North Pole Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Det er en feilvurdering, se på teorien om komparative fortrinn. Woodward bør utelukkende holde seg til det han faktisk kan, nemlig å inngå feite avtaler med nuddelkokere i Sør-Korea. Så kan folk som vet fotball få holde på med det DE er gode på. Dersom din teori stemmer så bidrar bare Ed med å marginalisere sine egne lukrative avtaler når han blander seg inn i fotball. Koselig for hans del at han fikk prøve seg som CEO, det gikk rakt åt helvete så nå kan noen som ikke er hjelpesløs få prøve å lede verdens rikeste klubb. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Jaja, Obi Mikel til United er dagens rykter. Ser ikke helt at det er spilleren vi trenger, og ikke tror jeg noe på disse ryktene. Må uansett finnes bedre alternativer enn ham. Ikke ønsker jeg ham heller med tanke på historien som var da han gikk i fra Lyn i førsteomgang. Stiller United med toppet lag i morgen tror dere? Er det full satsing på ligacupen i år? Endret 29. november 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Haha, det er så piss at jeg får helt vondt. Selvfølgelig skal ikke Mikel til United. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hadde vi vunnet mot WH på søndag hadde nok tilnærmingen til ligacup oppgjøret vært noe mer avslappet enn det nå kommer til å bli. Nå "må" laget vise at de kan vinne, igjen... Samtidig vet vi at Mourinho er desperat etter å ta et trofé med United, selv om det bare et Mikke Mus Cupen. Han må fortsatt kunne si "jeg har vunnet troféer hvor enn jeg har vært". Ikke kritikk til Mou btw. Vi skal være glad vi har en manager som brenner for å vinne troféer. Det er bare synd ligacup er det mest sannsynlige troféet vi kan vinne. Pogba får ihvertfall heldigvis ufrivillig hvile. Ellers blir det vel toppet, med Zlatan, Carrick, De Gea og hele pakken. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Håper laget blir reservepreget ja, vi har mange spillere som trenger spilletid. Håper Carrick får hvile, og at spillere som Schneiderlein, Young, Memphis og Fellaini får spilletid. Fosu-Mensah på midten hadde vært kult. Jeg driter ganske langt i ligacupen kjenner jeg, synes den bør brukes til å få igang spillere. Det var deilig å vinne FA-cupen i mai, men CL-spill er det eneste som gjør sesongen godkjent for meg. Endret 29. november 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Håper vi starter med Miki. Depay? Om Basti noen gang skal spille for oss, er dette kanskje kampen, selv om jeg foretrekker at vi satser på TFM eller Schneiderlin. Er Shaw egentlig skadet, eller? Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Uenig i å ta ligacup eller Europa ligaen useriøst. Alle muligheter vi har for å ta trofeer burde vi stille med fullt lag. Spesielt europa league der vi faktisk kan få cl. Det er gjerne greit å komme på 4 plass denne sesongen, men om 5 år så ser man tilbake på hva man har vunnet, ikke hvor mange ganger vi får 4 plassen. Endret 29. november 2016 av .berZerk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ligacupen betyr ikke noe, og er bare ekstra slitasje på spillere som allerede spiller nok. Jeg blir ikke å se tilbake om 5 år å tenke "Ja, det var et bra år" hvis vi har klart å vinne det... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 FA-cupen er viktig, og EL er viktig med tanke på CL samt at turneringen har blitt mer attraktiv og sterkere de siste årene. Tre cuper blir mye i tillegg til ligaen, og da faller ligacupen utenom. Minst historie og minst interesse både i media og hos publikum. Derfor bør den brukes i større grad til å gi troppen spilletid. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hvorfor er FAC viktig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 For å gi fansen noe tilbake? I England har jeg inntrykk at lokale supportere trykker cupene til sitt hjerte. Er vel oss utlendinger og pampene som bryr seg mindre. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Fa-cupen ja, ikke ligacupen. Ligacupen er jo kjent for at man stiller med B/C-lag frem til semi eller finale. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Jeg håper vi ryker ut av begge Mikke Mus-cupene. Skulle ønske vi kunne bare fokusere på ligaen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Så lenge en er med i Ligacupen så er det jo en glimrende mulighet til å gi spillere muligheten på førstelaget. Så lenge det gjøres er det greit å være med videre, men om de skal toppe laget i ligacupen så kan de like gjerne bare ryke ut i dag for å unngå unødvendig belastning på spillerne. Ser at United har hentet speidere i fra City. Får håpe det her er snakk om dyktige speidere med god kjennskap til spillere Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Helt greit å være med i ligavupen, så lenge det ikke belaster nøkkelspillere Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Mener å huske at vi har stilt bortimot toppet i mange av kampene, så jo, det belaster jo nøkkelspillere. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Da er bedre å ryke. Håret kan spille ligacup sammen med Young, Memphis, Romero, Schweinsteiger, Schneiderlin, Fosu-Mensah, Tuanzebe osv Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Spiller TFM kamper for reservelaget? Eller står han "på vent" i førstelaget? Forsinker vel potensielt sett utviklingen. Har knapt vært å se denne sesongen, som forventet. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1750307 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Lekestue og utklassing i kveld. Kunne sikkert vunnet med ti mål på tross av at vi skulle hatt straffe og Adrian skulle hatt rødt. Burde scoret flere enn fire. Men endelig får vi et resultat som speiler sjanser og dominansen vi har hatt (teller ikke med Feyenoord-kampen). Rooney var tilbake i tierrollen og med fart rundt seg i Miki og Martial var han ustoppelig. Liker også hvordan førstnevnte og Rooney samarbeider, veksler posisjoner og åpner opp motstanderen. I dag var vi konstant en trussel i bakrom, ofte med flere spillere. Så blir det sikkert uavgjort mot Everton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå