Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er en feilvurdering, se på teorien om komparative fortrinn. Woodward bør utelukkende holde seg til det han faktisk kan, nemlig å inngå feite avtaler med nuddelkokere i Sør-Korea. Så kan folk som vet fotball få holde på med det DE er gode på.

 

Dersom din teori stemmer så bidrar bare Ed med å marginalisere sine egne lukrative avtaler når han blander seg inn i fotball. Koselig for hans del at han fikk prøve seg som CEO, det gikk rakt åt helvete så nå kan noen som ikke er hjelpesløs få prøve å lede verdens rikeste klubb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, Obi Mikel til United er dagens rykter.

 

Ser ikke helt at det er spilleren vi trenger, og ikke tror jeg noe på disse ryktene. Må uansett finnes bedre alternativer enn ham. Ikke ønsker jeg ham heller med tanke på historien som var da han gikk i fra Lyn i førsteomgang.

 

Stiller United med toppet lag i morgen tror dere? Er det full satsing på ligacupen i år?

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Hadde vi vunnet mot WH på søndag hadde nok tilnærmingen til ligacup oppgjøret vært noe mer avslappet enn det nå kommer til å bli. Nå "må" laget vise at de kan vinne, igjen... Samtidig vet vi at Mourinho er desperat etter å ta et trofé med United, selv om det bare et Mikke Mus Cupen. Han må fortsatt kunne si "jeg har vunnet troféer hvor enn jeg har vært". Ikke kritikk til Mou btw. Vi skal være glad vi har en manager som brenner for å vinne troféer. Det er bare synd ligacup er det mest sannsynlige troféet vi kan vinne. 

 

Pogba får ihvertfall heldigvis ufrivillig hvile. Ellers blir det vel toppet, med Zlatan, Carrick, De Gea og hele pakken.

Lenke til kommentar

Håper laget blir reservepreget ja, vi har mange spillere som trenger spilletid. Håper Carrick får hvile, og at spillere som Schneiderlein, Young, Memphis og Fellaini får spilletid. Fosu-Mensah på midten hadde vært kult. Jeg driter ganske langt i ligacupen kjenner jeg, synes den bør brukes til å få igang spillere. 

 

Det var deilig å vinne FA-cupen i mai, men CL-spill er det eneste som gjør sesongen godkjent for meg.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Uenig i å ta ligacup eller Europa ligaen useriøst. Alle muligheter vi har for å ta trofeer burde vi stille med fullt lag. Spesielt europa league der vi faktisk kan få cl. Det er gjerne greit å komme på 4 plass denne sesongen, men om 5 år så ser man tilbake på hva man har vunnet, ikke hvor mange ganger vi får 4 plassen.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

Så lenge en er med i Ligacupen så er det jo en glimrende mulighet til å gi spillere muligheten på førstelaget. Så lenge det gjøres er det greit å være med videre, men om de skal toppe laget i ligacupen så kan de like gjerne bare ryke ut i dag for å unngå unødvendig belastning på spillerne.

 

Ser at United har hentet speidere i fra City. Får håpe det her er snakk om dyktige speidere med god kjennskap til spillere :)

Lenke til kommentar

Lekestue og utklassing i kveld. Kunne sikkert vunnet med ti mål på tross av at vi skulle hatt straffe og Adrian skulle hatt rødt. Burde scoret flere enn fire. Men endelig får vi et resultat som speiler sjanser og dominansen vi har hatt (teller ikke med Feyenoord-kampen). 

 

Rooney var tilbake i tierrollen og med fart rundt seg i Miki og Martial var han ustoppelig. Liker også hvordan førstnevnte og Rooney samarbeider, veksler posisjoner og åpner opp motstanderen. I dag var vi konstant en trussel i bakrom, ofte med flere spillere. 

 

Så blir det sikkert uavgjort mot Everton :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...