Mr. President™ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 The Special Juan. Undervurdert. 9 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Jeg tror Martials inntog gikk utover selvbildet til Memphis. Der førstnevnte er moden og trygg, gir fra seg ballen når han bør og scorer når han kan, skal Memphis bestandig prøve å redde dagen, med mye hodeløs sjansesløsing som resultat. Han har noe å bevise, og prøver å løse det ved å spille over evne. Jeg tror han ikke er god nok, han kan dominere i ligaer svakere enn pl, men på dette nivået har han ikke sjans. I tillegg så virker det ikke som han er den som jobber mest med å forbedre seg, mulig det er bare hans fraværende ydmykhet som kontrollerer oppfatningen min av han. Ser på han som en klyse for å være ærlig, det oser klasse av Herrera og Mata med alt de gjør på banen og utenfor, stikk motsatt fra Depay. Endret 21. november 2016 av .berZerk Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 The Special Juan. Undervurdert. Damn! Trodde ikke tallene var så gode! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Mikki får spille på torsdag. Får håpe han gjør en fin figur og kan spille seg inn i laget Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Liker det Mourinho sa om Mkhitaryan. Han virket 100% ærlig. Sa rett og ut Micky ikke er fornøyd med situasjonen, men at han oppfører seg profesjonelt, holder kjeften lukket og jobber hardt for å komme inn på laget. Virker på meg som om Mourinho er positiv til Mickys holdning, og kanskje er det ikke noe vondt blod mellom de to allikevel, slik de aller fleste har fryktet. Gleder meg til å se han spille på torsdag, selv om jeg ikke har gedigne forventninger. Kanskje like greit. Viktigste er at han får kamptrening og kommer i form. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 hærlig. tar gjerne zlatan enda en sesong jeg sålenge vi ikke har noe alternativ i verdensklasse der fremme uansett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Konge! Ser man sesongen hittil under ett har Zlatan vært helt godkjent. Den sammenhengende måltørken fikk nok mange til å miste trua, men han svarte jo med to mål mot Swansea. Noen kaller han en flopp, men med seks mål på elleve kamper i ligaen så lurer jeg på hva han blir kalt når han begynner å levere skikkelig. Nå uten landslagsfotball får han den hvilen han trenger etter å ha spilt ekstremt mange kamper forrige sesong + EM. Tror også han er en fin kar å ha i troppen. Endret 23. november 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Strålende fornøyd med at Zlatan er med ett år til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 4 mål bak toppscorer Costa er definitivt godkjent. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Mata er så elsk as, på og utenfor banen! Min nye favorittspiller. He's the only Juan that Mata to me Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Jaja. Nok en veldig bra kamp hjemme, forskjellen i dag er at vi endelig klarer å punktere det skikkelig. Nydelige mål, til tider fantastisk angrepsspill og Mkhitaryan kanskje banens beste etter min mening. Fullstendig klasseforskjell i andreomgang. Mata, Rooney, Mkhitaryan og Zlatan er tidvis orgasme. Angrepsrekka vår er helt idiotisk god når spillerne er i form! Ikke minst - Rooney mangler nå bare ett mål for å tangere Sir Bobby sin målrekord Endret 24. november 2016 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Wazza keeps comin' back when haters put him down! Deilig å se Mkhi skinne og endelig 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Faktisk så var Rooney ganske god igår også, og klarte å henge med. Alt så bare veldig, veldig bra ut igår. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Det kan bare bety en ting: Alt skjærer seg i neste kamp. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Eller så er rooney bra i en mnd tid, så blir han skada og bruker 6 mnd før han gjør noe fornuftig igjen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Wazza keeps comin' back when haters put him down! Deilig å se Mkhi skinne og endelig Sykt å se hvordan du kun skriver her når Rooney gjør det bra! God kamp, bra bevegelser og det virker som at laget begynner å finne hverandre. Rett og slett litt deilig. Det kan bli meget bra framover Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Hvor lenge skal vi holde på med dette "Rooney er tilbake"-opplegget? Han er ikke tilbake og kommer aldri tilbake. Det betyr derimot ikke at han ikke kan spille en god kamp i ny og ne. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; han har spilt bra de siste kampene, gårsdagen var intet unntak. Han har nå hatt 3 (eller 4) gode kamper på rad, og da må vi benytte oss av ham mens han fortsatt er "i form". Hvordan Rooney spiller er helt avhengig av hvordan laget spiller. Når vi er dårlige er Rooney også dårlig. Når vi er gode er Rooney god. Det kan godt tenke seg at dersom United fortsetter å prestere så kommer han også til å prestere. Klassisk synergi-effekt. For øvrig; Mkhi var fantastisk og ble fraranet en god mulighet når han løper seg fri alene mot keeper. Kan alltids diskutere om han ble fratatt åpenbar scoringssjanse, men MINIMUM gult kort og frispark. Endte opp med ingenting, helt utrolig. Én ting er uansett å prestere, en annen ting er å prestere med "kniven på strupen". Han "måtte" spille bra i går og var fenomenal. Håper dette var spikeren i kista for evt. Lingard/Rashford-varianter på høyresiden. La oss se til helgen hvordan laget spiller. Jeg synes laget har vist sakte, men sikker fremgang over en periode nå, og det er veldig positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå