Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Greit nok svar fra Mourinho. Avdankede spillere lirer jo av seg så mye drit at det er fint at noen setter de litt på plass. Når det er sagt, jeg er ganske så sikker på at United hadde hatt 6-8 ekstra poeng hvis klubben hadde hatt en bedre og mer bevegelig spiss.

 

Med andre ord ville ikke en Owen fra tiden i United-drakt hjulpet på situasjonen. Uansett hva han hadde kostet. Mener å huske at Owen var best betalt som flopp i Newcastle, og at han tok en halvvering av lønna da han kom til oss. Det tar vel 10 sekund å google dette, men fra hukommelse: £100'+ til rundt £40' per uke. 

 

 

Neida, så klart ikke. Jeg mente ikke at Owen presterte bedre for United enn Zlatan har gjort, ei heller at en "Owen-type" spiller ville vært et løft. Poenget mitt var, og er fortsatt, at Zlatan ikke fungerer godt nok. Det går for treigt, han brenner for mange store sjanser og skinner kun mot de klart dårligere lagene. 

 

Når det er sagt, når jeg tenker på Owen i United-drakta er det første som slår meg *det* målet mot City. Et av mine største United-relaterte øyeblikk de siste årene. Det er slike øyeblikk som gjør fotball til det det er (for meg), i det store og det hele har fotball miste mye av sjarmen. Tatoverte primadonnaer, skattesnytere, svindel, korrupsjon, PR-kåte kukslikkere i media, og så videre. 

 

Nok rant for i dag, snart kamp.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel mer JM som omfavner spillerne enn spillerne som omfavner ham på de bildene der :p

 

På det øverste omfavner de Gea og Mourinho hverandre på likt, men Mourinhos hånd treffer ryggen til de Gea 0,067 sekunder før de Geas hånd treffer Mourinhos rygg, så ja jo du kan argumentere for at det er Mourinho som teknisk sett omfavner de Gea. Men jeg velger å se det på den måten at hadde de Gea vært litt kjappere ute så hadde det vært han som omfavnet Mourinho. Uansett, det er tanken som teller.

Lenke til kommentar

 

Er vel mer JM som omfavner spillerne enn spillerne som omfavner ham på de bildene der :p

 

På det øverste omfavner de Gea og Mourinho hverandre på likt, men Mourinhos hånd treffer ryggen til de Gea 0,067 sekunder før de Geas hånd treffer Mourinhos rygg, så ja jo du kan argumentere for at det er Mourinho som teknisk sett omfavner de Gea. Men jeg velger å se det på den måten at hadde de Gea vært litt kjappere ute så hadde det vært han som omfavnet Mourinho. Uansett, det er tanken som teller.

 

 

Det var ikke veldig seriøst ment fra min side, dermed smiley i samme setningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...