Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cz5uKWmUQAADU2i.jpg

Ganske grei skuring. Ingen totaldominanse sjansemessig, men et tidlig mål og en Zlatan i flytsonen utgjorde forskjellen i målprotokollen. WBA er godt lag på hjemmebane, de siste fem kampene før oss hadde de fire seire, ett tap (mot City) og én uavgjort (mot tottenham).

 

Vi er på vei mot noe. Jeg liker det jeg ser. Rojo og Jones er fantastiske. Ibra er uslåelig. Ligaens beste spiss pdd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jones og Rojo ass. Sju kamper på rad i ligaen nå uten tap med de to som stoppere. Kompromissløst par som har hele 139 klareringer på disse kampene, det kaller man å sette hardt mot hardt og det er flest i ligaen. Ikke noe tull, bare få den ballen vekk. Lukaku hadde 0 skudd mot oss. Rondon lå langt nede i lomma på begge to i kveld. 

Lenke til kommentar

Vi har en latterlig syk forsvarsrekke, når jeg tenker meg om en latterlig syk stall overall.

"Andrelaget" vårt kunne kjempet om europaligaplass, det er jeg ganske sikker på:

 

                              Romero

Darmian - Rojo/Jones - Smalling - Shaw

        Schneiderlin - Schweinsteiger

            Memphis - Rooney - Lingard

                           Rashford

Lenke til kommentar

Fy faen så deilig at Mourinho-fotballen endelig begynner å fungere (med fungere mener jeg gir resultater, for fungert har det jo lenge). Aner ikke hva jeg hadde gjort med meg selv om Mourinho hadde fått sparken fra Manchester United. Det er et nederlag og en kjærlighetssorg jeg antageligvis aldri hadde greid å komme tilbake fra. Nesten på lik linje med da Ronaldinho glapp i 2003. Bare at Mourinho er høyere enn Ronnie. Og Ronaldo greide å dempe skuffelsen sånn halvveis. Og at jeg er full. Love u Mou <3 Fuck off haters

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...