke knapt gjorde i majoriteten av kamper han spilte (Solskjær scorte faktisk mer i den perioden, med 3 ganger så lite spilletid). Om han bidro som klovn eller tubaspiller i garderoben, evt fortalte gamle krigshistorier bryr meg lite. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fantastisk at KopForum er åpent for andre lesere nå, mye morsom lesing. På bare denne ene dagen forumet har vært oppe er jo nesten databasen sprengt med ordet "verdens beste". Dette er ikke noe jeg har søkt etter eller lett meg fram til, men det var dette jeg kom over når jeg var på rundtur. Posten ble slettet i Pool-tråden, så da dukkern opp her istede. :!: hva skal man si?? torres er verdensklasse og om noen år kommer han til å kjempe om tittelen verdens beste fotballspiller ;D hva skal man si?? en av verdens beste spillere, og kanskje om noen år er mr. gerrard liverpools beste gjennom tidene?? jeg mener Gerrarrd er verdens beste sentrale midtbane Torres er helt klart en av verdens beste spisser!h Definitivt vår beste midtbanespiller og kanskje verdens beste! En av verdens beste midbanespillere. Sier det meste Lucas er et av verdens største talenter Ja, vi må for all del ikke mist han her, jeg vil si at han er verdens beste defensive midtbanespiller. Verdens beste pasnings fot. Helt utrolig overblikk. Er så SYKT glad for at han er tilbake! Verdensklasse! Verdens beste på straffer. En av de beste keeperne i verden, og fortsatt ung. Ikke nok med dette, men så må vi jo ha inn Lahm og Alves, og hva blir det? Det hadde vært konge med Lahm - Agger - Carra - Alves i bakrekka. Da hadde vi hatt verdens beste backrekke!! Og ikke nok med deg, det å spise mat i Liverpool skal visst være helt fantastisk: Est Est Est er oppskrytt, hundre års ventetid og dyr mat, spis heller på ASK, verdens fineste resturante, og verdens beste pizzabunn Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når jeg husker det, og har tid - skal jeg lete opp unitedsupporteres utsagn. Du tror visst at united og liverpool supportere er to forskjellige raser du. I virkeligheten er vi helt like! Bare vent... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vi må nok bare gi opp Liverpool er helt tydelig verdens beste, uansett hvordan man snur og vender på det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Be my guest. Nå er det vel ikke United-supporterne som er kjente for å bruke "verdens beste" i hver eneste setning, er vel Pool-supporterne det. Husk at dette var det jeg kommer på dag 1 dette forumet eksisterte. Føler jeg allerede gleder meg til de kommende dagene Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt flaut å henge mer på Liverpools sider enn på Man Utd-sidene, er det ikke? Uansett, kan ikke se at noen av dem lyver så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Litt flaut å henge mer på Liverpools sider enn på Man Utd-sidene, er det ikke? Uansett, kan ikke se at noen av dem lyver så jeg ser ikke problemet. Hvem har sagt jeg henger mer på Liverpools sider? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 De eneste som virkelig bruker verdens beste hele tiden på united.no er ''Triga Films'' og ''alo ola'', som kanskje ikke så veldig overraskende nok, er Liverpool-supportere. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Fantastisk at KopForum er åpent for andre lesere nå, mye morsom lesing. På bare denne ene dagen forumet har vært oppe er jo nesten databasen sprengt med ordet "verdens beste". Dette er ikke noe jeg har søkt etter eller lett meg fram til, men det var dette jeg kom over når jeg var på rundtur. Posten ble slettet i Pool-tråden, så da dukkern opp her istede. :!: Ja, hva forventet du å finne i "Lucas tråden" og "Torres tråden" da? Halo, det er ett liverpool forum. Vill ikke si dere er så mye bedre da: http://forum.united.no/phpbb/viewforum.php...71dc04a36584dd2 . Trenger ikke lete lenge der før ordet "verdens" kommer opp. Endret 21. desember 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) ---En dag vil Manchester United ha verdens desiderst beste spiller i Wayne Rooney--- vs. Torres er helt klart en av verdens beste spisser!h Jaja, vil nå si det er -litt- forskjell da. Endret 21. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nei! Sugde sist, suger nå. Han sugde ikke sist, det ble 3 mål, respektabelt nok. Så han spille for HIF et par mnd senere, klassespiller, rett og slett. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Om han bidro som klovn eller tubaspiller i garderoben, evt fortalte gamle krigshistorier bryr meg lite. Funny... Dette er en viktig del av gamet og jeg tror Ferguson for lengst har insett at hva som skjer på og utenfor banen "sosialt," og hvilke typer man har rundt laget, er uhyre viktig. Virker åpenbart for meg at dette er og alltid har vært endel av gameplanen hans. At du bryr deg lite om at Henke kan hjelpe oss på veien mot et liga gull++ for stå på din regning. Dårlig er han heller ikke, etter mitt skjønn. Hvis en av spissene våre blir skada, kommer han til å gjøre en super jobb Let's agree to disagree on that part! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Cl trekning kl 12 Har eit håp på olympiakos.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når jeg husker det, og har tid - skal jeg lete opp unitedsupporteres utsagn. Du tror visst at united og liverpool supportere er to forskjellige raser du. I virkeligheten er vi helt like! Bare vent... Vel, det er bare å søke etter "verdens" i denne tråden. Da vil du finne mange, noen har tilmed kommet med påstand at Evra er verdens beste VB(komisk). Så begge er helt like, ja Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi trekte Lyon jo! Det var vel ikke akkurat det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå