Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har sansen for Carrick, og synes laget fremstår langt mer komplett med ham på banen enn uten.

 

Etter i dag blir det tåpelig å vrake Rooney, han var glimrende i dag. Er faktisk glad det ikke er jeg som skal ta avgjørelse om hvem som skal ut etter dagens kamp. 

 

Edit:

 

Rooney har vel karantene i neste kamp.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Rooney spilte sin kanskje aller beste kamp på flere år. Scoret riktig nok ikke, men var et beist i alle deler av spillet. Vant ballen høyt i ballen flere ganger, jaget og stresset motstanderne, hadde massevis av presise og gode pasninger, viste kreativitet jeg var redd han hadde mistet og stod virkelig frem som en verdig kaptein! Han blødde bokstavelig talt for drakta. En engelsk bulldog! Får fortjent skryt fra alle kanter i dag. 

 

Det er to negative ting å ta fra kampen i går. Det første er; sjansesløseri. Dårlige avslutninger har ødelagt mye for oss denne sesongen, og i går var intet unntak, til tross for at vi scoret 4 og vant. Det andre negative er hvordan laget fremstod etter utlikningen. Skuffelsen tok overhånd og styrte spillerne våre. Det var latterlig å se. Pausepraten hjalp heldigvis og gutta gikk ut fra garderoben i 100. 

 

Martial kunne hatt 4-5 mål om han hadde tatt vare på sjansene sine, men dårlige avslutninger ødelagte. Veldig viktig at han i det minste puttet på to av sjansene. 

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rooney trengte benken og en real fyllekule. Er så deilig å se at han fortsetter den gode formen og i går var hans beste kamp på lenge. Det jeg har sagt hele tiden er at han trenger fart rundt seg, og at det ikke bare er Rooney som har vært dårlig men også laget generelt. Spiller man i tieren trenger man hjelp for selv å kunne skinne. Har vært mange hatere her inne som mener han er ferdig som fotballspiller, men jeg er ikke enig i det. Håper han fortsetter å levere på dette nivået fremover.

 

Synes også vi må ta med Rojo og Jones. For en kamp av Rojo! Begge stopperne viser veldig bra form om dagen, og det kan nesten bli vanskelig for Smalling å spille seg inn på laget igjen nå. 

 

Og Zlatan da. Bommer fortsatt store sjanser, men er oppe i 11 mål for oss nå. Fem mål på de fire siste. Martial var vår mestscorende forrige sesong med 17 totalt. Tenk når Zlatan får en periode han putter på alt, det tror jeg kommer til å skje og da blir det mye mål.

Lenke til kommentar

Det jeg har sagt hele tiden er at han trenger fart rundt seg, og at det ikke bare er Rooney som har vært dårlig men også laget generelt. Spiller man i tieren trenger man hjelp for selv å kunne skinne.

Man trenger ikke lagkamerater for å slå en helt vanlig pasning (gode lagkamerater), drible en person, gå i duell eller rett og slett bare det å ta imot ballen. Dette er noe man lærer i tenårene. Når man feiler med "100% pasninger" og ikke klarer å ta imot ballen fra medspillere, ja da er man ikke god nok til selv tippeligaen. 

 

Gleder meg stort at Rooney har spilt bra de siste kampene, for det viser at han fremdeles har noe i seg. Forhåpentligvis slipper vi å gå gjennom dette hvert eneste år. 

Lenke til kommentar

 

Det jeg har sagt hele tiden er at han trenger fart rundt seg, og at det ikke bare er Rooney som har vært dårlig men også laget generelt. Spiller man i tieren trenger man hjelp for selv å kunne skinne.

Man trenger ikke lagkamerater for å slå en helt vanlig pasning (gode lagkamerater), drible en person, gå i duell eller rett og slett bare det å ta imot ballen. Dette er noe man lærer i tenårene. Når man feiler med "100% pasninger" og ikke klarer å ta imot ballen fra medspillere, ja da er man ikke god nok til selv tippeligaen. 

 

Gleder meg stort at Rooney har spilt bra de siste kampene, for det viser at han fremdeles har noe i seg. Forhåpentligvis slipper vi å gå gjennom dette hvert eneste år. 

 

 

Han har ikke bare slitt med helt basic ting som du nevner, men også alt annet. Når han får mer rom, mer initiativ rundt seg og laget generelt kjemper bedre er det lettere å få brukt styrkene sine og spille på seg selvtillit. Alle vet jo at Rooney ikke plutselig mister all teknikk og kvaliteter som fotballspiller, men at det ligger psykisk.

 

Ser man på de gode landskampene han spilte samtidig med den elendige perioden han hadde for United forrige sesong så ser man at laget har mye å si. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

CyitfE9XUAEwfvq.jpg

 

Deilig seier i går, for en gangs skyld fikk vi betalt for godt spill. Sjansemessig er dette ganske jevnt med det vi har prestert på hjemmebane i kampene vi har fått null betalt.

 

Jeg synes vi er så fantastisk deilige å se på. Ligaens morsomste lag å se på i øyeblikket, i hvert fall hjemme. Håper vi kan ta med oss denne spillemessige formen mot Everton som ikke har vært direkte gode defensivt. Deilig å se på Mkhitaryan, han er en helt fantastisk spiller. Hvem skulle trodd at Europas beste playmaker i fjor var bedre enn Lingard (?!$!414??????)! Endelig deilig at Mou også ser det, og jeg tror han starter mot Everton.

 

EDIT: Og hvor god var ikke Rooney? Har ikke sett ham så god på MANGE år. Det sto mellom Mkhi og Rooney som MotM i går. Håper haters her inne forstår hvor viktig han er for oss når han er i form. Ikke alltid, men når han er i form. Akkurat nå er han en av våre viktigste spillere.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Var litt diskusjon lenger opp her om hvem som må vike for Pogba. Jeg håper han kommer inn direkte i tieren for Rooney som er suspendert.

 

Mata må da vike, dessverre, som er en utrolig vanskelig spiller å sette ut av laget når han har vært så god og deilig. Blind erstatter Shaw som så ut til å få nok en skade i går. Jeg håper på denne elleveren, som også vil gi naturlige erstattere fra benk i Mata og Rashford:

 

De Gea

Valencia - Jones - Rojo - Blind

Carrick - Herrera

Mkhitaryan - Pogba - Martial

Zlatan

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...