Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Salget av Phil og Butt var trist, men gjorde ingenting siden dem var mye på benken. Og det beste for dem var å dra til en annen klubb der dem kunne spille førstelagsfotball fast. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Salget av Phil var jo bare trist da. Trist, ja....men vi la jo ikke merke til at han ble borte fra laget, og det gjør vi heller ikke når Wes blir solgt. Så lenge vi har en som fyller hullet etter han, og pr. i dag har vi ikke det. Vi har spillere som kan spille der, men de er ikke gode nok til å bare ta over for Brown, og Neville kan være skada til grisene flyr over tunet for det vi vet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det noe nytt om når Neville skal være tilbake? Uansett så har Simpson gjort det aldeles bra når han har fått spilt, og vil gjerne se han mer. For min del vis vi greier å fylle den plassen til Brown. Så bryr jeg ikke så mye om han forsvinner eller ikke, selfølgelig vil det bli trist siden han har vært Rød Djevel i 11 år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg synest vi skal ta litt ekstra vare på lokale som Brown. Selv om resultater er det viktigste så er det ikke alt som teller. Simspons er også lokal. Det var virkelig trist å la Phil dra og jeg er veldig glad for den sukseen han har i Everton. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hvem faen bryr seg om høyreback, det er stopperplassen vi virkelig sliter på om vi får skader på en eller to der. På høyre kan Simpson og Neville brukes, samt Pique gjør seg sikkert ikke bort han heller. I tillegg har vi allround Fletcher og O'shea. På stopper har vi hvem om Brown drar? Pique og O'shea? Endret 19. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Butt og Phil har jo gjort det veldig bra i de klubbene dem kom til, så forbasker meg ikke at Brown blir en suksees for den klubben han drar til(vis han drar). Men uansett, så syns jeg ikke Brown er den beste backen. Altfor mange innlegg som går til helvette, og syns ikke han fungerer like bra med Ron som Neville gjorde. På midtstopper plassen har vi backup som Pique og Evans. Pique ser jo ut som han har spilt a-lagsfotball i 10 år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Pique har ikke vært trygg i sine to siste opptredener? Å Evans? 19år, spilt en viktig kamp? Litt drøyt og si at han kan erstatte Brown der. Brown som er en klassestopper i mine øyne. Jeg har forresten glemt Silvestre. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Pique har ikke vært trygg i sine to siste opptredener? Å Evans? 19år, spilt en viktig kamp? Litt drøyt og si at han kan erstatte Brown der. Brown som er en klassestopper i mine øyne. Jeg har forresten glemt Silvestre. Nå scoret faktisk Pique forrige CL kamp.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nå mente jeg at han har en god framtid foran seg om noen år han Evans. Pique kommer seg, alle gjør noen dårlige opptredener når dem er unge. Brown er en klassestopper ja, men ikke på backen dessverre. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har forresten glemt Silvestre. Meh... Det er alt jeg har å si. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hoho. Ja heia han. Samme gjorde Tevez, setter ikke han som stopper av den grunn. Håper du ser poenget mitt. @Same. Endret 19. desember 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det var Same du quetet? Uansett, vis ikke Brown vil signere ny kontrak så vil han ikke det. Da vil han heller ikke være i klubben. Han har jo avslått kontraktstilbudet han har fått, han kan jo ikke forvente å få seg sånn lønn som Ron og Rooney har. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hadde vært fornøyd med £40k i veka eg.. Vi har også Adam Eckersley og Phil Bardsley ute på lån. Bardsley har eg ikkje tru på, tipper han blir solgt. Eckersley har eg ikkje sett nok av til å bedømme. Er forresten trekning i CL på fredag klokka 12 norsk tid, viser den på Viasat plattformen. Endret 19. desember 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og Cathcart er up and coming. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og Cathcart er up and coming. Craig har fått en del skryt, og er vel den beste på reserve laget som høyre back...Skal bli spennende å se om han får det til på A-laget, kommer hjem fra lån etter nytt år Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og Cathcart er up and coming. Craig har fått en del skryt, og er vel den beste på reserve laget som høyre back...Skal bli spennende å se om han får det til på A-laget, kommer hjem fra lån etter nytt år Jeg tror han trenger mer tid, men det er opp til han å motbevise. Han er vel bare 18 fremdeles. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og Cathcart er up and coming. Craig har fått en del skryt, og er vel den beste på reserve laget som høyre back...Skal bli spennende å se om han får det til på A-laget, kommer hjem fra lån etter nytt år Jepp, har merka det. Høgreback? Ifølge Wikipedia er han center half, og i tillegg venstrebeint... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg trodde også Cathcart var stopper? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Cathcart er midtstopper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 LOL. Banansplitt har skiftet navn til Fakey, kult Blir uvant dette når "Fakey" skriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå