Snikpellik Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 https://twitter.com/ghassan09/status/809319352361218048 Digger det. Sint Rooney er bra Rooney. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Bra at de viser engasjement Hvordan reagerte han da United gikk opp i 2-1? Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Ser ut til at Berbatov skal trene på Carrington frem til han evnt. klarer å skaffe seg ny kontrakt med en PL klubb. Er få spillere som gjør meg like nostalgisk, med det her som noe av det vakreste: 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Floppen har nå 2 mål færre enn toppscorer Costa Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 4 strake seire og ikke tapt på 10 kamper. Holder vi dette gående har vi gode muligheter for topp 4. Godt mulig vi henter poeng på Liverpool, og vi henter uansett poeng i kampen mellom Arsenal og City. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Vi er tilbake. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Ganske grei skuring. Ingen totaldominanse sjansemessig, men et tidlig mål og en Zlatan i flytsonen utgjorde forskjellen i målprotokollen. WBA er godt lag på hjemmebane, de siste fem kampene før oss hadde de fire seire, ett tap (mot City) og én uavgjort (mot tottenham). Vi er på vei mot noe. Jeg liker det jeg ser. Rojo og Jones er fantastiske. Ibra er uslåelig. Ligaens beste spiss pdd. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 49 mål i 2016? Det er ikke verst? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Ikke verst av en flopp. Mange av målene var i en MYE svakere liga. Som tydeligvis er blitt veldig mye vanskeligere for PSG i år, uten Zlatan og Sideshow Boben til Chelsea. PSG har 12 poeng færre i år etter 18 kamper i forhold til i fjor. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Jones og Rojo ass. Sju kamper på rad i ligaen nå uten tap med de to som stoppere. Kompromissløst par som har hele 139 klareringer på disse kampene, det kaller man å sette hardt mot hardt og det er flest i ligaen. Ikke noe tull, bare få den ballen vekk. Lukaku hadde 0 skudd mot oss. Rondon lå langt nede i lomma på begge to i kveld. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Vi har en latterlig syk forsvarsrekke, når jeg tenker meg om en latterlig syk stall overall. Endret 17. desember 2016 av .berZerk Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Rojo har vært tragisk dårlig i nesten hele sin United-karriere, men i de siste 2-3 månedene har han vært en av våre beste spillere. For et par måneder siden hadde jeg aldri trodd at Jones og Rojo kunne kjempe om stopperplassene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Burde strengt tatt fått noen røde kort også da. Vært god,men hodeløse taklinger må til. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Vi har en latterlig syk forsvarsrekke, når jeg tenker meg om en latterlig syk stall overall. "Andrelaget" vårt kunne kjempet om europaligaplass, det er jeg ganske sikker på: Romero Darmian - Rojo/Jones - Smalling - Shaw Schneiderlin - Schweinsteiger Memphis - Rooney - Lingard Rashford Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. desember 2016 Del Skrevet 17. desember 2016 Bra seier idag, vi er fortsatt alt for opptatt av at Zlatan har dagen 11 av 24 mål kommer fra han, syke tall, resten av laget må begynne å score får det kan jo bli en down periode igjen senere i sesongen selv om det ser meget bra ut nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Fy faen så deilig at Mourinho-fotballen endelig begynner å fungere (med fungere mener jeg gir resultater, for fungert har det jo lenge). Aner ikke hva jeg hadde gjort med meg selv om Mourinho hadde fått sparken fra Manchester United. Det er et nederlag og en kjærlighetssorg jeg antageligvis aldri hadde greid å komme tilbake fra. Nesten på lik linje med da Ronaldinho glapp i 2003. Bare at Mourinho er høyere enn Ronnie. Og Ronaldo greide å dempe skuffelsen sånn halvveis. Og at jeg er full. Love u Mou <3 Fuck off haters Endret 18. desember 2016 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 Hver eneste gang DDG var god for United var det han som redda laget. Nå er det Zlatan / floppen. Tror folk burde begynne å roe reka gaaaaaaaaaaanskeeeee mye egentlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 (endret) Hva er det du prøver å si? At de som mener at United kun overlever pga Zlatan er duster eller at United overlever kun pga Zlatan? EDIT: Forresten et nydelig innlegg fra meg her i natt. Står for alt jeg sa selv om jeg er edru nå. Mourinho-love <3 Endret 18. desember 2016 av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 18. desember 2016 Del Skrevet 18. desember 2016 bra innlegg ja:D poenget hans er vel at vi er for avhengi av at en spiller skal redde oss får at vi skal vinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå