Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo alltid alvorlig ut når man blir båret av banen. Dere får bare krysse fingrene for at ingen sener eller andre ting har røket. Jeg syns ikke slowmotionbildene av taklingen så så alvorlig ut. Ikke så mye vridning. Men så er ikke jeg noen ekspert på skader.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Ser plutselig ikke så håpløst ut nå. 6 poeng til City i dårlig form, som har Aguero ute i en måned og Arsenal neste helg. Vi har Crystal Palace, West Brom, Sunderand, Middlesbrough og West Ham de fem neste kampene.

Njaaa, vi har ræva motstand ja, men så har vi omtrent vært like ræva som dem og tapt poeng så 15 av 15 poeng på de kampene tviler jeg på. Blir nok maks 10 dessverre.

Lenke til kommentar

Ser jo alltid alvorlig ut når man blir båret av banen. Dere får bare krysse fingrene for at ingen sener eller andre ting har røket. Jeg syns ikke slowmotionbildene av taklingen så så alvorlig ut. Ikke så mye vridning. Men så er ikke jeg noen ekspert på skader.

Så ikke alvorlig ut ved første øyekast nei, men man kan aldri vite med anklene. Elendige kroppsdeler :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...