Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei! banansplitt var så mye enklere, kommer til å ta meg måneder å bli vant til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg vet, er så vant til banansplitt. Og når jeg ser at fakey har skrevet nytt innlegg så tror jeg det er en ny i tråden Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Artig sak. Nei, den var egentlig ikke så artig, kanskje litt. Ronaldo "yppet" mye før.. hehe Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Artig sak. Nei, den var egentlig ikke så artig, kanskje litt. Ronaldo "yppet" mye før.. hehe "Før"? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hehe, synes han har roa seg iforhold til før, samme med Rooney. Men gutten (Ronaldo) liker fortsatt litt "drama"... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Artig sak. Nei, den var egentlig ikke så artig, kanskje litt. Ronaldo "yppet" mye før.. hehe "Før"? Ja, før. Det er jo fortsatt sånn at hvis han ikke får noe til i en kamp så mister han hodet, men det var verre før. Men heldigvis leverer han varene nesten hver kamp nå. Det var som sagt litt verre før, når driblingene ikke satt som de skulle og når han ikke fikk frispark når han egentlig skulle hatt frispark. Nå tar han det meste med et smil. Men som sagt, han har roet seg nå.. til tross for at han er blitt mye sterkere. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Slå på Discovery folkens. 03.55 Å overleve katastrofen: Flyulykken i München Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Og Cathcart er up and coming. Ikke glem Shawcross. Kåret til månedens spiller i Championship. Lovende! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 LOL. Banansplitt har skiftet navn til Fakey, kult Blir uvant dette når "Fakey" skriver Nei! banansplitt var så mye enklere, kommer til å ta meg måneder å bli vant til. Haha, det var helvetes uvant selv. Men det går seg til med tiden Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvilken synes dere er kulest? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Må være med 7-tallet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 tja, synest uten tallet så bra ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Med tall banansplitt Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 arrrrgh, alle mot meg Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Uten tall. Dette er ikke tråden for å diskutere avatarer ... Goscinny Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hvilken synes dere er kulest? Med tall... Pokker skal vi forkorte navnet ditt med nå, før så ble det banan --> fak??? Ikke bra Eller er dette bare for å få lurt seg inn i pool tråden for å hisse på seg en bunke med pool tilhengere Endret 20. desember 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Han er fortsatt banan. Det nytter ikke å fakenicke her inne. Først lurte jeg på hvem som hadde stjålet avataren hans, men så oppdaget jeg postcounten. Busted, baby. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vil vi låne Henke en gang til? Eller er fyren gått ut av dato? tribalfootball.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå